14.

535 32 0
                                    

Iszonyatos fej fájásra keltem fel, meg enyhe szédüléssel. Szemeim csukva tartottam úgy pihentem egy ideig, viszont mikor kinyitottam Sweet Peavel találtam szembe magam, aki mellettem feküdt az ágyon. Hirtelen fel ültem majd rá förmedtem.
-Mit keresel itt?!-kérdeztem közbe a fejemhez kaptam, ami még jobban megfájdult.
-Öhm..-nézz rám szemöldök ráncolva. Szét nézek és rá jövök, hogy nem otthon vagyok hanem nála.
-Helyesbítek. Mit keresek itt?!-kérdeztem idegesen majd elkezdtem masszírozni a fejem.
-Elsőnek is Jó reggelt, másódszor pedig, hogy vagy?-kérdi majd felül az ágyon.
-Borzalmasan fáj a fejem.-mondom és lehajtom a fejem. -Mi történt? Csak annyira emlékszem, hogy a Pop's-ban voltunk és utána...-abba hagytam mert lassan felvillantak a képek, de csak töredékekben.-Anyám.-nézek rá.-Mi történt tegnap?-kérdem és vissza ledőlök az ágyba.
-Valamit raktak az italodba és hát elég aktív lettél. Anyudhoz nem akartalak vinni, szerintem jobb ha nem tud róla, ezért ide hoztalak.-mondja majd fel kell az ágyról. -Gyere.-mondja és felém nyújtja a kezét. Nem fogadom el, felkelek magamtól és elé sétálok. Hirtelen erősen magához húz és megölel, mint egy kisgyerek a plüss maciát mikor fél. Egyik keze az oldalamat kezdik el cirógatni még a másik  a hátamat.-Szeretlek! Tudom van egy rossz szokásom, amivel mindent eltudok rontani, de esküszöm, hogy leszokok erről eddig te voltál az a lány, akiért bármit megtennék. A félrelépésem és egyéb hülyeségem...ott nagyon elbasztam. Kimberly, szeretlek!-mondta és még erősebben ölel majd óvatosan a nyakamba csókol.
-Ahj Sweet Pea!-ölelem vissza.-Én is szeretlek!-mondom. Lassan eltól magától és megcsókol. Én elgondolkodom és rá jövök valamire.-Az a nő személy!-tolom el magamtól Sweet Peat.
-Tessék?-nézz rám értetlenül.
-Rebeca. Biztos, hogy ő volt az, aki valamit rakott az italomba.-mondom mérgesen.
-Meg Jones italába.-kommentálja Sweet Pea. Rá nézek és tekintette végig siklik rajtam majd ajkait megnyalva vezeti vissza, tekintetét az arcomra.
-Nem suliban kéne lennünk?-kérdem elé sétálva. Kezeimet az izmos mellkasára vezetem, ami csupaszon tárul elém.
-Kéne.-mondja és tolni kezd az ágyhoz. Amint megakadok az ágy végénél, lelök az ágyra és megtámaszkodik a kezével a fejem mellett. A nyakamat kezdi el csókolgatni, amire mély levegőket veszek. Leveszi rólam a pólóm és egy pillanatra gyönyörködni kezd a melleimen majd lassan kezével végig simít rajtuk. Kopógás hallatszik Sweet Pea pedig mérgelődve felkel és az ajtóhoz siet. Meghallom Betty és Jughead hangját. Keresem a pólóm, de nem találom, így kiveszek egyet Pea szekrényéből és ki megyek a nappaliba.
-Sziasztok!-köszönök, amint belépek.
-Az az én pólóm.-mondja Sweet Pea rám nézve.
-Az pedig az enyém.-mutattok a kezében maradt ruha darabra. Betty és Jug össze mosolyognak.
-Tudtátok, hogy mindenki rohadt szarul időzít?-kérdi Sweet Pea és leül az egyik kanapéra. Mellé sétálok és leülök a kanapé karfájára, ő pedig a derekamra vezeti a kezét és kis köröket rajzól rá az ujjával.
-Nem suliban kéne lennetek?-kérdezem a párosra nézve.
-Ahogy nektek is.-vágnak vissza.
-Vee elvitte az italotokat, melyek azonosítva lettek és egy hülye nevű drog volt benne.-mondja Betty.
-Amit tuti Rebeca rakott bele.-feleli Jughead. Elgondolkodom lehet azért mondta azt, hogy 'jól kavarjam össze mert, úgy finomabb' vagy valami ilyesmi.
-Ez eddig oké és hogyan tovább?-kérdezem rájuk nézve szemöldök ráncolva.
-Elviszük Keller Sheriff-nek.-mondja Jug majd felállnak.-Ti is velünk jöhettek, ha gondoljátok. Úgy körülbelül egy óra felé indulunk innen a lakókocsitól.-mondja Betty. Sweet Pea dobogni kezd a lábával majd megrázza a fejét és fel áll aztán engem is felkap.
-Értetük! Nekünk fontos dolgunk van, arra kijárat. Sziasztok!-hadarja el majd a szobába visz, ahol ledob az ágyra. Amint megbizonyosodott róla, hogy elmentek, mohón falni kezdte a nyakam a többit pedig kitaláljátok.

Lemászok Sweet Pea csupasz mellkasáról majd fel állok az ágyról, így semmi sem takarja a testem. Felkapom SP pólóját és elindulok a konyhába. Öntök egy pohárba vizet és neki támaszkodva a pultnak elkezdem ki inni az átlátszó folyadékot. Sweet Pea kiballag és szembe áll velem. Kezeit levezeti a derekamra és úgy néz a szemeimbe.
-Mosolyogj.-mondja hírtelen.
-Miért?-húzom össze a szemöldököm.
-Az mindegy csak mosolyogj.-mondja és figyeli az arcomat. Akaratlanul is elmosolyodom a hülye játékán.
-Imádom a mosolyod, én is mosolygok tőle.-mondja miközben ő is elmosolyodik majd óvatosan megcsókol. (Tudom, édes. Loptam "^0^. Szerk.)
Teljesen zavarba hozott ezzel a mondatával, hogy az arcom égni kezdett és melegem is lett.
-Zavarban vagy?-súgja mély férfias hangján a fülembe, ami miatt még jobban zavarba jövök. Meleg lehette érinti az érzékeny pontom a fülemnél, amire megfeszül a testem.-Elképesztő, hogy milyen reakciókat váltok ki belőled.- el mosolyodik és hátrál pár lépést. Megrázom a fejem és belerakom a mosogatóba a poharat.
-Szedjük össze magunkat. Idő van.-mondom és vissza fordulok. Hirtelen közelségétől megugrok, de ő ezzel mit sem törődve megcsókol.
-Vezessünk be egy olyat, hogy öt percenként legyen csók.-mondja mosolyogva.
-Ez hülyeség.-nevettem el magam.
-Akkor fél óránként szex?-kérdi mély hangján, én pedig zavaromban meg sem tudok szólalni.
-Sweet Pea!-ütök a mellkasára majd lehajtom a fejem, hogy ne lássa mennyire elpirultam.
-Imádlak!-nevetve emeli fel a fejem államnál fogva majd megcsókol. Úgy néz ki Sweet Pea próbál megváltozni és felém egyre jobban mutatja ki az érzéseit. -De ettől függetlenül én benne vagyok ebbe a fél órás dologba.-mondja mikor elváll tőlem.
Morogva indulok el a szobájába ahol össze kapom magam majd át megyek a mi lakókocsinkba és elintézem magam.
Ki jöttem a lakókocsiból és Sweet Pea felé veszem az irányt.
-Két perc múlva telik le a fél óra.-jön felém mosolyogva. Tudom mire érti, így irányt változtatva kerülöm ki, de a kezem után kap.
-Csak viccelek.-mondja és megcsókol majd elindulunk FP Jones lakókocsija felé. Elindulunk Bettyékkel Keller Sheriffhez, akit, amint oda érünk megpillantunk az irodájába. Elég volt Jughead és Betty beszéde az egészhez. Néha-néha én is mondtam pár dolgot,ahogy Sweet Pea is. Elintézve a dolgot a Pop's-ba vesszük az irányt. Bent helyet foglalunk és leadjuk a rendelésüket.
-Tudjátok mit?-szólal meg Betty mire rá kapjuk a tekintetünket. -Mivel Kimberly és Jughead.. szóval, hogy kiegyenlítsük csókoloznunk kéne Sweet Peavel.
-Mi?-reagál hirtelen Jug.
-Igaza van.-mondja Sweet Pea, mire döbbenten nézek rá.
-Eszednél vagy Sweet Pea?-kérdi mérgesen Jug.
-Eddig is a fejedhez vágtam többször a dolgot. Most, hogy egyenlítünk már nem tehetem.-mondja felém fordulva.
-Jug ki tudja, ha össze veszünk hányszor foglak ezért hibáztatni. Igaz, kevés ahhoz amit ti csináltatok, de itt és most erre pecsétet rakunk.-mondja Betty Jugheadnek, aki nem örülve, de beleegyezik a dologba.
-Kim?-néz rám Sweet Pea mire nagyon nehezen egy aprót bólintok.
Fel álltak és lassan elkezdtek közeledni egymáshoz majd már falták is egymás ajkát. Inkább elfordultam és az asztalon lévő étlapot bámultam, ami most sokkal érdekesebbnek számít.
Mikor vissza ültek egy pillanatra kínos csend telepedett ránk majd újra fel oldódott a hangulat.

Titkok felfedezése. || 𝚂𝚠𝚎𝚎𝚝 𝙿𝚎𝚊 || {BEFEJEZETT} •2018-2019•Where stories live. Discover now