Perpectief soukaina:
PPPPPPPRRRR PRRRRRR
uggg irriii wekker ik zet m uit en kijk Naast me geen Samir te bekennen wat denkt hij nauw dat ik een bediende ben die het huis schoonhoud en hij buiten geen idee wat hij daar uithaalt ik sta op en loop naar de douche om woedoe te doen (kleine wassing voor het gebed) ik loop naar beneden en zie een briefje op de tafel zitten ik pak het op en kijk wat er op staatWe hebben je man Samir kom om 1 uur bij het Oosterpark als je der niet bent gaat Samir der aan
-soufianOmggg en ik laat het blaadje vallen omg wat moet ik nu doen voor ik het weet barst ik in tranen uit ik weet dat Samir mij niet goed heeft behandeld maar iets in me zegt dat ik moet gaan snel ren ik naar boven en kleed ik me on in een trainingspak en een slordige knot en pakte uit de keuken la een scherp mes "je weet maar nooit wat er kan gebeuren" fluisterde ik tegen me zelf ik ga gewoon lopend is toch dichtbij en ren er Naar toe als ik er ben kijk ik van een afstandje of er iemand is maar niemand te bekennen ik loop er naar toe en kijk nog is goed rond misschien heb ik de brief niet goed gelezen en net toen ik besloot om weg te gaan hoor ik iemand zeggen "zoek je mij misschien" "wie ben jij en wat moet je met Samir" " MIJN vrouw heeft ontvoerd" "wat zeg jij allemaal als hij jou vrouw heeft ontvoerd had ik dat wel gemerkt" als ik er over nadenk hij was gisteren tot in de avond nog steeds niet thuis gekomen "soukayna denk je nauw echt dat hem hier mee weg laat komen" en hij komt steeds dichterbij "w..at wi...l je d..oe.n" voor ik het weet krijg ik een klap voor me kop en word het zwart voor me ogen....
Heyyy kunnen jullie een ster achterlaten dat zou ik super lief vinden !
JE LEEST
Soukayna & Samir
RomanceSoukaina heeft een perfect leven net naar het mbo gegaan ze word bijna 18 tot ze word uitgehuwelijkt door haar vader.. verandert haar leven in een hel