♔BAB 025♔

25.1K 339 68
                                    

❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


❀⊱┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄⊰❀

𝕼hyla membalut dirinya dengan selimut tebal. Tubuhnya tiada sehelai benang pun. Disebabkan itu Qhyla ambil keputusan untuk mencuri saja selimut dari bilik hotel yang dia tidur tadi.

Gadis itu menghela nafas. Seingatnya tadi, dia memang berbaju ketika sedang tidur. Maklumlah, sebagai seorang penyanyi di awal usia yang muda ini, dia sering ditempatkan di hotel. Ibu bapanya pula langsung tidak mengambil peduli tentangnya. Kadangkala Qhyla tidak pulang ke rumah pun, ibubapa nya langsung tidak menyoalkan keberadaannya.

Apa yang ibu bapanya mahukan cumalah wang hasil daripada Qhyla sendiri.

"Huh, Se... Sejuknya." Keluh Qhyla. Sambil membalut tubuh badannya, dia berjalan dengan perlahan. Penghuni hotel yang berjalan melewati Qhyla semua tergelak nakal memandang dirinya.

Mereka mesti menganggap bahawa Qhyla ini adalah seorang pelacur yang baru saja habis melayani seorang lelaki dan sedang berusaha melarikan diri dari hotel ini.

"Engh!" Tersentak Qhyla tatkala lengannya tiba-tiba saja dipaut oleh lelaki separuh abad yang memandangnya penuh nafsu.

"P... Pakcik!" rintih Qhyla saat tubuhnya ditolak kuat sehingga gadis itu terlanggar ke dinding.

"Comelnya kamu ni... Jom ikut pakcik nak? Dekat rumah pakcik ada banyak gula-gula!" tawar pakcik itu sambil menjilat sudut bibirnya nakal.

Qhyla menunduk malu. Apa saja yang dia mampu lakukan selain dari sabar dan diam?
Gadis itu menekan punat lif. Apabila lif terbuka, muncul lah figura seorang lelaki yang sangat dia kenal.

Qhyla terpacak berdiri sambil merenung lelaki itu. Dan lelaki itu pula hanya terkedu menatapnya.

"Tch!" dengus pakcik itu sebelum merentap kasar tangannya dari pergelangan tangan Qhyla dan beredar. Tidak suka diganggu agaknya. Lagi-lagi bila terserempak dengan Chong yang merupakan pemilik hotel serta kelab malam ini.

Chong menghembuskan baki sisa asap rokok yang dia hisap. Sebelum lif tertutup kembali, lelaki itu segera menahan pintu lif. 

"Kenapa lu tak mau masuk? Takut ke?" 

Qhyla perlahan menyegetkan kepala. Masih tercegat seperti seorang budak kecil yang telah sesat di sebuah hotel usang ini. 

"Sebelum wa paksa lu hisap rokok, baik lu masuk!" ugut Chong.

Qhyla dengan rela hati, masuk juga ke dalam lif. Dia cuba menutup seluruh tubuh badannya dengan selimut tebal yang dia curi tadi dari bilik hotel.

S1: Demi My Slave (In-Editing...)Where stories live. Discover now