bölüm 5 💕💙

273 8 0
                                    

Edit Kuzey👆👆
Önce kısa bir tanıtım 💕

Kuzey kılıç
24 yaşında büyük bir mafya başının sağ kolu olan kuzey intikam hırsıyla dolup taşmış biridir.
Daha küçük yaşta Babasının dusmanlari tarafindan babası feci bi şekilde katledilmişti.
arabasına saldırı yapılmış Bu sırada 16 yaşında olan kuzey herşeyin farkındaydı babasının dusmanlari olduğunu biliyordu ama sonuçlarını kestirememisti babasını oldureceklerini bilmiyordu
Bu yüzden babası gözünün önünde öldürüldükten sonra kuzey
and icmişti
babasına bunu yapanlardan intikam alacaktı ama duyguları ile hareket etmicekti .
Kuzey Çok zekiydi bunun için aklını kullanacakti önce yaptığı planlar ile
kimliğini sakladı sonra da babasının dusmanlarinin içine sızdı.
Böylece en zayıf noktalarını bulacaktı ve onlari buradan vuracakti daha sonra mafya başını öldürecekti yani babası öldüren kişiyi.
kuzey düşmanlarının içine girdiğinde içinde nefretten başka bir duygu beslemiyordu O adamın yanindayken kendini öyle zor tutuyordu ki
Ama onu durduran kalbi değildi onu durduran akliydi çünkü biliyordu ki kalbiyle hareket etse yakalanması an meselesi olurdu.

########"

Kuzeyden;;;

Arabadaydım başım feci şekilde agriyordu kahretsin yaptığım işler gereği her dk adamlarla uğraşmak zorunda kalıyordum.

Babamın katilinin sağ koluydum tabi şimdilik onu öldürene kadar bu böyle olacaktı o serefsizin ölümü benim ellerimden olmadan onu bırakmazdım Babamın intikamını alacaktim .

Başım agridan zonkluyordu bu yüzden araba sürmeyi bırakıp hemen arabayı sahile çektim.
Hemen hava almaliydim yoksa daha kötü olacaktım bir başladı mı bu ağrı durmuyordu zaten.

Arabayı sağa çektiğimde hemen arabadan indim neden buraya geldiğime dair hiçbir fikrim yoktu
İcimden bir ses buraya gelmem gerektiğini söylemişti

Denizin karşısına geldiğimde sahildeki banklardan birine oturdum ve başıma öne eğip masaj yapmaya başladım .

Birkaç dakika sonra masaj yapmayı bırakıp sonsuzluğun sembolü olan denize baktım.
Benim gibi hırçın olan dalgalarina gözüm takılırken içimde kopan firtinlari ona benzettim

Daldigim düşüncelerden hemen çıkıp
oturduğum yerden kalktım ve arabaya doğru yürümeye başladım ama dikkatimi çeken şey ile başımı kaldirdim ve o gece kurtardığım kızı gördüm ve görmem ile kalbimin ağzımda atması bir olurken hemen affalayip kendime geldim.
Ne oluyordu lan bana diye düşünürken aklıma o gece geldi.

##O gece##

Bilmediğim bir semte işim düşmüştü babamın katili olacak o ŞerefsiZ bir iş için beni oraya yollamisti.
yolladığı işin karanlık işler olduğunu da biliyordum ama burda kim için ne için geldiğimi bilmiyordum zaten
pek tekin bir yere de benzemiyordu
Yer yer serseri tipler içki içenler karanlık tipler gözüme takılıyordu ama onları es geçip sokaklardan geçtim ve geleceğim sokağa vardım.
Cebimdeki telefonu çıkarıp adrese baktım sonra karşımdaki yıkık dökük evi ve adreste yazılan kapı numarasını görünce hemen telefonu kapatıp yıkık dökük olan evin içine girdim sonra da arkamdaki silahı çıkardım ne olur ne olmaz diye derken karşıma birinin çıkması ile durup silahı ona çekince o da silahı çıkarıp bana dogrulttu.

"kimsin "dediğine

"emaneti almaya geldim"dedigimde beni baştan aşağı süzüp sonra yüzüme baktı ve

💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin