Kısa Korku Hikayeleri 1: Duvar Kağıtları

1.3K 3 5
                                    

Sevgilim ve ben yeni bir eve taşınmıştık. Mutfağı yatak odasına çevirmek için uğraşıyordu. Sevgilim ağır işlerle uğraşırken ben de duvar kağıtlarını soymakla meşguldüm. Hani tatilden sonra kavlayan deriyi soymak çok eğlencelidir ya. Bu da en az onun kadar eğlenceliydi.

Ancak evin önceki sahibi anlamadığımız bir şekilde tavanlar ve parkeler de dahil olmak üzere her yeri duvar kağıtlarıyla kaplamıştı. Buna pek takılmadı. Sonuçta bu bizi ilgilendirmezdi.

Bir başka tuhaflıksa her bir söktüğüm duvar kağıdının arkasında bir isim ve bir de tarih yazılıydı. Bunu başlarda pek umursamadım ve sevgilime de söylemedim. Ancak merakıma yenik düştüm ve google amcayı açıp isimlerden birini arattım. Karşıma bir kayıp ilanı çıktı. Bu eğer her kimse yanında yazılı olan tarihte kaybolmuştu. 

Ertesi gün bununla ilgili daha derin bir araştırma yapmak için duvar kağıtlarında yazan isimleri ve tarihleri not etmeye başladım. Hepsi kayıptı ve kayboldukları tarik yanlarında yazan tarihle aynıydı. Sevgilim polisi aramamız gerektiğini söyledi. 

Polisler geldi ve bir odayı incelerken "Evet. Bu insan." dediğini duydum. Ne?! İnsan mı? Ne insanı?! Memurlardan biri yanıma geldi ve 

"Hanımefendi çıkarttığınız duvar kağıtlarına ihtiyacımız olacak. Üzgünüz ama onlar duvar kağıdı değil. İNSAN DERİLERİ!!!"

Okuduğunuz için teşekkürler. Bana tavsiye edeceğiniz şehir efsaneleri, kısa korku hikayeleri ya da creppypastalar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Umarım tüyleriniz diken diken olmuştur. Bir sonraki hikayede görüşmek dileğiyle.

Korku hikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin