Without You

9K 457 9
                                    

လူ႔ဘဝရဲ႕ ပင္​ပန္​းဆင္​းရဲ ခက္​ခဲၾကမ္​းတမ္​းမႈ​ေတြကို ရင္​ဆိုင္​ခ်ိန္​​ေတြမွာဆိုရင္​ မိမိတို႔ရဲ႕ စိတ္​ကို အနား​ေပးဖို႔ ​ေနရာ​ေကာင္​းတစ္​ခု​ေတာ့ လိုအပ္​မွာ​ေပါ့ ..... ကမ္​း​ေျခတစ္​ခုမ​ွာ လမ္​း​ေလ်ွာက္​ျခင္​းက မတူညီတဲ့ခံစားခ်က္​တစ္​ခု သို႔မဟုတ္​ ပိုမို​ေကာင္​းမြန္​တဲ့ စိတ္​ခံစားခ်က္​ကို ယူ​ေဆာင္​လာ​ေပးႏိုင္​တယ္​ .... ကမ္​း​ေျခမွာ ​ေနဝင္​ခ်ိန္​ကို ထိုင္​ၾကည္​့ရင္​း ပင္​လယ္​​လိႈင္​းသံ​ေလးကို နား​ေထာင္​ရတာ​ေတာ့ သူ႔အတြက္​ အ​ေကာင္​းဆံုးပါပဲ ......

ဒါက​ေတာ့ byun baekhyun လို႔​ေခၚတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ အ​ေတြး​ေတြပါ .... baekhyun က ကမ္​း​ေျခအနီးက ​cafe တစ္​ခုမွ သီခ်င္​းဆိုတဲ့ အခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​​ေလးတစ္​ခု လုပ္​တယ္​ .... သူ႔ရဲ႕ က်န္​တဲ့အခ်ိန္​​ေတြကို​ေတာ့ ကမ္​း​ေျခမွာ လမ္​း​ေလ်ွာက္​ရင္​းနဲ႔ပဲ ကုန္​ဆံုးျဖစ္​တာ​ေပါ့ ....

baekhyun အဲ့ cafe ​ေလးမွာ အလုပ္​လုပ္​လာတာ ၂ ႏွစ္​႐ွိသြားပါပီ ... အဲ့ cafe ​ေလးက​ေတာ့ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းရဲ႕အစ္​ကို luhan ပိုင္​တာ​ပါ ....​ေန႔တိုင္​း tao လာမ​ေခၚခင္​အခ်ိန္​ထိ​ baekhyun အဲ့ဆိုင္​မွာ အခ်ိန္ကုန္ျဖ​​စ္​ပါတယ္​ ....​ေၾသာ္​ ဒါနဲ႔ .... tao ဆိုတာ သူ႔ရဲ႕ ညီ​ေလးပါ .... သူ႔ရဲ႕ တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ မိသားစုဝင္​ဆိုလည္​း မမွားပါဘူး ..... baekhyun ရဲ႕ မိဘ​ေတြက လြန္​ခဲ့တဲ့ ႏွစ္​အနည္​းငယ္​တုန္​းက car accident ျဖစ္​ပီး ဆံုးသြားတာပါ .... baekhyun ဘယ္​နွစ္​တုန္​းက ျဖစ္​တယ္​ဆိုတာ​ေတာင္​ အတိအက် မမွတ္​မိ​ေတာ႔ပါဘူး .... သူ အဲ့အ​ေၾကာင္​းကို ျပန္​စဥ္​းစားလိုက္​တိုင္း တစ္​ခုခု​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေနသလို သူခံစား​ေနရတယ္​ .....

ကမ္​း​ေျခမွာ baekhyun တစ္​​ေယာက္​ ပင္​လယ္​ျပင္​ဘက္​ကို မ်က္​ႏွာမူပီး ရပ္​​ေနတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကို ​ေတြ႔လိုက္​တယ္​ ..... အဲ့​ေကာင္​​ေလး ဘာ​ေတြလုပ္​္​ေနပါလိမ္​့ဆိုပီး baekhyun တစ္​​ေယာက္​ အံ့​ၾသ​ေနမိတယ္​ .... baekhyun အဲ့​ေကာင္​​ေလးကို​ ဒီလို​ေတြ႔​ေနတာ သံုးႀကိမ္​​ေတာင္​ ႐ွိသြားပီ​ေလ .... အဲ့ဒါနဲ႔ baekhyun လည္ အဲ့​ေကာင္​​ေလးကို လွမ္​း​​ေမးလိုက္​တယ္​...

Without YouWhere stories live. Discover now