Benimle birlikte yaşamaya başladı. Neden ailemin yanından ayrılıp yalnız yaşamaya başladığımı da anlamıştım. Yaşadığım, yaşamakta olduğum ve yaşayacağım her şey ilahi planın bir parçasıydı.
Sırtüstü uzandığımda altımdan açılan tünellerden ilerliyordum. Sanki buz tutan bir gölün üstünde kayıyormuşum gibi oluyordu. Tüneller çoğalmaya başlıyor ve her girdiğim tünelden farklı görüntüler yakalıyordum. Her girdiğim tünel bana ayrı bir ders veriyordu. Her girdiğim tünelden farklı bilgiler ediniyordum.
Odamın içi hep aynalarla doluydu. Ben o eve gittiğimde hazırdı mobilyalar. Benden önce babam yaşıyordu orada. Odamın uç köşesine kurduğum parmaklı koltuğa oturuyor ve tüm aynaları görebiliyordum. Her bir aynanın içinde farklı ekranlar açılıyordu. Beynimin içinde bulunan joyistik yoluyla ekranlar arasında geçiş yapıyor ve öte âlemleri gözlüyordum.
Enerji boyutunu görmemi sağlayacak teknikleri sonradan üst benliğim olduğunu öğrendiğim varlığın yardımıyla geliştiriyordum. İlk başlarda karşımda duran bir objeye bakıyordum. Sadece baktığım yere odaklanıyordum. Baktığım yer dışında kalan kısımlar karıncalanmaya ve şeffaflaşmaya başlıyordu. Sonra göz bebeklerimi hiç kıpırdatmadan baktığım yeri havaya kaldırmaya çalışıyordum ve gözümde ki perdeler aralanıyordu. Daha sonra bu taktiğin aynada kendi göz bebeğine bakarak yapıldığında daha etkili olduğunu fark etmiştim. Gözlerim kapalıyken sanki açıkmış gibi bakabildiğim en üst noktaya odaklanıyordum. Alnımın içine çıkana kadar kaldırıyordum odak noktamı ve bir güç göz bebeklerimi tekrar aşağı itiyordu. O her aşağı ittiğinde ben daha yukarıyı odaklıyordum ve sonra gözlerimi açtığımda enerji boyutunu görüş realitem artmış oluyordu.
“- Artık gitme vaktim geldi. Fakat seni hep gözlüyor olacağım. Normal yaşantına devam edecek ve sana bildirdiğim kutsal değerlerini asla çiğnemeyeceksin. Eğer bunlara sadık kalırsan geri döneceğim“ dedi.
Bana bıraktığı kutsal değerler listesi şöyleydi:
Sadakât.
Cesaret.
Fedakârlık.
Adalet.
Merhamet.
Vefa.
Disiplin.
Edep.
Muhafaza.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onikiler
FantasyOnikiler' içinde bulunduğumuz dünyanın maddesel bir illüzyon olduğunu ve yansımalardan yaratıldığını fark edip kendi özüne doğru içsel yolculuğa çıkan insanların başlarından geçenleri konu almaktadır... Bilincini 3.boyut sanal illüzyonundan kurtarı...