҉ she has very pretty eyes ҉

356 59 253
                                    

∘₊✧──────✧₊∘

∘₊✧──────✧₊∘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

∘₊✧──────✧₊∘

"Ağlamayı keser misin? Uyuyamıyorum."

Larry, bunu karısına dönmeden, kafasını yastığından kaldırmadan, doğrulmadan veya ışığı açmadan söylemişti.

Sesi temizdi, herhangi bir duygu veya belirli bir tavır barındırmıyordu.

Karısı, sırtı Larry'ye dönük bir şekilde hıçkırmaya devam ediyordu, durmaya niyetli gibi değildi.

Larry iç çekerek başını yastığından kaldırdı, yastığı yatağın başındaki tahta kısıma yasladı ve öteki kolundan destek alarak kendini yattığı yerden biraz daha yukarıya çekip sırtını yastığa yaslayarak oturdu.

Gözlerini, karanlığa yakında alışmalarını umarak, avuç içleriyle ovaladı.

Buna rağmen, sol eliyle -ki bu lambaya uzak olan eliydi- yatağın yanındaki sehpaya uzanarak gece lambasının minik ışık düğmesine bastı.

Lambanın oldukça solgun sarı renkli ışığı, karısının hıçkırıklarının eşliğinde odayı az da olsun aydınlatırken Larry, gözlerini yerde duran terliklerine dikmişti, griydiler, ve bir çeşit plastikten yapılıyorlardı, ışık neredeyse onları aydınlatamayacak kadar solgundu.

Larry o terliklerden nefret ettiğine karar verdi.

"Tanrı aşkına saat kaç? Bana bir sigara uzat lütfen."

Bunu söyledikten sonra gözlerini terliklerden ayırdı, sehpanın üzerindeki saate baktı, saat sabahın dördüydü.

Başını çevirerek karısının da yastığı, kendisininkine benzer bir metot ile dik konuma getirmesini izledi, karısı bunu yaptıktan sonra dik bir şekilde oturdu ve kendi tarafındaki sehpanın çekmecesinden, hafifçe yamulmuş bir sigara paketi çıkarttı.

Karısı, paketi açtıktan sonra içinden bir sigara çıkarttı, sigarayı titreyen parmakları ile paketin kenarına sürterek yakmaya çalışıyordu.

Larry yeniden iç çekti, kendi tarafındaki sehpanın çekmecesinde bir çakmak olduğuna emindi, ama onu çıkartmayı hiç istemiyordu, karısının sigara ile uğraşmasını biraz daha izledi.

Karısı, sigara ve paket ile uğraşırken çok zarif görünüyordu, titreyen parmakları ve yanağından akan gözyaşları ile oldukça güzeldi.

sabah sisi bizi boğar mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin