*...En büyük aşklar , Acı ile başlar...*

208 13 72
                                    

(Başlıktaki söz bana ait. :ss)



Ve sonunda eve varmışlardı. Arabadan ilk önce Playtime indi. Kennith ise arabadan son inen olmuştu. Baldi emin adımlarla eve doğru yürüyordu. Çünkü salakça bir hareket yapmak istemiyordu. Kennith anahtarını çıkarıp , kapıyı açtığı anda Playtime koşarak eve girmiş ve odasına çıkmıştı bile. Kennith , Baldi eve girdikten hemen sonra kapıyı kilitledi. Ve salona geçti. Baldi yavaşça salona doğru yürüyordu. Baldi'ye göre Kennith'nin evi muhteşemdi. İçinden "Keşke Lilith kadar şanslı olsam da , bu evde Kennith ile birlikte yaşayabilsem.." Diye geçirdi.

Kennith , televizyonu açmış ve koltuğa oturmuştu. Baldi de hemen onun yanına oturdu. 

Kennith : Ee....Ne tür bir film izlemek istersin?...

Baldi için bu basit bir soruydu. Ama bunu söyleyen kişi sevdiği adam olunca işler biraz değişiyordu tabii. 

Baldi : Uhh....Bilmem farketmez....

Kennith derin bir nefes aldı. Ve kalkıp salonun kapısını kapattı. Baldi'nin içinde kötü bir his vardı. Ama susmaya ve oturmaya devam etti. Kennith geri gelip tekrar Baldi'nin yanına oturdu. Ama bu sefer daha da yakın oturmuştu. Kennith bunu kasten mi yapıyordu bilmiyordu. 

Baldi : Neden kapıyı kapattın ki?....

Kennith birden Baldi'ye mal mal bakmaya başladı. Evet , Baldi yine kendini küçük düşürmüştü. Ve bu sefer cidden susmaya karar verdi.

Kennith : Umm....Sadece Playtime uyuyor ve eğer uyanıp da yanımıza gelmeye kalkarsa kapıyı kapalı görüp bundan vazgeçsin diye kapattım....Ugh , neyse biraz patlamış mısır ister misin?....

Baldi bu teklifi kesinlikle reddedemezdi. Çünkü canı gerçekten birazcık patlamış mısır istiyordu.

Baldi : Evet....Tabiki....Olur....

Kennith gülümsedi ve mutfağa doğru gitti. Bu arada Baldi de televizyondan film seçiyordu. Ama neredeyse bütün filmler eskiden  izlediği klasik , sıkıcı filmlerdi. Ki birden televizyonda ; "Kennith'nin favori film listesi"  Adlı bir liste gördü. Aslında en merak ettiği şeylerden biri de Kennith'nin en sevdiği filmlerdi. Bu bir fırsattı. Ama eğer yakalanırsa kötü olabilirdi. Yine de denemeye değerdi. Hızla 'listeyi oynat''a tıkladı. Ve tıklamasıyla , şok olması bir oldu. Çünkü neredeyse filmlerin hepsi şey ile ilgiliydi.....şey....umm....Kısaca filmlerin çoğu cinsel içerikliydi. Ve muhtemelen çıplaklık içeriyordu. Baldi hayatının en büyük 2. şokunu yaşamıştı. Kennith'nin bu kadar sapık olduğunu bilmiyordu. Birden alnından ter tanelerinin aşağı doğru süzüldüğünü farketti. Yavaşça kumandayı yere bıraktı. Ve oturduğu yere iyice sindi. Bu kadar sapık birinin evinde gece gece film izlemek tehlikeli olabilirdi. Ama sonuçta onu seviyordu dimi? Sonuçta Kennith'yi her haliyle seviyordu. Yani en azından öyle sanıyordu. 

Baldi'nin düşünceleri yutkunma sesiyle kesildi. Kapıya doğru baktı ve elinde patlamış mısır ile kapıda dikilen Kennith'yi gördü. Baya tedirgin görünüyordu. Ve yanakları en az Baldi kadar kızarmıştı. Acaba kaç dakikadır kapıdan Baldi'ye bakıyordu? Muhtemelen Baldi gerçeği öğrenip şok olduğundan beri...

Baldi bir şeyler söylemeliydi. Yoksa Kennith dik dik bakmaya devam edebilirdi.

Baldi : Şeyy....Kennith gelsene?....N-Neden kapıda bekliyorsun?....

Kennith sanki 40 yıldır bu soruyu bekliyormuş gibi derin bir nefes alıp Baldi'nin dibine oturdu.

Kennith : Yok bişey....Sadece dalmışım....Ee?....İzleyecek film buldun mu?....

*İmkansızım*      (Baldi X Principal)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin