*15*

1K 63 1
                                    

Hope és Luke beszélgettek. Tom még mindig nem ébredt fel. Darcy próbálta magát kiszabadítani Liammel egyetemben.

- Miről beszélt Kobal? Mit nem tudtál megtenni? - kérdezte Hope.

- Még 5 évesen elvitt vadászni. Meg kellett volna ölnöm egy szarvast. Erőm volt hozzá. Csendben megtudtam volna csinálni. De nem volt merszem.

- De hát még szép, hogy nem tetted meg!! - háborodott fel Hope. - Gyerek voltál.

- Sokáig én is ezt mondtam magamnak. De egy felől igaza volt apámnak. Ha egy gyenge láncszemet nem voltam képes megölni, akkor, hogy tudnám a népemet eltartani.

- Ez nem igaz. Már felnőtt vagy!

- Tényleg Hope?!! Tényleg?!!! Csak mert nem érzem magam annak!! Még mindig egy öt éves vagyok. Csak nagyobb testben!! És a történtek ezt megerősítik!! Mert újra megtörtént az ami anno!!! Nem tudtam megölni egy gyenge láncszemet!! És ne gyere azzal, hogy mert az apám volt!! Nem volt az!! Csak vér szerint!! Úgy bánt velem mint a többi szolgáival!! Olyan voltam a szemében mint egy senkiházi!!

- Tudod mit?!! Én eddig védtelek!! De hát ha nem akarod, legyen!!! Miért is nem kezdjük egyből a kiléteddel?!! Hmm? Nem akarod elmondani Liamnek, hogy mi történt veled?!! Tudod!! Miután megszöktünk elhagytuk az erdőt!!!

- Hogy mi? - nézett értetlenül Liam barátjára. - Miről beszél?

- Nem tudom. - hazudott a fiú.

- Dehogyisnem tudod!!! - nézett rá mérgesen a lány. - De ha nem akarod elmondani, majd megteszem Én helyetted!!!

- Luke....? - zavarodott teljesen össze a fiú.

- Szerintetek mikor kapunk enni? - szólalt meg a másik cellából Darcy.

- Luke már nem vérfarkas. - foglalta össze röviden. Mire Luke olyan hangosat nevetett, amennyire csak bírta.

- Mi? - rázta meg a fejét Liam.

- Miután elhagytuk a falkátokat Kobal bedühödött. Átkot küldött Lukera. És ahogy kitette a lábát az erdőből... Emlékszel, hogy elesett?

- I-Igen...

- Akkor vesztette el az erejét. Ezért kellett neki megölnie az apját. - folytatta - Szerinted csak úgy indokolatlanul hagytam volna, hogy helyettem álljon bosszút?? Csak úgy fordíthatta vissza az átkot, hogy megöli azt aki küldte.

- Pfff. Persze. És nem szeretnéd hozzá csatolni, hogy Vasember ideköltözik?!! - terelte tovább a témát Luke.

- Igazat mond? - nézett barátjára.

- Most komolyan. Mikor eszünk? - ismételte meg Darcy.

- Mi?!!! Te elhiszed neki, hogy varázsolt az apám?!!

- Luke. Mind tudjuk, hogy létezik mágia. - nézett rá gyanúsan Liam. - De Hope honnan tudná? Én nem mondtam el....

- Liam... Most tényleg... Azt mondod hazudok?!!!

- Így van? - maradt nyugodt a fiú.

- NEM!!

- Bizonyítsd. - fordult vele szembe. - Mutasd a szemeidet.

- Te tényleg nem hiszel nekem?!! A legjobb barátom vagy.

- Az én legjobb barátomnak a szeme már ragyogna. Mutasd.

- Hope. Jó vicc volt. De tényleg. Már majdnem be is vettem. - nézett a lányra.

- LÁSSAM!!! - villantotta ki fogait Liam. Szemei aranyon ragyogtak.

Farkasokkal párhuzamban. ✔️/ÁTÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora