008 piilota sen kengät

671 72 42
                                    

"Chimmie" Yoongi vastasi ja kaatoi koko lasin suoraa kurkustaan alas.

"Sun piti juoda jos et vastaa" Jungkook sanoi pettyneenä.

Istuin siinä muiden kanssa ringissä, ilmapiirissä oli jotain muutakin kuin alkoholin hajua ja kuumaa hehkua poskiltamme. Sähköä. Se tuntui selkeästi, jollain meistä oli tunteita suuntaan jos toiseen ja ei sitä voinut olla huomaamatta.

Poskeni hehkuivat taas tulipunaisina ja pieni hymy karkasi huulieni kautta kuumana hehkuville poskilleni. Yoongin läsnäolo sai outoja väristyksiä kehooni.

"Tää peli on ihan paskaa! Möhkäkalakuningas on paljon hauskempi leikki!" Tae huusi pettyneenä ja kaatoi lasiinsa lisää viinaa.

"Tohon tahtiin sut viedään vatsahuuhteluun vielä tänäyönä" Yoongi tokaisi pojalle.

"Möhkäkalakuningas tulee ja meiän pitää palvoo sitä! Se tahtoo et kaikki kalat, joo kalat ja ihmiset ja muut, muut otukset kunnioittaa sitä ja meiän pitää tehä tehtäviä, pahoja tehtäviä jotta se tuntee olonsa hyväks, tosi hyväks!" Tae kirkui vierelläni

"Se vatsahuuhtelu vois toimii" ilmoitin Taelle ja muille ei niin sekaisin oleville miehenaluille ympärilläni.

"Möhkäkalakuningas on meidän herra! Sitä pitää palvoo, ja se, sinä! Ei, ei, eiii. Plörömm" Taehyung selitti kunnes kaatui maahan.

"Mikäs sille nyt tuli" Jungkook kysäisi.

"Sammuminen on lähellä" Yoongi vastasi tälle, samalla Taehyung alkoi heitellä päätään puolelta toiselle ja hyräili jotain viisikymmentä vuotta vanhaa klassikkoa.

"Damdamdamm, minä ei, ei sammu minä! Jahuu bileet käyntiin poijjaat! Missä mun kengät?" Tae mutisi maassa.

"Piilota sen kengät" kuiskasin Jungkookille ja poika juoksi ruskeahiuksinen kännissä olevan pojan kenkien luokse, nappasi ne syliinsä ja heitti Yoongin kaapin ylähyllylle.

"Kukkuu, mennäänkö kuurupiiloa kenkäseni? Tulkaa esiin!" Tae huusi ja näytti siltä, kuin hän olisi valmis nuolemaan lattiat jotta löytäisi kenkänsä.

"Ja oiskohan sun aika mennä leikkiin kuurupiiloa nukkumatin kanssa?" Jungkook sanahti katsoen poikaa kuin hullua.

"Matti! Matti on mun ystävä, oikein hyvä ystävä. Minä ja Matti, taskumatti tanssahdellaan kristallilattian poikki musiikin tahdissa" Tae sanoi ja teki sanojensa mukaan. Poika otti taskumatin - tulevan sulhasensa - syliinsä ja alkoi tanssahdella ympäri Yoongin huonetta.

En jaksanut enää seurata tilannetta, joten nappasin puhelimeni ja istahdin sängylle. Muistelin hetken ja tajusin nukkuvani seuraavan yön Yoongin vieressä. Katsahdin samalla hetkellä kelloa, puoli kolme.

"Hei miks te taliaivot ette tanssi! Mä heivaan tän Matin helvettiin, Kookiee, tanssi mun kanssa!" Taehyung huudahti ja Jungkook lehahti punaisemmaksi kuin punaviini.

Tae nappasi Jungkookin kädestä kiinni ja veti tämän mukanaan tanssimaan.

"Jimin, ota kamera! Mä hoidan biisin!" Yoongi puolihuutaen kuiskasi korvaani. Työtä käskettyä avasin puhelimeni kameran ja olin valmis kuvaamaan. Pian kaiuttimista alkoi kuulua tuttua musiikkia. My heart will go on. Napautin videon päälle.

"Yoongi! Tämä, tämä on asiaa!" Tae kertoi ja vaihtoi kätensä Jungkookin niskan taakse.

"Kamera käy" kuiskasin hiljaa Yoongille, tummahiuksinen nyökkäsi pienesti virnuillen.

Jungkook otti ruskeahiuksisen pojan halaukseen ja laski kätensä tämän ympärille. Pojat keinuivat hiljaisesti musiikin tahtiin halaten pikkuhiljaa toisiaan tiukemmin.

"Eka minuutti ohi" ilmoitin Yoongille ja lopetin kuvaamisen. Katsoin Taehyungia ja Jungkookia hymyillen.

"Hitto, nehän on aika söpöjä yhessä" sanoin Yoongille yhä tuijottaen kahta keinuvaa ystävääni. Jinin kaunis kuorsaus erottui välillä musiikin taustalta, mutta tunnelmaa se ei silti hajoittanut.

"Niin on, oltaisko mekin yhdessä söpöjä" Yoongi iski hymyillen. Hymy puki sen pojan kasvoja kauniisti, se näytti niin hyvältä. Aivoni yrittivät ymmärtää edellistä lausetta joka tupsahti ilmaan Yoongin täydellisten huulien välistä.

"Oliks toi niinku, tai siis, tarkottiks toi et haluut tanssii mun kaa" kysyin hämmentyneenä. Vatsassani tuntui jäätävältä, tuntui kuin nätit perhoset olisivat tekemässä suurinta näytöstään ikinä.

"Joo, saanko luvan" Yoongi sanoi ja ojensi kätensä. Nappasin pojan kädestä kiinni, Yoongi veti minut mukanaan Jungkookin ja Taehyungin vierelle. Siirsin käteni Yoongin niskan taakse ja hän puristi kehomme yhteen, tiukkaan halaukseen.

"Sähä osaat tanssii Chimmie" Yoongi kertoi virnuillen ja laski käsiään pikkuhiljaa alaspäin.

-

moi kaverit!

mul oli viimeviikolla hiihtoloma, en tehny mitää järkevää

ja öö sunnuntaina oli laskiainen, teitteks mitää laskiaisperinteitä? mä kävin mun perheen kaa laskees mäkee ja sit leivottii laskiaispullii

nyt oon ollu nää pari päivää kotona kuumeessa :/

mä muuten mietin et vaihan mun nimen sora ;ks 💜

tää osa on aika kuraa, mut pärjäilkää sen asian kanssa 😩

see ya later

🌙 s o r a / lunanennn

instagram pt 2 -» btsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang