koizumi311 oldalán ugyanez a történet nemsoká meg lesz található, a saját szemszögéből
Egy napon, mikor 4. osztályba léphettem, feltűnt egy új diák, aki az osztálytársammá is vált.
Már az első percektől kezdve éreztem, hogy ebből a kapcsolatból, szoros baráti kötelék lesz.
Még egy nap sem telt el, de máris úgy összehaverkodtunk, hogy kapcsolatunk, szinte elválaszthatatlanná vált. Sokszor visszagondolok, azokra az időkre, amikor kidobócska helyett inkább a tanteremben maradtunk és mórikáltuk magunkat. Miután készen lettünk a házikkal, alig vártuk, hogy kimehessünk az udvarra. Sokat nevettünk a hülyeségeinken. Ezek közül kiemelném a pusztát, és Dr. Orvost amely/aki sok történetben előkerült. Majd ahogy repült az idő, eljött az 5. osztály. Sajnos elválasztottak minket, ugyanis más osztályba kerültünk. De szünetekben és a napköziben találkozhatunk, ezért folytathattuk sztorinkat. Megszerettette velem az animéket és sok dolgot amiről még egy szót sem hallottam. Év vége, bizonyítvány, a jó bizit megünnepeltük egy kis fagyival, majd találkoztunk és táncot is tanított nekem, amit mindketten nagyon élveztünk. 6. osztály, év eleje , és egy új szenvedéllyé vált a k-pop.
Egyenlőre ennyi, nemsoká folyt.köv. egy újabb jó kis sztorival. Puszi!!
YOU ARE READING
Egy elválaszthatatlan barátság
Non-FictionRólam és a barátnőmről, igaz történet alapján.