Speciál k 25. výročí Novy

21 3 4
                                    

Aneb velesoutěž Co na to Češi
(sponzor - skupina Nova)

Moderátoři
Lucie Borhyová, Roman Šebrle


Tým 1 - Frajeři (Nova)

Tereza Jordánová, Ozák, Marcelka, Vilma Nyklová, Tomáš Zajíc

Tým 2 - LGBT+ (Prima)Tomáš Kraus, Monika Leová, David Gránský aka Leoš Trébl, Jakub Prachař, Marie Černá - Mery

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tým 2 - LGBT+ (Prima)
Tomáš Kraus, Monika Leová, David Gránský aka Leoš Trébl, Jakub Prachař, Marie Černá - Mery

Tým 2 - LGBT+ (Prima)Tomáš Kraus, Monika Leová, David Gránský aka Leoš Trébl, Jakub Prachař, Marie Černá - Mery

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

LB: Dobrý den televizní diváci.
RŠ: Vítejte u soutěže Co na to Češi! Přesto, že tento speciální díl je první, jedna divačka z Tábora nám psala, že její tatínek měl infarkt a zrovna měli v televizi puštěné Co na to Češi. Zrovna tam byla otázka o první pomoci a díky tomu zavolala záchranou službu a její tatínek žije! Tak i my zdravíme!
LB: A my už si tu pozveme kapitány obou týmů. Za Frajery Tereza Jordánová a za LGBT+ Tomáš Kraus!

1. kolo
RŠ: Začneme tak nějak mírně, takže ruce za záda a připravte se na první otázku... Přejete si k nákupu igelitku?
TK: Ano!
RŠ: Smůla, to je až na 2. místě z pěti. Terezo?
TJ: No... zvážím nákup a do 1, 3271 kg ne, nad tuto hodnotu ano.
RŠ: A je to na 1. místě! Tak to stačí, myslím, že dál se zdržovat nebudem, takhle otázka je extrémně nudná a slovo předám Lucii. Pozveme si zde dále Ozáka a Moniku Leovou!

2. kolo
LB: Moniko Leová, vy jste prý byla v Miss?
ML: Ano
LB: Aha. Tak jdem k otázce. Co dělá váš odraz v zrcadle ve stejný moment jako vy?
O: Dívá se na mě!
LB: To je až na 2. místě, Moniko zkuste to.
ML: Třeba seká trávu na zahradě?
LB: To tak ani není. Ozáku, berete si otázku?
O: Jo.
LB: Takže Marcelko?
M: Mele maso?
LB: Ano! 4. místo! Teď se zeptáme Vilmy.
VN: Já si myslím, že prodává rohlíky a housky.
LB: Tak to je na prvním místě, no nene! A co vy, Tomáši, co dělá váš odraz v zrcadle ve stejnou chvíli jako vy?
TZ: Sice je to možná pro mě takové netypické, ale líčí se. Myslím, že by se ani muži za to neměli stydět.
LB: Bohužel, Tomáši. Váš coming out vám vítězství asi nepřinese. Jdu se zeptat LGBT+, co vymysleli po poradě. A zeptám se kapitána Tomáše Krause.
TK: Podle nás je to natáčení vlogů.
LB: Zajímavá odpověď, tak se na to podíváme.... A není to tam. Jejda. Vyhráli Frajeři!

3. kolo
RŠ: Tak jsem se ujal slova teď já! A na řadu přijde Marcelka a Leoš Trébl! A nyní k otázce. Jestliže na obloze svítí slunce a na zahradě štěká pes, kolik řízků smaží soused?
M: Šest!
RŠ: Bohužel. A vy Leoši Tréble?
LT: Jeden?
RŠ: Ano! Berete si tuto otázku?
LT: Ano.
R

Š: Tak co říkáte vy Jakube? Na obloze svítí slunce a na zahradě štěká pes, kolik řízků smaží soused?
JP: Čtyři.
RŠ. Ano, to je na 2. místě. A co myslíte vy, Mery?
Mery: 20?
RŠ: První místo! LGBT+ vyhrálo tohle kolo!

4. kolo
LB: Auto přejelo vzácného brouka, který se leskl do oranžova.
RŠ: Ale tohle nejsou zprávy.
LB: Já vím, ale musela jsem tuto důležitou novinu říct divákům. A teď už poprosím Vilmu Nyklovou a Jakuba Prachaře, aby zde přišli. A zeptám se vás na otázku. Co je povolání Tomáše Matonohy?
JP: Je to moderátor!
LB: Ne, špatně. A co vy Vilmo Nyklová?
VN: Herec?
LB: Ano, správě. A jelikož takhle otázka má jen jednu odpověď, Frajeři opět vyhráli! Romane, pojď uvést poslední kolo.

5. kolo
RŠ: Takže nejdůležitější otázka pro Tomáše Zajíce a Mery. Kdo je nejvíc hot v Ulici?
Mery: To vím, to vím! Paní Marečková!
RŠ: Musím vás zklamat, je to až na 4. místě. A co říkáte vy, Tomáši Zajíci?
TZ: Podle mě... to bude... asi... Lumír?
RŠ: Ano, 1. místo! Berete si otázku? Určitě ano, tak se ani nemusím ptát... Takže Terezo?
TJ: Matěj Jordán.
RŠ: Ha! To tam vůbec není. Zeptám se vás, Ozáku.
O: Taková ta sympatická paní. Růža.
RŠ: Ta je na 2. místě! A kdo je nejvíc sexy podle Marcelky?
M: Martin Maléř.
RŠ: Ano! I toto kolo vyhráli Frajeři!

LB: A jdeme do finále. Frajeři mají očividně na vrch a ještě překvapivěji vyhrávají! A koho jste si vybrali do velkého finále?
TJ: No půjde Tomáš Zajíc a až po něm já.
LB: Dobře, takže Terezo běžte pryč a oni vám tam do sluchátek pustí nějakou hudbu. Asi český rap, tak se držte a příjemné poslouchání.
RŠ: Teď si to převezmu já, ať tu furt nejedeš Lucie.
LB: Ještě aby ne, vždyť tu soutěž pořádá Nova. Ale tak si to užij.
RŠ: Tak sorry jako. A my už tu máme Tomáše Zajíce! Mladého doktora! Tak jste připraven? Máte 20 sekund a takové ty kecy.
TZ: Můžem.
RŠ: Párový orgán.
TZ: Slezina.
RŠ: Zvíře se čtyřma nohama.
TZ: Slepice... Ale ne.
RŠ: Pozdě. Co trvá 4 dny?
TZ: Festival Dlouhé uši.
RŠ: Kterou sociální síť používají nejvíc senioři?
TZ: Tik tok.
RŠ: Co má přívlastek motorový/motorové/motorová?
TZ: Vůz.
RŠ: Tak ti je vše. Možná by se dalo čekat, že se hned podíváme na odpovědi, ale jsem placený od hodiny, tak to rychle doděláme a jdu dom. Terezo můžete přijít, Tomáši počkejte. A pro Terezu - máte 25 sekund, když odpověď už byla ozve se zvuk *tút tút*. Takže... 3, 2, 1... teď. Párový orgán.
TJ: Nosní dírka.
RŠ: Zvíře se čtyřma nohama.
TJ: Pes.
RŠ: Co trvá 4 dny?
TJ: Smrt na záchodcích.
RŠ: Kterou sociální síť používají nejvíc senioři?
TJ: Facebook.
RŠ: Co má přívlastek motorový/motorové/motorová?
TJ: Sekyra.
RŠ: Tak konec. Nyní se mužem podívat na výsledky. A protože mě to nějak nebaví, můžu to rovnou ukončit a říct, že Tereza trefila všechny topy! A Tomáš Zajíc by se měl zamyslet. Tak jste tedy nakonec získali těch 200 bodů! Představte si, že jsem to mezitím natahoval a dělal zbytečné pauzy a napětí. Pro autentičnost. Takže gratuluji, vyhráli jste 50 000 wonů! Výhru si náležitě užijte a ještě si tu stoupněte a mávejte do kamery.
Frajeři (všichni najednou): Děkujeme! A nashledanou!
RŠ: Kriste pane... Hezký večer přeji.
LB: Já také přeji hezký večer a doufám, že se opět uvidíme u televizních obrazovek. Již zítra v 19:30 se na vás těším s Reyem.

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat