▪P A R T S I X T E E N▪

1.2K 39 5
                                    

Reggel 07:00-kor keltem,kurvára fájt a fejem.Valószínűleg azért mert leittam magam a sárgaföldig....kimentem a konyhába ahol egy csávó várt.

-Ki vagy?-kérdezem és előrántom a fegyverem.
-Ho-ho,nyugi kislány!Béke van!Tegnap nagyon beszívtál és leittad magad a sárgaföldig....én hoztalak haza.Azt mondtad,hogy úgy nézek ki mint egy félisten és,hogy gyereket akarsz...-mondta nevetve.-Amúgy Ashton vagyok!-mondja.

~Ashton~

A haverom elrángatott egy új szórakozohelyre,nem akartam menni,de végül meggyőzött.Max.felszedek egy csajt,felviszem szobára aztán hazamegyek.Éppen piát kértem magamnak amikor egy asztalnál megpillantottam egy nagy tömeget.Közelebb mentem.Egy csajszi pókerezett 3 férfivel.Már hatalmas téteknél járhattak amikor a csajszi kiteríti a nyerő kártyáit.Mindenki elképedve néz.Látszik,hogy tud a csaj.Egy eléggé kivágott ruha volt rajta,hmmm....
A csaj meghívott mindenkit egy piára,amit mindenki elfogadott.Ekkor előkerült a fű...
A csaj úgy üzletelt,hogy még egy drogbáró is megirigyelné.Egy csávó bevitte a VIP részlegre és ott füveztek.Ami kicsit fura volt az az,hogy a csaj nem a férfiakkal van elfoglalva és minden palit elküld aki próbálkozik.Ekkor meglátom a fegyverét.Látja,hogy nézem,egy ördögi vigyor jelenik meg az arcán.
-Hé,te!Mit lesel?Tudom,hogy szép vagyok,de azért nem ennyire.Ha ribancot keresel magadnak arra találod őket!-mutat kifelé-amúgy ez a VIP,ide nem jöhet be mindenfél ágrólszakdt!-mondja mire mindenki nevetni kezd.
-De nagy a szája valakinek...szívesen kipróbálnám...-mondom és perverzen elvigyorodok.Ekkor látom,hogy a szeme szinte már fekete lesz...hupsz.
Előveszi a fegyvert és felém tartja.Mindenki lefagy.
-Először is te velem így nem beszélhetsz,hogy ha nem akarod,hogy a csini kis pofid eltorzuljon,másodszor ha engedély nélkül hozzám érsz szétlövöm a fejed és ez mindenkire vonatkozik!-mondja mire bólogatni kezdenek.
Ekkor előkerül Los Angeles maffiavezére...
-Nicsak-nicsak Lisa McClous!-mondja.
...Várj,ő az?Aki maffiákat gyilkolászik pedig még csak 17 éves???Alig ismertem fel...
-Személyesen.Viszont te ki a faszom vagy?-kérdezi kicsit sem kedvesen.
-Én lennék Los Angeles maffia vezére!-mondja Leonardo.
-Hmm...még mindig nem ugrik be...-mondja Lisa és gondolkodást színlel.
-Még nem tudod kivel kezdtél Lisa!-mondja Leonardo,ekkor előjönnek az őrei és Lisa felé indulnak a fegyverükkel a kezükben.Lisa mindegyik iranyukba lő egyet.Mindenkinek tátva marad a szája.Nem semmi a csaj.
-Még mindig olyan harcias vagy mint régen...-mondja Leonardo.
-Honnan ismersz te engem.-kérdezi Lisa.
-Már meg sem ismered Leonardo bácsikádat?-kérdezi Leonardo.Hogy mi van???
-Várj!Tényleg te vagy az??-kérdezi Lisa.
-Hát ki más?-mondja nevetve Leonardo.
-Már hiányoztál Lisy!-mondja.
-Te is Leo!-mondja és megölelik egymást.
-De te amúgy mi a faszomat keresel itt?-kérdezi Lisa mire Leo nevetni kezd.
-Enyém a hely,babám!-mondja Leo.-és te mit keresel itt?Az itteni maffiákat is kinyírod?-kérdezi.
-Csak ha szükség van rá...-mondja Lis.-De amúgy csak kellett egy kis szabadság.Hollywood olyan unalmas.-mondja Lis.-Ismersz ottani maffiákat?Csatlakozni akarok...-mondja.Hogy mi?Ő,mint maffia?
-Jaj,Lisy.Nem vagy te ahhoz kevés?-kérdezi Leo,mire Lisa kiveszi a kiskést és Leo torkához teszi.
-Nem becsülj alá senkit,főleg ne az ellenséged!-mondja Lisa és ellöki magát Leo mellől.
-Mi lenne,ha holnap jönnél velem egy fontos ügy elintézésére?Megnéznéd milyen egy éles bevetés.-mondja.Mi?Miért viszi?Nekem 5 hónapot kellett várnom mire elvitt egy kisebb küldetésre,őt meg rögtön visz az orosz maffiához.Ez nem ér...
-Hé,mi van ha elbassza?Nem kéne benne bízni.Engem és 5 hónapig várakoztattál...-mondom.
-Azért viszem el mert ő ügyesebb,mint te.-mondja Leo mire Lisa nevetni kezd.A fegyveremért nyúlok,de Lisa gyorsabb.
-Ne emelj rám fegyvert,mert még a végén össze lesz verve a csinos kis pofid!-mondja.Az este hátralévő részében Lisa-val voltam.Nagyon sokat ivott.Csóri kiscsaj holnap hulla lesz.Estig össze kell kapnia magát.Éjfél körül visszavittem a hotelbe.
-Nem maradsz?-kérdezi és leveszi a ruháját.Melltartóban és bugyiban rohangál ide-oda.Próbálok nyugodt maradni,ha érted mire gondolok.....

❌Pretty Little Killer❌{Befejezett}‼️ÁTÍRÁS ALATT‼️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora