Bölüm Şarkısı: Yaşar - Ebruli
———"Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek?
Gönül bu sevdadan vaz mı geçecek?"Kestiğim peynirleri tabağa koyup buzdolabına döndüm. Zeytin kabını alıp kapağı kapattığımda birden Orkun'u görünce korkuyla yerimden zıpladım.
"Ödüm patladı. Niye sinsi sinsi geliyorsun?" dedim elimi kalbime koyarak.
O bana gülerken elimdeki zeytinden tabaklara döktüm. Tam zeytini dolaba geri koyacakken hapşırdığımda kap elimden kaydı.
Gözlerimi açtığımda Orkun'un kabı tuttuğunu gördüm.
"İyice hasta oldun sen. Hapşırığın hala geçmedi."
Ellerimi yıkayıp ona döndüm ve tezgaha yaslandım.
"Bir şeyim yok. Hapşırıyorum sadece." dediğimde önüme gelip ellerini iki yana koydu ve beni tezgahla kendi arasında sıkıştırdı.
"Ya ilerlerse." Gözlerimi devirdim.
"Bir şeyim yok Orkun." dedim ve yanağından öptüm.
"Tamam, öyle olsun." dedi ve o da beni yanağımdan öptü.
Öksürük sesi duyduğumda kapıya baktım. Orkun da 1-2 adım geri çekilmişti.
"Günaydın." dedi ve mutfağa girdi Ahmet.
"Günaydın." dedik Orkun'la aynı anda.
Ahmet bize garip garip baktıktan sonra kendine su doldurduğunda ben de işime döndüm.
Kahvaltıdan sonra herkes bir yere dağılınca ben de yerdeki mindere oturmuş telefonumla oynuyordum.
Orkun gelip dizime yattığında gülerek telefonu bıraktım.
Ben onun saçlarıyla oynarken gözlerini kapattı. Gülümseyerek saçlarıyla oynarken yüzünü izliyordum.
"Biz böyle güzel olduk sanki." dedi ve gözlerini açıp gözlerime baktı.
"Benc..."
Hapşırdığımda saçlarım önüme dökülmüştü. Saçlarımı geriye attığımda tekrar hapşırdım ve saçlarım tekrar önüme geldi.
"Hasta oldun diyorum işte. " dedi ve saçlarımı geriye attı Orkun.
"Ya bir şeyim yok. Hapşırıyorum sadece. " dedim ve tekrar hapşırdım.
"Ahsen bir baksana." diyen Serap'a baktığımda eliyle gelmemi söyledi.
Orkun'un kafasını dizimden kaldırıp mindere koydum ve ayağa kalkıp kızların yanına gittim.
"Ne oldu?" deyip boş sandalyeye oturdum.
"Biz burada kız kıza dedikodu yapıyoruz, sen orada sevgilinle oturuyorsun. Ayıp." diyen Merve'ye güldüm.
"Seni de görürüz, sevgilin olunca." dedim imayla.
"O nereden çıktı şimdi ya?" Omuz silktim.
Yaklaşık iki saat dedikodu yaptıktan sonra Kerem gelip provaya gideceğimizi söyleyince hazırlanmak için odalara çıktık.
Evden çıktığımızda sahile geçtik. Orkun yanıma gelip elini uzattığında gülümseyerek elini tuttum.
"Bir gittin, daha da gelmedin yanıma." dediğinde güldüm.
"Dedikodu yaptık. Kalkamadım." O da güldü.
"Doğru, dedikodu benden daha önemli."
"Saçmalama. Tabii ki sen çok çok çok değerlisin." dediğimde elimi bırakıp kolunu omzuma attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...