hoofdstuk 1

473 18 3
                                    

pov Jelayla Adams

ik keek voor me en zag daar 5 Jongens staan van ongeveer 20-23 schat ik. 1 had heel veel krullen 1 was blond 1 had een zwarte kuif 1 had mooie bruine ogen en de laatste was de hele tijd aan het springen en hieper zijn. 'Hey ik ben Jelayla' zei ik. de krullebol opende zijn mond en zei ' Hey Jelayla, Ik ben Harry, de blonde is Niall, de drukke is Lou-'' IK BEN SUPER LOOOUUISS!' 'Nou dat is dus louis, met de kuif is zayn en de laatste is liam.' 'wat zijn je hobby's Jelayla? ' vroeg liam volgens mij. 'ik hou van tekenen piano spelen gitaar spelen kleine kindjes helpen mijn vriendinnen en ik hou van zingen en natuurlijk hoj ik van wortels' ' WE NEMEN HAAR NU HEB IK EEN WORTELBESTIEEE' schreeuwde Louis. hihi. wacht.... wat?!?! mij? ik voelde me blij worden. en opeens werd ik warm vanbinnen. ze gingen naar mevrouw jackson en ik moest mijn spullen inpakken. mevrouw jackson kwam nog naar me toe en zei ' dit moest ik aan je geven als je 14 werd' ze gaf me een kado met een leuke zelfgemaakte cadeu papier. en een kaart. ik werd morgen 14 dus ik mocht het in de auto al openen van mvr. Jackson. ik nam nog snel afscheid van iedereen in het weeshuis en vertrok samen met de jongens in een super mooie range rover. ik was best moe en viel snel in slaap op de schouder van niall.

'WORTELBESTIEEE WAKKERR WORRDENNNNN' riep Louis dus ik schrok gelijk wakker. ik stapte uit de auto en zag gelijk een super grote villa. 'woww' zei ik. ik hoorde ze nog grinniken maar ze zeiden niets. ik bedacht me dat ik mijn kado nog niet geopend had. toen we in de woonkamer gingen zitten vroeg liam 'wil je nog dat kadootje openen?' ik knikte van ja en pakte het kadootje uit mijn handtas. ik opende eerst de brief.

lieve jelayla

als je dit opend ben je bijna 14 of geadopteerd. ik heb je in de brief al uitgelegd dat ik overleden ben aan hartkanker op jou geboorte dag. ik zal je vertellen hoe.

ik had op 14 februari heel veel buikpijn en pijn bij mijn hart. ik ging naar de dokter die eerst bij mijn buik ging kijken en zei dat ik aan het bevallen was van jou. een traan prikt in mijn ogen maar ik lees door. ze haalden je er snel uit samen met je tweeling broer die dezelfde gavens als jou heeft. jou broer heet Bjorn en nee hij is nog niet geadopteerd. hoe ik dat weet? ik weet dat jij nu 1dag voor je verjaardag bij Niall Harry Louis Zayn en Liam zit. Ik weet dat omdat ik ook gavens heb. mijne zijn in de toekomst kijken gedachtes lezen en mensen hun gedachtes in goede daden laten veranderen. ga morgen naar het jongens weeshuis uit NewYork en haal Bjorn Adams op. hij heeft ook een brief die hij pas als jullie hem ophalen zal ontvangen. daar staat meer over jullie gavens in. toen ze jullie eruit hebben gehaald hebben ze mij onderzocht en vastgesteld dat ik hartkanker had. het was al uitgezaaid en zou na 21:00 dood gaan. ik heb gelijk jullie gebracht naar een weeshuis en in de toekomst gekeken wat er zou gebeuren. ik wens de jongens waarbij je woont veel plezier op hun tour die over 5 seconden wordt aangekondigd door simon als jullie klaar zijn met lezen van deze brief. ik hou van je en in de brief van je broer vind je meer informatie over jullie oogkleur en jullie gaven. jullie oogkleur veranderd per gave.

Ik hou van jullie en let goed op jullie xx Mama

de tranen rollen nu over mijn wangen. en voor de eerste keer wil ik niet meer huilen. ik veeg mijn tranen weg en vraag de jongens 'jongens-' ik werd afgekapt door de telefoon. harry nam op 'ja lijkt ons leuk oke tot zo' 'we gaan op een tour vanaf volgende maand' zei harry. wow. net als wat mijn moeder zei in de brief. ik wou even niet meer aan dit denken en even laten bezinken. 'wil je je kamer zien?' vroeg zayn.ik knikte en we lopen naar boven. we staan stil voor een knal roze met zilveren hartjes beschilderde deur. ik open de deur en wauww de kamer is prachtig.

~

Hey Donutzz

ja donutz want ze zijn geweldig okay genoeg over donutz hoe vonden jullie het? en ik heb ook een paar dingutjuss

AUDITIES

Voor de 2 bestieezz van Jelayla

de 2 beste vrienden van Bjorn

okayyy byeee donutzz

blijf van ijs houdennnn

Adopted by One Direction- on HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu