Beni içeri al: Korkunç mesajlar serisi 1

2.4K 7 1
                                    

Aleyna: Hey uyuyamıyorum.

Mert: Ben de uyuyamıyorum.

Aleyna: Aslı öldüğünden beri yemek yiyemiyorum, uyuyamıyorum. Çok kötü bir haldeyim.

Mert: Bunu atlatacaksın.

Aleyna: Zannetmiyorum. Bizim hatamızdı. Aslı bizim yüzümüzden öldü.

Mert: Öyle söyleme.

Aleyna: Onun benim yüzümden öldüğünü bile bile cenazede ailesinin yüzüne nasıl bakacağım? 

Mert: Bu kolay olmayacak.

Aleyna:  Keşke ona ne kadar üzgün olduğumu söyleyebilseydim. Bu suçluluk beni yeyip bitiriyor. Keşke onunla bir kez, yalnızca bir kez daha konuşabilseydim. Ona olanları açıklayabilseydim.

Mert: Belki bir yolu vardır.

Aleyna: Ne?!

Mert: Diyorum ki belki Aslı ile son bir kez konuşabiliriz.

Aleyna: Ne diyosun sen ya kafan mı güzel?!

Mert: Biliyorum bu çok çılgınca ama Aslıdan özür dilemek için bir yol olsa bunu değerlendirmez miydin?

Aleyna: Tabi ki değerlendirirdim ama bu imkansız. 

Mert: Ya değilse? Darkweb deki bir sitede eski bir mesaj tahtası var. Ölü insanlarla konuşmak için. Burada ölü insanlarla konuşulabildiği söyleniyor. Yemin ediyorlar.

Aleyna: Bu delilik ve sen de internette okuduğun salakça şeylere inanacak kadar salaksın MERT!!!

Mert: Muhtemelen ama senin kadar ben de Aslıdan özür dilemek istiyorum. Ben çılgınca bir şey denemeye hazırım. Sen Aslı için bunu yapar mısın?

Aleyna: Bunu nasıl yapacağız?!

Mert: O kişinin öldüğü hafta içinde kullanılabiliyor.

Aleyna: Sanırım bu gece Aslının ölümünün yedinci gecesi.

Mert: Yani bu Aslı ine konuşmak için son şansımız?

Aleyna: BİLMİYORUM!!!

Mert: Korkma. Bu bir ölüyü diriltecek bir şey değil. Bu sadece diğer tarafla konuşmamız için bir kapı açacak.

Aleyna: Bu fikri sevmedim.

Mert: Sıkıntı yok. Eğer sen yapmazsan ben yapacağım. Bu son şansımız. Bunu değerlendirmek istiyorum.

Aslı has be joined (Aslı konuşmaya katıldı)

Aleyna: Mert...

Mert: Şu anda bunu deniyorum.

Aleyna: Yapma!!!

Mert: Şimdi parmağımı kesmem ve kanımla telefona bir üçgen çizmem gerekiyor.

Aleyna: Kanınla mı?!?!?!? Umarım dalga geçmiyorsundur. Yoksa seni çok fena yaparım Mert?!?!?!?

Mert: Yaptım.

Aleyna: Bu delilik.!.!.!.

Mert: Şimdi onun adını üç kere söylememiz gerekiyor.

Korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin