Джънкук, бе казал, че ще стане по-късно(за да се преоблече), защото е бил наблизо. Но всъщност, той беше готов от отдавна.
Сега беше вече пред адреса или по-точно местоположението посочен от самия него, чакайки Техьонг. Реши да седне някъде на някоя пейка, защото мястото на което го чакаше беше в някакъв парк.
След 10 минути от далечината се показа едно момче. Това бе Техьонг. Доближи се до Джънгкук.
"Хей!"
Каза Техьонг.
"Хае, ъъъ така де, Хей! "
Каза Джънгкук сладичко."М,та къде ще ходим. "
"Ми не знам."
"Добре, искаш ли да се разхождам, а пък ще го мислим докато вървим? "
Каза Тае
"Става. "
Отвърна просто Куки
**
"Чакай, чакай ти си бил с жена, която е била по - голяма от теб?!?"
Двете момчета си разказваха за бившите си(гаджета) . Дали бившите бяха жени или мъже. Те си знаеха.
"Да"
Отвърна просто Тае.
" Въйййй, горката жена."
Засмя се лего Джънгкук.
"Ей, ти дори и тях не можеш да вържеш, пък камо ли мен?"
" Чакай, защо теб? "
"Ъъ.. "
Стана му тъпо на Те, че беше казал себе си."Защото, не можеш. В никой не мога да се влюбя, хората се влюбват в мен."
" Аха, така ли?"
"М, да. "
"Добре, искаш ли да се хванем на облог?
"Какъв?"
"За една седмица да сме гаджета, ако загубиш и се влюбиш в мен ще качиш най - унизителната снимка през живота си. "
"Само тва ли? "
"И ще ми станеш роб за две седмици."
"А аз какво ще получа в замяна на играта? "
"Избери си?"
"Добре,а ако аз спечеля и ти се влюбиш в мен ще....си роб."
" Същото ли?"
Попита Куки
" За 2 месеца." - довърши Техьонг.
" Ехееее."
"М да, не се захващай с мен." - каза Те, като намигна на Куки.
-Макар и отдавна да съм загубил играта - каза си наум Тае." Ок, имаме сделка, значи" - каза Кук като си стиснаха ръцете заедно.
¬почнах Юнмин, може да го видите, ако искате :)
YOU ARE READING
Sorry
Short StoryКакво ли ще стане, когато един бармън се опита да събере две момчета по интернет и на живо. Дали ще се получи? Ще разберете, като прочетете историята ми. #1-junghoseok #1-kimnamjoon #1-minyoongi #1-kook #1-instagram #1-kookv