Ben Güneş;
Sadece aşık olduğu için onca karanlık günlerin içine sürüklenen,acı çektirilen Güneşi. Şimdiye kadar ne yaşadıysam belki bitmek tükenmek bilmeyen aşkım yüzündendir.Bir zamanların aşkından hiç vazgeçmeyen cesur,korkusuz bi o kadarda umudunu kaybetmeyen Güneşi.
Nerden bilebilirdiki daha o yaşta ailesinin düşman olduğu ailenin oğluna aşık olacağını.Nerden bilsinki
Sadece sevdi diye bu kadar üzüleceğini.
07:30
O gün üniversite nin ilk günüydü hep hayallerimin peşinden giderek isteďiğim bölümü kazanmıştım.Grafik tasarım.Küçüklükten beri resime olan ilgimi hiç kaybetmemiştim.Hep kendimi kötü hissettiğim zaman kendimi bi an resim yapmakta buluyordum.Buna hala devam ediyorum ki bu beni oldukça rahatlatıyo.Neyse sabah erkenden kalķtım.Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıktım.Dolabımın başında biraz oyalandım.Kıyafetlerimide giydikten sonra hazırdım artık.Babamla annem beni okulun kapısına kadar bıraktılar.Arabadan indim.Farklı farklı yüzler vardı.Heycanla içeriye girdim.Sınıfımı bulup oturdum yerime.Bi on dk sonra içeriye orta yaşlarda bi adam geldi.Pek hocaya benzemiyordu ama matematik hocasıymış.İlk günden derse geçmiştik hiç beklemiyodum.Galiba zorlu bi dönem olacaktı benim için.Ama isteyerek geldiğim için beni çok zorlayacağını düşünmüyorum.Neyse ders bitti yeni tanıştığım bi kaç arkadaşlarımla okulun kütüphanesine gidip kendimize kitap alıp okul çıkışı kafeye gittik.Sonra herkez evine gitti. Eve gittiğimde annemle babam beni soru yağmuruna tuttular.Yorulduğumu söyleyip odama çıktım.Bir,iki saat sonra aşağı yemek yemek için indim.Tam masaya geçtik yemek yemeye başladık ki babamın telofonu çaldı.Telofonu açtığında dedemin ölüm haberini aldık.Babam da bizde çok üzülmüştük.Dedemin eski bi borcu yüzünden öldürülmüş amcamıda hastaneye kaldırmışlardı.Annemle babam hemen hazırlanıp Bursa ya gittiler cenaze için.Ben ve kardeşim okul olduğu için evde kalmak zorunda kaldık.Çok isterdim dedemin cenazesine gitmeyi.Ama annemle babam bunun tehlikeli olabileceğini ve bizim evde kalmamızı söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayatta kalan aşk
Teen FictionAşkı gerçek yaşayan iki korkusuz hayatta kalan aşığın hikayesi