1.Park Chunghwa
Nama:Park Chunghwa
Code Name:Black
Sekolah:Roselia Highschool
Umur:18 Tahun
Tinggi:168cm
Kerja:Part_Time_Spy• Chunghwa adalah seorang Spy yang bekerja di bawa Syarikat Hann yang terkenal di seluruh dunia..Chunghwa adalah salah satu daripada ahlinya..
Namun demikian,identiti sebenar setiap pekerja di bawa Syarikat Hann tidak diketahui kerana itu sangatlah penting bagi keselamatan mereka..
Tugas mereka adalah untuk menegakkan keadilan,membanteras jenayah dan banyak lagi..
Mereka juga bekerjasama dengan polis jikalau ada masalah jenayah berlaku..
Tidak lupa juga yang Chunghwa seorang hacker yang berjaya dan hebat dalam seni mempertahankan diri dan juga dalam penggunaan senjata api..
Satu benda yang boleh membezakan mereka adalah ahli di bawa Syarikat Hann adalah,dengan melihat di pergelangan tangan kiri mereka mempunyai tatoo..
Namun mereka tidak memperlihatkan tatoo itu dengan mana² orang awam dngan memakai baju panjang lengan..
Chunghwa berasal dari keluarga yang susah..Masa dia berumur belasan tahun,dia sudah dihantar ke tempat pakciknya Kim Bok Jo,pemilik kepada Syarikat Hann..
Kedua ibubapa Chunghwa di bunuh dengan ngeri dengan along² yang selalu menagih hutang kepada mereka kerana tidak membayar sewa rumah di masa yang tepat..
Chunghwa tidak mengetahui perkara sebenar tentang kematian kedua ibubapanya sampailah sekarang..
Chunghwa juga seorang yang tegas,cepat bertindak balas apabila musuh menyerang..penembak tepat serta penembak pantas..
Dalam ahli² di Syarikat Hann,dia sahaja paling muda dan dia juga ahli yang terkuat saat ini..
-
-
-
-
-
T
B
C
YOU ARE READING
[OG]_Part Time Spy_(MalayFF)
Fiksi Penggemar"I like you,honey..I never met a girls like you betore.."~Jungkook "Talk to my hand.."~Chunghwa Start:01/03/2019 End:???