Ki nyílt a szemem.
Ahogy magamhoz térve ébredeztem, csak akkor láttam hogy fekszek az ágyamon és kivel!
James...Ja igen! Itt aludt az éjjel. Furcsa arra kellni hogy egy erős kéz át karol és moccanni sem tudok. Próbáltam ficánkolni de nem kelt fel rá. Az órámra pillantottam az éjjeli szekrényemen! Úristen!! 7:20! 30percünk van beérni a suliba!
Felpattantam! Nem érdekelt hogy ezzel James-t megsebesítem. (Hupszi 😅).
-Azt a kurva! Mi van?-riadt fel. Elég vicces volt szóval muszáj voltam nevetni!
-Bocsi tényleg! De baa-aaszus (nevettem) Elkésünk!
-Na neee! Elena nekem ma sürgős egyetemi meghallgatásom lett volna 7-től! -akadt ki, mintha az én hibám lett volna!
-James! Nem az én hibám hogy itt aludtál és elfelejtettél ébresztőt állítani!!-amúgy hogy közbe vágjak, eléggé furi szitu volt,hogy mással kell kelljek..de bevallom nem is olyan rossz, mint ahogy azt elképzeltem!
-Jójó! Bocsánat! Reggel van.. feszült vagyok!..A szüleid még itthon vannak?-kérdezte.
-Nem! Már Mikeot biztos elvitték az iskolába pontban 7:10-kor, szóval nyugodtan keszülődhetsz!
-Ilyenkor téged nem kelltenek fel?-bambán nézett rám mintha ez egy alap dolog lenne... hát nála lehet hogy az. De most hogy mondjam meg neki hogy hát az lenne de engem nem szeretnek a szüleim,-és hogy mindent magamnak kell megoldani!(?)
-Öhm..biztos csak elfelejtették, vagy lehet ők is késésben voltak már ..Nemtudom!-muszáj voltam valamit rögtönözni..
-Ja értelek! Na jó megyek készülök! Kell a fürdőszoba?-ez komoly? Mindjárt elkésünk, de ő még a fürdőben akar matatni magával (?) Eszem megáll!!!!:D
-Nem, majd lemegyek!-ezzel megfogtam a mai szerkóm és lementem a nappaliba átöltözni.Kereken 7:40-re lettünk készen.. leginkább James tökölt...(saját magával..)
Há'listennek James-nek van kocsija és azzal jött tegnap este hozzám.. szóval együtt megyünk! Bár kíváncsi leszek a szúrós pillantásokra amit majd kapni fogok ha oda érünk a suli parkolójába!..Drága Nissen! Megérkeztünk.. Vagyis mindjárt megérkeztünk volna ha..
-Figyi Elena!-lassított a kocsival még az iskolától 5-6méterre.
-Hm?-nem értettem mivan.
-Öhm..fhu! Szóval jó lenne ha itt kiszállnáll..tudod hogy ne kezdjenek el kombinálni ilyenek..-hajtotta le a fejét! Mi a fasz?! Ez most komolyan megtörténik velem? Ezt nem hiszem elllll!! Ordítani tudtam volna most vele, hogy mit képzel! Ott altattam magamnál, hagytam hogy az ágyamba feküdjön meg minden lószar! Erre ő meg szégyelli azt hogy kiszálok majd a sulinál a kocsijából?! Mekkora egy pöcs Úristen!
-Minden rendben Elena?-nézett rám értetlenül. Én csak magam elé meredtem az ülésen.. Mit mondhatnék (?) Azt akarja távozzak, hát megkapja..De örökre!!
-Jó!-erre kiszálltam és becsaptam a kocsi ajtót! Ő még rám pillantott majd elhajtott! Komolyan ennyire félre ismertem volna? Tegnap pont azt mondta jön nekem egyel..erre ma reggel meg kitesz az iskolától pár méterre, hogy őt meg ne lássák velem?! Hogy lehet ennyire egy paraszt?!
Elsétáltam a suliig..
Ő! Ott beszélgetett az egyik haverjával.. láttam hogy felém pillant valamit mutatott is nekem de leszartam! Most tényleg te mi a faszt tennél? Egy fiú akivel jóban lettél,-és nem utolsó sorban éreztette veled azt hogy fontos vagy neki...egyszer csak azt mondja hogy szállj ki a kocsijából és inkább sétálj be a suliba mert szégyell(?!) Egyszerűen nem tudom milyen érzelmek kavarodnak most éppen bennem..! Valamelyik részem .. és nem tudom melyik részem azt érezteti velem,hogy jó döntés volt amit most James tett velem (amíg nem volt késő)..de a másik részem.. összetörve roskad most le egy kopott kanapéra és csak sír.. amíg meg nem fullad a nagy gombóccal a torkában! Düh és béke keveredik bennem. Mi a szar van velem? Újra! Megint előjött..Megint fontosabbnak tartottam magam mint amilyet éreztettek velem! Megint koppantam! Már most! Barátként! Szörnyű pillanataim vannak a múltból..egyben rémisztő részek is! De nem akarom újra átélni mindezt..!
-Elena! Halló!-valaki elkezdett kalimpálni a szemim előtt! Ja Laura volt az! Micsoda meglepetés!
-Elena!!!!!-már ordított!
-Mi az?-közönbös voltam, nem érdekelt ő sem.. és senki más sem!
-Csak megakartam kérdezni hogy az idei bálra van e partnered? Hiszen fontos,hogy minden lány megtalálja a magának való párt erre az estére! Gondolom már hallottad a hírt hogy én meg James szünetet tartunk,..(lehajtotta a fejét mintha annyira bánkódna.. büdös ribanc!).. Szóval egyértelmű, hogy mással megyek! Meg szerintem ő is.
-Laura mit akarsz ezzel mondani?-leszarom nem volt jó kedvem, most éppen, meg zavaró tényező is, szóval nem tudtam szebben mondani..
-Nyugi! Csak érdeklődtem! Mint diákelnök szükségem van a név listára ki-kivel megy. A biztonsági őr aszerint fog mindenkit beengedni majd az iskolába!-húzta ki magát mint aki büszke lenne arra,hogy mennyire jó ember.. közbe meg...(hagyjuk)!!
-Laura! Nem fogok elmenni erre a szar, megalázó, érdektelen, felesleges és undorító bálra! Engem le is húzhatsz a kis listádról! Ha megbocsátasz most mennem kell órára mert már így is kések! Szia..-ezzel sarkon fordultam és ott hagytam! Mit akart hallani,hogy majd lelkes leszek egy kis szar bál miatt?! Szarok rá! Úgyse élvezném.. Főleg így!Teltek az órák.. James-sel folyamatosan egymásba botlottunk, mindenhol! Próbált kommunikációt alakítani közöttünk de én mindig elmentem mint aki észre sem vette őt! Pedig észre vettem! De amit ma reggel csinált..az megalázó volt és szánalmas!
Eljött az ebéd idő! Lementem a suli udvarba. Mindenki csoportokra volt osztódva! Voltak a kényes ribancok, a stréberek, a focisták (köztük James), az osztály első látszatra jó kislányok (köztük Laura), a zenészek, művészek, stb stb ..Nem találtam a helyemet! Általában ha Ana nincs suliba James-sel meg Laurával eszünk egy asztalnál, de most ők is külön..Ana nincs..nem tudok leülni sehová! Ott álltam mint valami béna kis szobor és mintha minden szempár engem bámult volna. Laura jött oda hozzám..
-Hey Elena! Gyere ülj le hozzánk..tudom a reggeli nem ment valami jó beszélgetésnek de semmi baj.. megértelek! Rossz kedved volt és ennyi! Mindenkinek vannak szar napjai..-boci szemekkel nézett rám! Ez most kom? Én tényleg nemtudom ezeknek akik itt élnek nincs semmiféle értelem a fejükben?! Láttam hogy James teljes odafigyeléssel mered ránk..hogy most mi lehet..furdalta a kíváncsiság láttam rajta. De tudjátok mit nem érdekel! Lehet hogy most "geci" leszek de nagyívből teszek rá!
-Figyelj csak Laura! Nem a napom a szar! Hanem az aki elrontotta! És tudod ki volt az?-mereven állt ott előttem!-A drága barátocskád James tegnap engem keresett meg a szakításotok után.. hisz azt mondta sokkal jobb lány vagyok mint te.. Szóval vele indult a reggelem remélem érted;)-ezzel kacsintottam egyet belebasztam a tálcát a kezeibe és elmentem onnan..ki a suliból!
Hú ez kemény volt! De nem érdekel tényleg már semmi! Ne higgyék már azt hogy velem mindent megtehetnek! Mert nem!
Kíváncsi vagyok holnap a suliba ez a dolog hogy fog pletykaként szárnyalni a falak közt!(hahaxd)
YOU ARE READING
Just friend~..~
Teen FictionMinden ott kezdődött ahogy ő megjelent az életemben.. A nevem Elena Heltberg. 17 éves vagyok, aki megküzd a mindennapi szar dolgokkal!..