Σπόιλερ εδώ οκ;
Μετά από τις παραπάνω ταινίες ο Shyamalan συνεχίζει δυναμικά με μια....καλομετριοκακη ταινία;
With that being said ας ξεκινησουμε:
Το glass ή αλλιώς η ταινία που κάνει split το κοινό και που κρατάει unbreakable την πρωτοτυπία της (ήταν ένα καλό λογοπαίγνιο από τους τίτλους των προηγούμενων δύο ταινιών) είναι ταινία παραγωγής 2019 και από τον βαθμό της ταινίας και κάτω μιλάω με σπόιλερ οκ; Μόνο σπόιλερ φύγετε άμα δεν το έχετε δει τώρα.Η υπόθεση:Ο David Dunn κυνηγά τον Kevin Wendel Crump μα καταλήγουν σε ένα ψυχιατρείο μαζί με ένα φίλο του David από τα παλια. Μια ψυχίατρος αναλαμβάνει να τους πείσει πως τα πιστεύω τους είναι λανθασμένα.
Με αυτή την τσαπατσουλικη περίληψη βάζω βαθμό και συνεχίζουμε:
8/10
Δεν έβαλα και το "θα αρέσει τρελά!!!" γιατί το συγκεκριμένο δεν άρεσε. Και καταλαβαίνω το γιατι.
Κανονικά η βαθμοί μου είναι:
Unbreakable:9,5/10
Split:8,5/10
Glass:7,5/10Αλλά για χάρη στρογγυλοποίησης...
Τώρα που το είπα και αυτό ξεκινώ: η ταινία ήταν βασικά πολύ καλή αν εξαιρέσεις τα τελευταία είκοσι λεπτά που απλά...ήταν οκ...κομμάτια του ήταν γραμμενα τσαπατσουλικα...αυτό έγινε.
Σε πολλούς δεν άρεσε το τέλος και τους δικαιολογώ απόλυτα. Προσωπικά ένα κομμάτι δεν μου άρεσε:ΤΟ ΟΤΙ Ο DAVID DUNN ΠΕΘΑΝΕ ΣΑΝ ΣΚΥΛΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΛΑΣΠΟΛΑΚΟΥΒΑ ΑΠΟ ΕΝΑ "ΑΣΤΥΝΟΜΟ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. Ο ΓΟΥΙΛΙΣ ΕΔΩΣΕ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΗ ΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΨΟΦΙΣΕ.
Ουφφφ...το είπα...ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ. Όλο το άλλο; Πολύ καλό βασικά. Και σκηνοθετικά, το σενάριο είχε θέματα με λίγο πολύ exposition, ρομποτικός και αφύσικος (σε φάσεις) διαλόγους και κάποια ηλίθια plot points όπως ο τρόπος που ο mr. Glass και ο Beast απεδρασαν από το ψυχιατρείο. Τώρα τα plot twists:
ESTÁS LEYENDO
(Horror) Movie Reviews
HumorΑν ειστε fan των horror ταινιων ή απλά cinefil όπως εγώ (και τα δύο) εδώ θα σας σωσω από μεγάλα bombs ταινιών (τρόμου) και θα σας συστήσω classics που υπάρχουν καιρό ή μόλις γεννήθηκαν!