Am avut o relatie?!

1.1K 50 9
                                    

      Cristi POV

  Si asta ce a vrut sa insemne?Ma asez pe o banca si ma uit in gol. De ce nu pot vorbi si fetele normal?Mereu exista ceva care sa te bage in eroare.
   Stateam si ma gandeam la Amira si am primit un mesaj de la Dutu:

V:Ba, unde esti?
E:Vin acum.

    Mi-am bagat telefonul in buzunarul de la blugi si m-am intors inapoi in club.
  
    M-am asezat langa Vlad care facea live pe instagram.

    Amira POV

     Am ajuns acasa si eram pe live-ul lui Vlad. La un moment dat l-am vazut pe Cristi care se aseza langa Dutu si Alexia. Se intorsese in club...
  Am iesit de pe live si m-am dus sa imi fac un dus.

   Apa cadea pe corpul meu, iar eu ma gandeam la Cristi. Eram atat de apropiati si dintr-o data nici nu ma mai baga in seama. Si de cand, ma rog, a ajuns in halul asta?De cand a ajuns sa le schimbe ca pe sosete pe Alexia si celelalte prietene ale ei?

   Dupa ce am iesit din dus m-am schimbat si m-am asezat in pat. Trebuia sa clarific lucrurile astea cu Cristi:

E:Cristi...?
C: Ce?
E:Vreau sa vorbim!
C:Si eu vreau asta de ceva timp dar vad ca nu am cu cine vorbi.
E:Ok, scuze
    Dar eu chiar vreau sa vorbim.
C:Bine, vorbim maine!
E:Cristi, ACUM!
C:Nu pot...
E:Bine, stai si "giugiuleste-te" cu Alexia.
C:Ami!
       Seen 00:48
C:Hai ma...
       Seen 00:54

  
     Dimineata

Abia pe la ora 6 am reusit sa adorm, iar acum e 7. Nu cred ca ma voi duce azi la scoala...Sunt prea obosita. Imi iau telefonul si am vazut ca aveam cateva mesaje de la Cristi. Am intrat in chat-ul nostru si am ramas masca... Era o poza cu el si Alexia.

 Era o poza cu el si Alexia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Banuiesc ca era Alexia.Parul e exact la fel ca al ei...

   De ce a facut asta? De ce mi-a trimis mie poza? De ce imi face mie toate astea.

E:Ce e cu asta?
C:Nu vezi bine, draga?
E:Nu ma lua pe mine cu "draga"
C:Da' ce-ai patit, printeso?
E:Cristi, ce e cu poza aia?
C:Cristi doarme, draga!
E:Alexia?!
C:Te-ai desteptat si tu.
E:Ce i-ai facut?
C:Oh, doar nu crezi ca l-am omorat, batut sau mai stiu eu ce...Era doar beat, stai linistita!
E:De ce....?
C:Am vrut doar sa vada ca eu sunt mai buna decat tine, iar acum banuiesc ca relatia voastra s-a dus ceea ce inseamna ca (,) Cristi e disponibil!
E:Ce relatie visezi?Noi nu am avut nicio relatie!
C: Iubitelul tau asa mi-a zis.
              Seen 07:12

   Nu pot sa cred ce tocmai s-a intamplat.Cristi ce va zice cand se va "trezi"?

Dusmani din iubire| F.F. Cristi MNT|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum