Capitolul 1 - Good bye Londra, Hello Mystic Ave

114 7 1
                                    

- Coraline, haide!

- Ohh, imediat.

- Gata! Let's go. Spun eu trantind usa camerei mele, indreptandu-ma catre iesire.

         Am privit pentru o ultima oara vechea mea casa apoi am iesit pe usa fara sa ma uit inapoi. Avem nevoie de o schimbare in viata mea si asta era un buna, cred. Ne mutam, din Londra in Medford, America. In urma cu un an parintii mei au murit intr-un accident de masina. Matusa mea a fost de acord sa ne creasca pe mine si pe sora mea, Lilith, ba chiar a insistat. Familia prietenei mele, Rebeccah Jhonson a fost vrut sa vina cu noi pentru a-mi face un mediu familiar, nu stiu exac de ce eu voiam o schimbare, un nou inceput, dar cu siguranta nu o sa-mi strice Rebeccah, ea ma face sa ma simt mai bine. Ne cunoastem de 10 ani si nu ne mai saturam una de prezenta celeilalte.

        Am uitat sa ma prezint, numele meu este Coraline, Coraline Mickaelson si am 17 ani. Am parul blond deschis si ochii de culoarea albastri-cenusii. Rebeccah este de aceeasi varsta cu mine, parul saten si ochii caprui, fiind foarte frumoasa. Semanam!  Aha, da... N-am zis ca sunt modesta. Lilith, sora mea mai mica, are 15 ani ochii caprui, par saten, inalta si slaba. Ea m-a facut sa  vreau sa traiesc dupa moarte parintilor nostri care ne-a afectat pe amandoua. Eu am incercat sa o fac pe ea sa treaca mai departe, asadar am reusit sa fiu tare. Nu mi-a iesit total. Matusa Anne este sora mamei mele, frumoasa, blonda, ochii verzi. A facut tot posibilul sa fie ca o mama, si sincer a reusit, dar nu mama. Nimeni nu o poate inlocui pe mama.

Intru in masina, pe locul din fata, inchizand usa, dand drumul la radio. Oh... Read all about it! Imi place melodia asta.

I wanna sing, I wanna shout

I wanna scream till the words dry out

so put it in all of the papers,

i'm not afraid

they can read all about it

read all about it oh

oh-oh-oh

- Bine, putem pleca. Spune Lilith asezandu-se pe locul din spatele soferului.

30 min later

- Am ajuns. Se aude vocea lui Anne, trezindu-ma din somnul in care cazusem.

- Ce ? Intreb eu derutata.

- Oh tu chiar trebuie sa dormi in masina ?

- Lilith, mai lasa-ma! Nu am putut inchide un ochi azi-noapte.

- Bine, bine. Scuze Cor!

- Ok, haideti inainte de a pierde avionul.

          Ma indreptam grabit catre detectoarele de metale. Avionul era in 5 min. Nu-l puteam pierde.

- Coraline ! Hei, Cor! Asteapta-ma. Ma intorc si o vad pe Rebeccah cu familia ei.

- Eii, deci nu suntem singurele care intarziem. Am crezut ca sunteti deja in avion!

- Ha, ha, ha. Zice Rebeccah. Oh, abia astept sa ajungem. Vreau sa vad cum este. Am inteles ca sunt baieti draguti in America.

- Uuuu, bine. Inca un motiv pentru a ne muta.

- Cor, prietena mea. Zice Beccah, strangandu-ma in brate si in acelasi timp impingandu-ma pe sub detectorul de metale.

         Am aleragt pana in avion! Nu pot sa cred, oare am putea ajunge si noi odata la timp ?! Nu cred ! M-am asezat pe locul de la geam, Beccah lanaga mine. In spatele nostru stateau Anne si Lilith, iar in fata cu 3 randuri, parintii Rebeccai, Jhon si Liz. Imi aminteau de parintii mei, erau ... nu stiu, impreuna ?! Uf, prea multe imi amintesc de ei. Imi este dor de ei. Mama, Emma, semana cu mine iar tata, Louis cu Lilith. Erau perfecti, sau cel putin asa vreau sa cred.

12 hours later

- Oh my god! In sfarsit, in 10 minute ajungem. Mi-a intepenit spatele.

- Te cred, n-ai dormit nici 10 minute! Te-ai uitat pe geam 12 ore?! Nu stiu cum poti.

- Am dormit in masina.

- 30 min ? Oh da, Cor are puteri magice, ea nu trebuie sa doarma. Zice Rebeccah pe un ton sarcastic.

- Ha ha. Oh, Beccah! Ma bucur ca ai venit. Mi-ar fi lipsit ... asta !

" Toata lumea sa treaca la loc pe scaune si sa-si puna centurile de siguranta. Aterizam. " Se aude vocea stewardesei.

- Thanks God. Aterizam, ieiiii!

In 5 minute aterizasem, si toata lumea dadea buzna afara din avion.

- Taxi, taxi ! Mystic Ave, va rog. Zice Beccha tragandu-ne pe mine si pe Lilith pe locurile din spate ale masinii. Anne a luat un alt taxi impreuna cu Jhon si Liz. Masinile noastra aveau sa soseasca saptamana viitoare. Oh, ce mi-ar fi placut sa le putem lua cu noi in avion, urasc sa merg cu taxi-ul !

- Oh, mai e asa putin!

- Da Lilith, rezista! Spune Beccah razand.

- Am ajuns! spun uitandu-ma la indicatorul de forma dreptunghiulara si culoare alba pe care scria Mystic Ave. Era frmos, cu toate ca era noapte si nu puteam distinge mai mult decat locuruile care se aflau sub lumina galbuie a felinarelor. Taxi-ul se opreste in fata unei case, care Doamne ajuta, avea un felinar in fata, deci putam vedea cum este: o casa mare, parter si etaj, de culoare alba, cu ferestrele conturate cu albastru. Imi placea. Casa Beccai era exact langa a mea. Parea putin mai veche, de un verde inchis spre gri, cu ferestre conturate alb. Aceeasi marime cu a mea. Platind taximetristul ne-am dat jos fiecare indreptandu-ne catre casa ei. Eram prea obosite pentru vizite.

- Noapte buna, Cor! Lilith, Anne! Vise placute.

- Noapte buna! spunem noi in cor, intrand in case si inchizand usa dupa noi.

         Era o casa frumoasa, jos era o bucatarie cu mobila rosie si blaturi albe, frigiderul era gri. O fereastra cu vedere in curte catre un copac. Uuu gardul era alb! Nu observasem. Da, da... albul este una din culorile mele favorite. O masa alba in mijloc cu patru sacaune maro bagate sub ea. Langa o sufragerie mare, o canapea alba, o plasma pe perete, o masuta de cafea portocalie si un covor pufos portocaliu. In toata casa peretii erau albi. Scarile erau lanaga usa de la intrare (maro), de culoare maroniu-roscat. Sus un hol mic si 4 usi. Camera Annei era prima, un pat mare in mijloc si o noptiera, o oglinda pe perete, o masuta pentru machiaj si un birou cu o plasma pe el si un laptop. La birou era un scaun alb la fel ca si el. O fereasra mare si un dulap. A doua era camera lui Lilith. Un pat micut lipit de perete, un loc pentru pictura ( Lilith picta ), biroul rosu, o masa pentru machiaje cu oglinda si un dressing. Fereastra cu un pervaz mare transformat in divan, cu multe perne albe. Si in sfarsit a treia era camera mea. Un pat mare in mijloc cu asternut alb, frumos, un dulapior mic, cu o oglinda mare deasupra lui, un dressing, noptiera de la pat si o masa pentu laptop. Televizorul era pe perete. Toata mobila era crem. Doar la geam era pervazul transformat in divan ca si la Lilith. Multe perne rosii. Superb. A patra usa ea ce de la baia Annei, portocalie cu alb, destul de frumoasa. Eu imparteam baia cu Lilith, iar intrarea in baie era prin camerele noastre, multe dulapuri albe si oglinda mare. Cine intra in baie incuia ambele usi, da era chiar dragut, poate putin enervant. M-am trantit in pat, era moale! In 2 minute cred ca dormeam bustean.

                A doua zi....

The Vampires MysteryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum