Angel Lucke - dziewczyna lubiąca tańczyć. Jest szarooką średniego wzrostu blondynką.Ma wysportowaną sylwetkę.Cechy charakteru:odwaga,zaradność,szlache-tność, męstwoPosiada sowę płomykówkę o imieniu Imbir.
Evelynn Rogers- dziewczyna lubiąca słuchać muzyki. Jest niebieskooką niskiego wzrostu szatynką. Ma szczupłą sylwetkę. Cechy charakteru: pomysłowość,mądrość,kreatywność, tolerancyjność,nieśmiałość,koleżeńsk-ość.Ma kota o imieniu Brylant. Uwielbia spokojne i ciche miejsca.
Judy White - Jest brązowooką średniego wzrostu czarnowłosą
(brunetką) dziewczyną. Ma drobną sylwetkę. Cechy charakteru:
uprzejmość,odwaga,męstwo,koleżeńs-kość,sprawiedliwość,cierpliwość. Ma sowę śnieżną o imieniu Bryza. W wolnym czasie ćwiczy boks i judo. Jest duszą towarzystwa.Carmen Cooper - Jest drobną, zielonooką o karmelowych blond włosach wysokiego wzrostu dziewczyną. Ma szczupłą sylwetkę. Cechy charakteru: ambicja,sprawiedliwość,spryt, odwaga,uczciwość,koleżeńskość. Posiada kota o imieniu Aksamit.
Kate Fox - Jest czarnooką szatynką o średnim wzroście dziewczyną. Ma dobrze zbudowaną sylwetkę. Cechy charakteru:koleżenskość,pracowitość, pomocność,wierność,lojalność. W czasie wolnym gra na swojej ulubionej gitarze i śpiewa piosenki. Posiada sowę jarzębatą o imieniu Fuksja.
CZYTASZ
Błysk magii
FanficOpowieść jest o dziewczynie o imieniu Angel, która idzie na swój 1 rok do Hogwartu. Dzieje się w czasach Harry'ego Pottera. Wtedy już istnieją telefony.