Keyifli okumalar...Genç kız tüm gece bölük pörçük uyuduğu uykusundan dolayı yatakta daha fazla kalamayıp uyandı. Saate baktığında daha sabah yedi olduğunu gördü. Dedesi hep erken kalktığı için cevabın gelme ihtimali ile hızla bilgisayarının başına geçti.
Mail kutusuna girdiğinde bir yeni bildirim olduğunu görünce heyecandan bayılacaktı neredeyse. Daha sonra gönderiyi açıp okumaya başladı.
"Güzel torunum,
Danışacağın konuyu çok merak etmekle beraber, her zaman yanında olduğumu bilmeni isterim. Yarın o saatte uygunum güzel yavrum. Sağlıcakla kal... Yeşil gözlerini hasretle öperim..."Genç kız dedesinin her zamanki sevgisi ile kendisini yanıtladığını görünce duygulandı ve gözünden akan iki damla yaşa mani olamadı. Bilgisayarını kapatıp nişanlısını aramaya koyuldu.
"Alo sevgilim?" Alaz'ın uykulu sesini duyması ile beraber uyandıkları günü düşünce utanıp aklından görüntüyü sildi.
"Uyuyor muydun canım?"
"Kalkmak üzereydim zaten. Konuştun mu dedenle?"
"Konuştum canım. Yarın görüntülü arayacağım. Yaa bir okusan sevgi doluydu..."
"Senin gibi harika bir torunu yetiştirdiği için sevgi dolu olduğuna adım gibi eminim aşkım. O yüzden onları çiğnemeyeceğini biliyorum ve bende istemiyorum. O zaman yarın halloluyor bu iş ha?"
"Öyle görünüyor canım. Çok heyecanlıyım Alaz ya..."
"Sakin ol sevgilim... Ben yanındayım...Her şey çok güzel olacak..."
"Umarım sevgilim. Kapatayım artık Leyla'yı uyandırmam lazım." Gözlerini umutla kapayıp her şeyin güzel olmasını diledi.
"Tamam güzelim. Bende kalkıyorum zaten."
"Görüşürüz."
"Ha... İrem..." Genç adamın bir anda seslenmesi ile kapatamayıp cevapladı.
"Efendim Alaz?"
"Seni seviyorum." Genç kız adamın bunun için durdurmasına gülümsedikten sonra aynı şekilde yanıt verip konuşmayı sonlandırdı.
|~~~~~|
Genç adam, uyanır uyanmaz nişanlısının sesini duymasının enerjisi ile mutlu bir şekilde yatağından kalkıp duşa yöneldi. Hızlı bir duşun ardından giyinip, odasını da toparladıktan sonra ıslık çalarak alt kata inmeye başladı.
Aşağıya indiğinde annesini ocağın başında görünce yanına gidip öptükten sonra eline sepette duran yeşil elmalardan birini alıp yemeye başladı. Bir yandan da, telefona hırsla yazı yazan Juliet'e takıldı gözleri. Kızın bir yandan gülüp bir yandan yazması genç adamın dikkatini çekti.
"Anne, biri ile mi görüşüyor bu kız?"
"Bilmiyorum ki oğlum. Ama tavrına bakarsak flört aşamasında gibi..."
"Bu kez adam akıllı biri olsa bari. Geçen seferki gibi çıkarsa Allah yarattı demeden döverim adamı."
"Tanrı bilir artık oğlum. Sen karışma... Ona karışmaya gelmez biliyorsun... Ee konuştun mu İrem ile?"
"Konuştum anne konuştum. Yarın halloluyor galiba... Aksilik çıkmaz umarım. Gerçi çıksa da bir yolunu bulurum ama İrem'in üzülmesini istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşli Mutfak |ASKIDA|
General Fiction"Aşık olunacak bir şey olmadığı için işime aşığım." ALAZ TUNA BAYRAKTAR Sonunda başarmıştım. Yıllardır hayalini kurup, uğruna emekler harcadığım mesleğime kavuştuktan sonra en başarılı restoran listesindeki...