19. Poglavlje

3.8K 298 25
                                    

Uvijek su mi govorili: “Emily, pazi što želiš jer nikad ne znaš što se sve može ostvariti.”

I sada dok gledam ove mutante oko sebe, naoružanih do zuba i mrkog pogleda, pitam se je li mi bilo ovo potrebno.

- Naravno da jest. Ne bih te ostavio ne zaštićenu.

Gledam u naoružanog Demona i nasmijem mu se nježno jer on jedini shvaća koliko mi je potrebno, koliko žarko želim dobiti zadovoljstvo, koliko žarko želim sastaviti svoju nogu s njegovim kurcem.

- Slušajte me svi! - Demon glasno vikne i spusti se teška tišina dok se svi okreću i gledaju u njega.

- Naš prioritet je Emily, ništa joj se ne smije dogoditi, štitite ju svojim tijelom i imate moju dozvolu ubiti u slučaju da je ona u opasnosti! Jesam li bio jasan?

- Da! - glasno viknu svi u isti glas.

- Dragon i Cain, cijelo vrijeme budite uz nju - kimaju glavom i Dragon se primakne još bliže meni, a moj pogled padne na njegovu podlakticu, ali rukav od majice je navučen skroz do ruke.

- Ne čini to! - podignem glavu i pogledam ga u oči.

- Što?

- Kad sam blizu tebe uvijek gledaš u moju ruku i nisam toliko jak da bih blokirao Demona da vidi o čemu razmišljaš.

Cijela se okrenem prema njemu te ga pogledam zbunjeno. - Blokiraš? Zašto to kriješ, Lulen bi bila sretna da zna za tebe. Ona pati, Dragon, uzmi priliku i pokušaj. Očito je da si zaljubljen u nju.

Njegov pogled se digne i pogleda oko nas, kao da se želi uvjeriti da nitko ne sluša. Ali oko nas traje priprema pa baš nitko ne obraća pozornost na nas.

- Emily, ostavi se toga!

- Ali zašto? Ne razumijem te!

- Emily, ne shvaćaš, Lulen nije spremna za moje ludosti.

Zakoračim korak prema njemu i bijesno se zagledam u njegove oči. - A tko si ti da odlučuješ u njeno ime? - bijesno se gledamo i nijedno od nas ne popušta, uopće ne trepćemo.

- Što se ovdje događa? - trgnem se natrag i podignem pogled na visokog mutanta, njegova kosa boje pijeska zalizana je unatrag, a oči najdivnije svijetlo smeđe boje. Tijelo mu je kao planina i iza ramena mu strši dugačka cijev puške.

- Ništa, sve je u redu. Emily, ovo je Cain. Cain ovo je Tangusova družica Emily.

Dragon progovori, ali u glasu mu se čuje napetost.

- Emily, rukovao bih se s tobom, ali naši luđaci su poznati po posesivnosti, a ja volim svoje ruke pa je bolje da se ne dotičemo.

Glasan osmijeh mi pobjegne s usana i nježno mu se nasmijem. - Drag si mi Cain, za razliku od Dragona!

Ključam u sebi, kako mogu muškarci biti tako primitivni. Za koji vrag on misli da može odlučiti u njeno ime, ruke mi se tresu jer znam kako je kad svi misle da znaju ono što je bolje za tebe. I jednu noć kad sam odlučila za sebe, ona mi je dovela Tangusa. Jebeno najbolja odluka u cijelom mom životu.

- Pa, krenimo! - Demon glasno vikne i Dragon stane iza mene te se okrene prema drugom helikopteru, durim se na njega jer je jebeni kreten. Ne shvaćam zašto ne pokuša pa kud ga odvede.
Ali onaj tren kad sam u helikopteru i između Caina i Dragona, sve ispraznim iz glave.

Prva postaja nam je moj otac i osjećam nervozu da ću ga vidjeti nakon svega što se dogodilo. Volim ga, ali ne učini li kako sam rekla, neće nikad vidjeti unuku, u to sam sigurna.

Tangus - Završena Место, где живут истории. Откройте их для себя