UMURUMDA DEĞİL

131 22 11
                                    

O benim umurumda değil dersiniz . İstediğini istediği kişi ile yapabilir . Umurumda değil. Ama öyle olmadığını bir olay yaşadıktan sonra anlarsınız. Aslında ne kadar umurunuzda olduğunu, onu merak ettiğinizi, kıskandığınızı, özlediğinizi...
Sadece bir olay bir an her şeyi hissettirir , hatırlatır size.

"Alya bir şey mi oldu?"
"Y-yok bir şey gidelim hadi ."

Beraber taksiye bindiğimiz zaman ben hâlâ camdan Uzay'a bakıyordum. Gözlerim ve yanaklarım yanıyordu. Gözlerimden yaş akmaması için yukarıya bakıp derin bir nefes aldım.

🌌🌌🌌

Eve gelesiye kadar Eymen hiç konuşmamıştı. Ben taksiden inip kapı da Eymen'i beklerken valizini alıp yanıma geldi.

Siteye girip kendi katımıza çıktık. Kapının önüne gelince Eymen'e döndüm.

"Bak hayırsız sen gözükme ilk ben giricem arkamdan sen çıkarsın tamam mı?"
"Tamam güzel hadi bas zile ağaç oldum burada."

Eymen'i biraz yana ittirip zile bastım. Annem kapıyı açar açmaz ;

"Şükür gelebildin hani nerede sürpriz?" diye sordu.

Ben sahte bir şekil de öksürünce Eymen yanıma gelip ;

"İşte burada ." dedi.

Annem Eymen'i görünce ilk önce şok yaşasa da hemen sarıldı sonra .

"Of çekilin dışlandım ama ben ya." diye yalandan üzülüyormuş gibi yaptım.

"Gel sende ." deyip Eymen bana da sarılınca 3'lü sarılmamız bir kez daha gerçekleşmiş oldu.

🌌🌌🌌

Beraber oturma odasına geçince annem , Eymen'e ve kendisine kahve bana da sıcak çikolata yapıp geri yanımıza geldi.

"Teyzecim neden geleceğini söylemedin?"
"Sürpriz yapmak için teyze." deyip bana göz kırptı.
"Daha tatile vardı ama teyzecim tatil de gelmiyecek miydin?"
"Teyze ben buraya tatile değil okumaya geldim. Alya'nın okulu , Alya'nın sınıfı falan.

Annemle ikimiz aynı anda "Ne?" deyince Eymen güldü.

"Nerde kalacaksın peki?"
"Bilmiyorum teyze ev falan tutarım. Bir arkadaşım daha gelecekti haber bekliyorum ondan ona göre hareket edicem."
"Anladım teyzecim . Misafir odasında kal sen şimdilik. Ben hazırlıyım." deyip annem yanımızdan kalktı.

"Benimle sen yarın okula mı geleceksin şimdi?"
"Evet kuzen babam yarın arabamı gönderecek ben ayrı eve çıkasıya kadar beraber gideriz."
"Olur işime gelir gerçekten."

"Eymen odanı hazırladım gel teyzecim."
"Geliyorum teyze."
"Ben de yatıyorum anne sana iyi geceler Eymen hayırsızı sana da kabuslu geceler." deyip odama girdim.

Pijamalarımla otogara gittiğim için üstümü değiştirmeme gerek kalmadan yatağıma girdim.

Uzay'ın yanında ki kız kimdi acaba yoksa bu da kalbi kırılmasın diye sevgili olduğu kızlardan biri miydi?

Kafamı iki yana sallayıp 'aman bana ne be ' deyip gözlerimi kapattım.

🌌🌌🌌

Alarmım çalmadan kalktığım için kendimi tebrik ettim. Ben de baya gelişme var . Maşallah bana .

Salak salak sırıtarak yataktan kalktım. Banyoda rutin işlerimi halledip geri odama geldim.

Siyah kotumu ve sarı kazağımı giydim. Saçlarımı topuz yapıp çantamı aldım ve odamdan çıktım.

KALBİMDE UZAY VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin