Nevermind

16 4 1
                                    

Jimin pov
Ξύπνησα και ζαλιζόμουνα....το κεφάλι μου πονούσε πάρα πολύ και ένιωθα οτι δεν μπορούσα να κουνηθώ.......για μισό.......όντως δεν μπορούσα να κουνηθώ...... κοίταξα γύρω μου και είδα και τους υπόλοιπους λυπόθυμους εκτός απο τον J-hope που είχε ξυπνήσει και ήταν τόσο κίτρινος απο τον φόβο που σε έκανε να νομίζεις οτι φωσφώριζε στο μισοσκόταδο.......
Jh:Ji-jimin;;;;
Ε:Τι;
Jh:Είσαι καλά;;;
Ε:Ναι
Jh:Τι εγινε;
Ε:ΠΟΎ ΘΕΣ ΝΑ ΞΕΡΩ....ΑΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ....
Jh:Εντάξι ντε....
Ε:............
Jh:Φοβάσε;
Ε:Ε λίγο......
Jk:ΠΆΝΑΓΙΑ ΜΟΥ
Ε+Jh:Τι;
Jk:ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕΕΕΈ;;;;
Ε:Καλά θα ήταν να ξέραμε....
Jh:Πρέπει να φύγουμε απο εδώ και να βρούμε τα κορίτσια
Jk:Ναι......
Μετά απο πέντε λεπτά το πολύ ξύπνησαν όλοι και τότε ήρθαν κάτι κουκουλοφόροι και μας έσερναν μαζί με τις καρέκλες σε ξεχωριστά δωμάτια.....τώρα ήμουν μόνος με έναν παλαβό....
Ε:Τι θέλετε απο εμάς;
??:Να βγάλετε τον σκασμό
Ε:Τότε μου έβαλε μια ένεση στο πόδι δεν ξέρω τι ήταν αλλά τα πρώτα 4 δευτερόλεπτα δεν ένιωθα διαφορετικά.....αλλά μετά άρχησαν να μουδιάζουν τα πόδια μου.....δεν τα ένιωθα....μετά τα χέρια μου.....ούτε αυτά τα ένιωθα......μετά το σώμα μου....το μόνο που με στήρηζε στην καρέκλα ήταν τα σκοινιά που ήμουν δεμένος.......μετά το κεφάλι.......άσπρησα,έτσουζαν τα μάτια μου,ζαλιζόμουν,δάκρυα κυλούσαν στα μάτια μου και μετά.......όλα μαύρα.......
******************************
Βυκη pov
Αφού έσπασε η πόρτα τρέξαμε να κρυφτούμε όπου βρούμε....μπήκαν στο σπίτι 5 κουκουλοφόροι άντρες.....έψαξαν όλο το σπίτι και μετά ο ένας είπε "Δεν είναι εδώ.....πρέπει να έφυγαν....."Και μετά έκαναν μεταβολή και έφυγαν.......
Α:Ποιοί ήταν αυτοί;
Ε:Δε-δεν ξέρω
Ν:Εμάς πρέπει να έψαχναν....αλλά γιατί εμάς;;;;
Γ:Τι τους φταίξαμε;;;;
Η:Μια φορά χωρίς να μπλέκουμε σε προβλήματα γίνεται;
Ε:Απο ότι φένεται οχι......
------------------------------------------------------
Σορρι που αυτό το καιφάλαιο ήταν πολύ μικρό αλλά θα εσκαγα αν δεν το ανέβαζα.....τα λέμε στο επόμενοοοο❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love yourelf 2Where stories live. Discover now