Sıradan bir yazı işte

85 3 0
                                    

Bu bir hikaye mi ? Hayır.Duygular bunlar. Yazmak isteyip yazmamak,ağlamak isteyip ağlayamayanların sayfası. Konuşmak isteyipte susanların sayfası.Telefonun başında bir mesaj bekleyipte mesqaj geldiğinde umursamıyormuş gibi cevap verenlerin.Her ağladığında aynanın karşısına geçip 'Herşey düzelecek' derken o hali görüp tekrar ağlayanların.Konumuz aşk acısı değil arkadaşlar.Hayattaki herşey.Evinizdeki kavgalardan hatta evi olmayanların düşünceleri var bu satırlarda. Sevdiği çocukonu beğenmeyerek üstüne o harikaymış gibi hakaret işiten insanlar okuyor bu satırları.Ailesinin kötü sözlerine maruz kalarak,kimsesiz hissedenler.Derdi olupta kimseye anlatamayarak,yazanlar,televizyonda gördüğü arkadaşlıklara özenip arkadaş isteyerek yeni arkadaş edinebilecek cesaret bulamayanlar.Güven eksikliği,umut kırgınlığı,duygu yoksunluğu var bizlerde.Özlerizde mesaj atmayız gururdan.Severizde söyleyemeyiz korkudan.Ağlarız da iyiyim deriz yalnızlıktan.  

Güveniniz kırılmadı mı hiç güvendiğiniz bir ''arkadaş'' yüzünden.Ağlatmadımı mı sizi hiç.Güvenirsiniz hatta aynı yatakta uyursunuz o ''arkadaşınızla''. Yemeğinizi paylaşırsınız,sırlarınızı paylaşırsınız hatta tüm hayatınızı paylaşabilecek bir güven verir size.Sonra ne mi olur verdiğiniz değerleri birdaha hiçkimseye veremeyecek derecede kırar o ''arkadaş''.Hayır önemli olan değer vermek değil arkadaşlar.Önemli olan o verilen değerin karşılığını gerçek bir değerle alabilmek.Unutmayın,gerçek diyorum. 

Bu devirde arkadaşlıkların sahte olabileceği gibi değerlerde sahte herkeste.Değer veriyorlar sanıyorsun.O değer aslında yanlış. Değer değil o,bir kutu boya.Seni mutlu edecek yalanların birlik olarak gözlerini boyamasına denir.Sahte güven tam olarak budur.  Bunu okuyan arkadaş. Sen hiçbir sahte güveni alma kendine.Gerçek arkadaş 1 gün konuşulmayınca merak eden,merak ettiğinde internetten yazan değil.İmkanı varsa evine kadar gelebilendir. Gerçek arkadaş senin normal olarak bakmadığın kız/erkeğe yanından geçerken yan gözle bakmaktansa gözlerini oyabilecek düşünceye sahip olandır.Gerçek arkadaş 'o ojeyi alma yaa onu çok seviyorum' diyen değildir. Ona sormadan o ojeyi sürebilmendir.Oje paylaşamamak değildir , yeri geldiğinde canını paylaşandır o gerçek.Ağladığında teselli veren değildir gerçek,teselliyi herkes verebilir.O gerçek omzunda ağladığında oturup senle ağlayan,karşında her türlü mallığa girendir.Gerçek dost ''artık arkadaş istiyorum ya'' demeklede çıkmaz karşına.En ihtiyacın olduğu anda gelir o yanına.O yüzden gerçek arkadaş kavramını yanlış anlamayın. 

Ben bu zamana kadar sahte arkadaşlarım tarafından çok fazla üzülüp yıpranmış bir kızım arkadaşlar.Belki küçük sorunlardır ama bizim yaşımız bizim yaşımızın kabullenemeyeceği,yutamayacağı şeyler vardır.Tavsiyem ise,yıpranmamanız gereken kadar farklısınız siz bu dünyada.(Farkınızı keşfedemeyenler utansın! ),Bu farkınızı yanlış arkadaşlıklarla öldürmeyin.O gözyaşları boyuna akmasın güzel yüzünüzden.Hayat üzmeyi sever ama siz sevdirmeyin daha çok üzerek kendinizi.Yanlış arkadaşlıklar,sahte dostluklar.Bundan rahatsız olan elbet vr içinizde bazı duygular.Onları ayıklayın.Siz siz olun sizi üzebilecek insanlara taviz değil yol verin!  

ARKADAŞLAR BEN HİLAL.GECENİN BİR YARISI O KADAR YAZMA İSTEĞİM GELDİ Kİ ANLATAMAM.BÖYLE SAÇMALADIM İŞTE.KALSIN BU BURADA :) YENİ BÖLÜM VS.. YAZMAYI DÜŞÜNMÜYORUM BÖYLE İSTEĞİM GELMEZSE.TABİİ EĞER BANA İSTEDİĞİNİZ BİR KONU VARSA ÖRNEĞİN;AŞK,UMUT VS.. UZUN YAZILAR YAZABİLİRİM. SEVGİLERLE.. :)

Sıradan bir yazı işteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin