אל תשכחו להגיב ולהצביע❤
_
בדיוק כמו שקבענו,לאחר רבע שעה הארי ואני התייצבנו ליד מכוניתו של ליאם, כל אחד עם הציוד שלו.אני הבאתי מהאולפן שלי את הגיטרה האהובה עליי, ובנוסף לקחתי מהחדר גם תיק עם בגדים וכאלה..
אבל הדבר הכי גאוני שהבאתי זה שתי חבילות של מרשמלו מהקיוסק של המלון. כן אני יודע, ראיתי יותר מידי סרטי מדורות אבל זה ממש מרגיש כאילו אני בתוך אחד כזה, אז חובה להביא מרשמלו וגיטרה כדי שזה יהיה מושלם.
השנה זאת תהיה השנה האחרונה שלנו בתיכון, מי יודע כמה יצא לנו לבלות ביחד.. בכל מקרה, את החופש הזה חייבים לנצל עד הסוף.
לאחר שהרהרתי וחשבתי קצת בראשי, העפתי מבט בהארי המתקדם לעברי ולגמרי עמוס בדברים.
אוטומטית זה גרם לי לצחוק מהמראה הזה. יש תיק אחד על הגב שלו, תיק אחד עליו במקדימה, תיק כרוך מסביב צווארו ועוד שקיות בידיו.
לא הפסקתי לצחוק מהסיטואציה. "מה אתה צוחק יא זין?" הוא שאל אותי, נראה סובל מתמיד.
אני לוקח ממידו העמוסה את המפתחות של האוטו ופותח לו את הדלת, עוזר לו לשים חלק מהדברים מאחורה ובסופו של דבר חזרנו למקומותינו באוטו. "תודה" הארי אמר אחרי שנכנס והתיישב. הדרך עוברת די מהר, הנסיעה גם ככה קצרה.. לא יצא לנו לדבר, הייתה שתיקה באוטו, כל אחד עסוק במחשבותיו אך לפני ששמנו לב כבר היינו שוב בחנייה, רואים מרחוק את כולם יושבים מסביב למדורה, מדברים וצוחקים.
נוצר בי הדחף להצטרף אליהם, אז אחרי שהארי חנה לקחתי את דבריי ופשוט רצתי אליהם, לא הייתי צריך להסתכל לאחור כדי לדעת שהארי לא מאחוריי, והוא גם בטח מגלגל עיניים למראה שלי רץ בהתלהבות, אבל לא אכפת לי.
כשהתקרבתי אליהם האטתי את הקצב וכשהגעתי הנחתי את הדברים על החול, מתיישב בין ג'מה לנייל. "נו התגעגעתם אליי?" שאלתי בציניות, ולפני שמישהו הספיק להגיב אמרתי "טוב אני יודע שכן". "אתה צנוע מתמיד" אמר הארי, שוב עמוס בדברים מכף רגל ועד ראש.
"נחמד שעזרת לי טמבל" הוא אמר בציניות וגלגל את עיניו, הוא חייב להפסיק לעשות את זה.
"אופס" פלטתי בצחוק וקמתי על מנת להוריד ממנו את הדברים, מניח אותם ליד שלי.
שנינו תופסים מקום מסביב למדורה ואז ג'מה אומרת "טוב אז אם אנחנו כבר כאן, לואי אולי תשמיע לכולנו את השיר שלואי עזר לך להקליט?" את האמת שלא חשבתי על זה, יש מצב שזה רעיון טוב. הסתכלתי לכיוון של הארי, רוצה לבדוק מה התגובה שלו ושמתי לב שהוא מחייך חיוך קטן.
"הוא פאקינג טוב" הארי אמר פתאום בגאווה(?)
"נו יאללה אידיוט תנגן אותו כבר!" לוטי אמרה בחוסר סבלנות. אני מודה שאני קצת מובך מכל תשומת הלב הזאת, אבל בכל זאת מצאתי את עצמי לוקח את הגיטרה ומוציא אותה מהתיק המיוחד שלה.
YOU ARE READING
Young Blood-L.S
Fiksi Penggemar"היי" שמעתי קול לא מוכר מכיוון הדלת והזזתי את ג'מה הצידה. "אופס" אמרתי. בדלת עמד בחור גבוה ושרירי עם שיער חום ותלתלים, אך מה שהכי משך אותי בו היה העיניים הירוקות שלו. לאחר כמה שניות שבחנתי אותו, שמתי לב שג'מה מתקדמת לכיוונו בריצה. "הארייי" היא צעקה...