Глава 8.

19 2 0
                                    

След година обикаляне по казината с Путин:
Мисля, че вече имам достатъчно пари и е време да зарежа най-добрия си приятел. Няма да е проблем, той стана пропаднал наркоман и се занимава само с хазарт вече. Не го интересувам нито аз, нито Русия. Дали пък беге политиците не са се избили и без моя намеса? Трябва да разбера. Но първо: биткойните на Путин. Време е да ги източа до стотинка. Хващам компа И ПОЧВАМ ДА ТОЧА, БАТЕ! След само половин час съм толкова богат, че мога да си купя Марс (което ще направя като стана резидентп). Опаковам си парите в сака с гащи И ПОЧВАМ ДА БЕГАМ, БАТЕ! Вадя летящата си розова моторетка на принцеси от задния си джоб и отлитам към синевата. Опа... Във Вегас съм. Сивевата (То щото в БеГе е мноУ 'убав въздухУ). Както си летя и изведнъж виждам пред себе си Мики Маус.
- Къде отиваш ти, уе, твоята кожа американска?! - питам го, а той ми прасва един в носа.
- Аре не ми викай, ма! - извиква той и изважда от джоба си марихуана. Докато Мики Маус пафка, от другата ми страна се чува.
- А ти къде отиваш, бе, да е жива и здрава вуйна ти?! - извиква Гуфи. Иззад себе си измъква огромен чувал, Мики Маус си изплюва цигарата и ми удря още един. Аз залитам и падам от моторетката си право в чувала на Гуфи.
- Ама оу, язе ш'вА съдим, ма, оти виА я съсипахте тЪз' държава! - крещя аз културно и тихо. - Пуснете ме оттук веднага, мо'ем ви купим и продадем, бе, гамени!
- А'е млъквай, бе, принцесо! - отвръща с напушен тон Гуфи и нечий крак се забива в задния ми чатал.
Дълго време се лашка моторетката ми по облаците, тия пустиняци ще ми я откраднат, аз ви казвам. Нищо, ще си купя Ламбо. Сега това не е важно. Важно е само едно: къде, по дяволите, биха ме завели анимационни герои?! Изведнъж в чувала се пъха ръката на Мики Маус. Аз го ухапвам и той ми удря трети юмрук в носа. Абеее, егати нацепения плъх, егати!
- Аре без гейски номера, майна мръсна! - извиквам и той ми слага парцал на носа. Какво сега, ще ме упояват ли? Егати професионалистите, бе, изнасилвачите от Борисовата градина да взимат пример! Аз обаче няма да заспя, за да им е гадно. Правя се на упоен и те ме изръсват от чувала. Падам с гръм и трясък върху някакво влакче на ужасите. Ами ето! Мики Маус и Гуфи са ме довели в Дисниленд. Йеаааххх! Отивамее на кОпооон! Ще се гърч... Кълчим до сутринтааа! (Само Джорджано!!! Екс ди)

 Кълчим до сутринтааа! (Само Джорджано!!! Екс ди)

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Дилър на пилешки кракаTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon