نحن الان في القاهرة؛في مديرية أمن القاهرة.في مكتب المقدم سليم*
سليم"بعصبية":يعني اية كان في حد بيراقب معاكوا؟ انتوا بتستعبطوا.ريان:يافندم احنا منعرفش.
حمزة:لا أسمحلي بقي يا فندم اتكلم.يعني اية تكلف حد تاني بالمهمة ومتقولناش؟!
سليم:محدش غيركوا مسك المهمة دي.
حمزة:لا اكيد حضرتك اديت اوامر ان حد يمسكها معانا ودة كان رأي بيان .او ممكن حضرتك تكون مش واثق في شغلنا فكنت بتطمن مثلا.
سليم:وهي الاستاذة بيان فين عشان تقولي رأيها؟"ثم اكمل بأستهزاء"ولا تكونش خايفة.
حمزة:لا يافندم هي رجعت القاهرة بعد العملية مباشرةً.
سليم:محدش رجع القاهرة.
ريان:يعني اية؟
حمزة:يافندم هي اول ما خلصنا المهمة بالظبط قالتلي هترجع القاهرة.
سليم:وكدة انتوا العملية كانت من 20 ساعة يعني زمانها وصلت من زمان.
ريان:طب انا هكلم سارة...الو ياحببتي..انا كويس..بقولك مين عندك..اممم..اممم.بس طب والبت بيان لسة مجتشي..لا لا متقلقيش زمانها علي وصول........مرجعتش يا فندم.
سليم:وانا كلمت الادارة وقالوا لسة مارجعتش.
حمزة: انا اخر مرة شوفتها امبارح وبعد كدة سبتها وبقيت مع هشام دة انا حتى لسة بلبس العمليلت مغيرتش ..ريان اخر مرة شوفتها امتي؟
ريان:في آخر العملية.
حمزة"بصدمة":يانهار اسود دى طلعت مخطوفة.
سليم:نعم ....اية الورقة اللي في ايدك دي؟
حمزة:دي لقتها في جيبي دلوقتي.
ريان:اية مكتوب فيها.
حمزة:....حاولت ان تُمسك بنا ،ولكنها لم تكن تعلم مع من تلعب.لذلك فهي معنا الان....تحيات/التاجر......
سليم:دة التاجر الكبير.
ريان:ايوة دة اللي هي قالت علية ودة اللي هشام شغال تحت ايدوا.
حمزة:ينهار ازرق لازم نلحق هشام.
ترن ترن ترن ترن.
سليم:الو...نعم....ازاى يا اغبية...انتوا متخلفين انا هندمكوا علي كل دة.حمزة:ارجوك بلاش تصدمنى.
سليم:لا هصدمك عشان هو فعلاً هرب.
العسكري:آسف يا فندم.لقينا الورقة دي في الحجز اللي المتهم هشام هرب منه.
سليم:هات يبني..اتفضل انت.
ريان:ها يا فندم اية مكتوب؟
سليم:......ريك روس......
_________________________________
أنت تقرأ
ياليتها ما كانت معي
Romanceالرواية رومنسية❤❤ ووممكن نقول جزء بسيط غموض ....... يارب تعجبكوا . **طبعا ممنوع النقل بدون آذن** ﴿﴿ملحوظة\اول رواية اكتبها﴾﴾ بداية النشر:23/1/2019 نهاية النشر:11/3/2019