KIŞKIRTMA MI DEDİNİZ???? ( yeni bölüm!!!)

877 39 13
                                    

Bayaaaaaa uzun bi süre sonra bölüm atıyorum biçıs... Gece 11.30 ve bunu başaracağıma inanıyorum. İnşallah beğenirsiniz YORUM ATMAYI unutmayın ❤️❤️

Y/N bir youtuber dır ve Stark binasında Avengers'larla video çekiyordur.

" Hepinize merhaba arkadaşlar ben Y/N ve bugün sizlerle Hulk'a kışkırtma yapıcaz. Umarım ölmeyiz. Bir nevi ölmeme challange yapıyoruz. Evet akli dengemiz yerinde sadece tıklanma kasıyoruz... Neysee ölmez de sağ kalırsak bu videoyu sizlerle paylaşacam. STEVE ve NAT bana bu videoda yardımcı olucak. BİSMİLLAHİRAHMANİRRAHİM diyerek başlıyoruzzzzzz"

Diyip videoyu kapar.
Y/N: Hazırsanız başlayalım.
NATASHA: Okiii

Y/N kamerayı kurar ve kışkırtma başlar!!

Bruce odaya girer ve
NAT: AAA Bruce naber?
BRUCE: İyi...
NAT: AAAA BAK DIŞARDA UÇAN BİR TOSTÇU EROL VAR BAK ORDAAAA!!!!!
Diye eliyle bir yeri işaret eder. Bruce oraya dönünce STEVE arkadan gelip kollarını tutar ve NAT zincirle Bruce u bir yere bağlar.

Y/N tekrar videoyu başlatır.
" EVEEEEEET! ŞİMDİ KIŞKIRTMAYA BAŞLIYOZ BIÇISSSSS!"
Der ve üçe kadar sesli sayar... üç deyince Nat, STEVE ve Y/N
" MÜMTAZ BABANIN BİR ÇİFTLİĞİ VARRRRRRR ÇİFTLİĞİNDE OSTROMOFİLLERİ VARRRRRRRR ABOVVV ABOVVV DİYE BAĞIRIR ÇİFTLİĞİNDE MÜMTAZ BABANIN" ( Yazar ne yaşıyo diye sormayın çünkü kendi de bilmio Hahahaha)
Diye bağırarak Bruce'un etrafında dönmeye başlarlar.

Y/N: Sayın Ossubay Ostro Steve... Şeref verdiniz efendim... şimdi sizi sahneye alalım.

Der ve STEVE elinde su tabancasıyla çıkar.
STEVE: HAYATIM BOYUNCA BU ANI BEKLEDİM MUAHAHAHHAHAHHAHA
diyerek Bruce'ın suratına su sıkar o sırada NAT Esra Erol daki Songül'ün Prenses şarkısını söylerken ki videosunu açar.

"https://m.youtube.com/watch?v=2qMeL8GEciI" ( Linkten izleyebilirsiniz) NOT: SAĞLIĞINIZ İÇİN İZLEMEYİN...

BRUCE: AAAAAA YETER BE BU NE TOSBAAA KILIKLI KADIN ŞARKI SÖYLÜYO AAAAAAAAAAAAA
Diye bağırır.
Ve bu sese dayanamayıp yeşermeye başlar.
STEVE: AAA HULK SEN FOTOSENTEZ YAPABİLİYOR MÜSÜN YEŞİLSİN YA HANİ AHAHAHAHA
Diyince Hulk iyice sinirlenir ve yemyeşil olur.

Y/N kamerayı açar.

" EWT ARKADAŞLAR SANIRIM BAŞARDIK!!! AMA BÜYÜK İHTİMALLA ŞU AN. BU VİDYOYU KAPATIP TOPUKLAMAZSAM HULK KAFAMI KOPARIP GAYDİRİGUPPAK CEMİLEM ŞARKISI EŞİLİĞİNDE KEMİRCEK!!! ÖLMEDİĞİMİZ İÇİN BİR LİKE ATARSANIZ ÇOOOO SEVİNİRİZ. YENİ KIŞKIRTMA VİDEOLARI İÇİN YORUM ATMAYI UNUTMAYIN ;) "

Bu aralar biraz boka sardığımın farkındayım ama cidden sınava çalışmaktan evden dışarı bile çıkamıyorum onun İÇİN... SORRY... Ama yazın manyak güzel bölümler atıcazzzzz.... İnşşşş 😂❤️❤️❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin