Wth??

68 7 1
                                    

,,Gospođice,, cula sam iza sebw glas.Okrenula sam se.To je.bio on Harry.Pokusala sam biti ozbiljna ali nisam mogla .I izvukao mi je veliki osmijeh na lice.,,Ispao vam je novcanik ,koliko se zurili,, Brzopleta ja .Vidila sam kako saginje glavu sa sesirom ,valjda da ne bude toliko primjetan. ,,Hvala ,puno,zur-ri la sam ovaj... pa mi je ispao.,, Stvarno neznam odakle mi ta sva trema(vi jelde znate da je.ovo u londonu xD) ,,Hvala ,sad moram ici,,. Zelila sam ostat drska da ne vidi da sam ja kao svaka obicna djevojka a ne zvijezda,ali sam se saplela i pala. ,,Joj,,  izustila sam dok je on koracao da ide,gledala sam ga sa ledja mogu reci samo :O . Cuo me i okrenuo , Jeste li dobro gospođo ,, Molim gospodja?? zar izgledam toliko staro -.- ,,Jesam,gospođica molicu lijepo,, zvucala sam kao dama o nee shittt mrzim dameeeeee.Pogledao me onom facom ijuuuuuuu.prezivila saam jejj. nisam mu nista rekla sam sam se okrenula i brzo zurila.okrenula sam se i vidjela tog ljepotana koracao je brzo u neko auto ali fanovi su bili prebrzi... izgwlda da su ga pocupali ogrebali...
----------------

Dosla sam do svog stana ,jao uspjela sam doc ,samo mi je harry bio u mislima neznam kako sam dosla do stana. Vidjela sam pred ulazom da stoji Aurora ,oo ro ne valja ,nadrljala sam pa da zadrzala sam se suplo vise .,,Pa dobro ako si otisla po grickalice,nisi otisla da kupis hranu za prezivljavanje,, rekla mi je ,joj nrzim polagat racune ljudima ali morala  samm . ,,Izvini,idemo ,sve cu ti ispricat,, Rekla sam,nisam bila toliko uzbudjena,kad sam vidjela Harryja,u stvari jesam,ali ne kao sto bi Aurora vriatala plakala bla bla nije vise dijete da se tako ponasa ali ok.

-------------------------------------------------------------
,,Sad da mi sve objasnis,, pljuvala me Aurora dok je govorila hahah . ,,Ok ok,necem mi vjerovati koga sam srela,,  zna sam tacno da ce reci.nesto.sarkasticno.ali.ce to biti.tacno.,,Mozda neku poznadu zvijezdu -.- hahah,, osjetite sarkazam kod nje, i eto opet je bila u pravu sa svojim sarkasticnim ponasanjem xD. ,,Tacno :D Harry Styles, umalo da padnem u.nesvijest(oponasala sam da padam u nesvijest haha) . Bas me zanimalo sta li ce rec. ,,Ma nemo,?mos si mislit jestel se slikali,neznas ni slagat :@.,, Joj kako da dokazem,,Ne stvarno pao mi je novcanik dao mi ga je,pjezao je od fanova,, Dok sam to govorila gledala u mali đepic na mom novcaniku,vidila sam u nutra neku karticu.Izvukla sam i naravno na njemu je pisalo Harry Edward Styles , pa nesto bla bla i onda njegov broj.obradovala sam se vise tome sto imam dokaz bego sto sam dobila njegov br.,Evo kobilo moja najdrazaaaa,nja nja,, tako smo se vrijedjale iz ljubavi.Pogledala je na karticu i poskocila,,,Stvarno si ga vidjela,odmjerila i rukovala se s njim,o moj Boze ti si luda trebala si trazit sliku da se slikas s njim,, rekla mi je, (da znate ovakk cu pisat kad se neko dere ;)) jadnicak je povjegao od fanova da ga ja jos gelim pipkam.,,Ne,, rekla sam i gledala u pod meni.je to bio samo prolazni dio mog zivota i to je to ja ću to zaboraviti,isto kao da sam dobila jedinicu...,,Koji film cemo gledat,horor,ljubavni,komediju,, piatal sam je dok je jos imala onaj ijuuu izraz i ubrzo je samo protreska glavom i rekla,,Ljubavni mi sad netreba,haha vas dvije ste mi pravii golubcici,, neznam zasto bi to rekla tek sam susrwla hareyja jestw da mi je dao.svoj broj,jeste da sam mu gledala u  assssss xD,ima,,Ok onda komediju,, rekla sam potvrdno je klimnula glavom i ukljucila sam neki žlsssvwkjwvsliqvsms film,bio je odlicannn, ali bilo je jedan s kovrdjama,ne razumjem samo jednom sam ga srela.

-------------------------------------------------------------

8:00h,probudio me je telefon,zvala ne Vedrana.Otkad je nisam vidila jos od osnovne,poskocila sam i javila sam sw.,Hejjjj spavalicee,, cula sam radosni glas i uzvratilaa joj,,Heeej,djesi kako si bla bla,, kad smo se ispitale upitala sam ju radi ceka me nazvala,,U novinama be da si se,,grlila i pricala,, sa Harryjom hahah,, ukocila sam se kad sam cula to znakehwwkwiej,kako bi to mogli naoisat i gdje su bili novinari nisam ih vidila,,Ne ovaj... nije to tacno samo mi je ispao novcanik,, rekla sam,,Kako god,hocea na kavu/kafu/kahfu xD,, zasto ne i onako sam ljuta a moram se ispricat s nekim,pitam se odakle mi vedranin br. 8:15 je,u 10 moram bit u kaficu,(nekom nem pojma londonske nazivw xD ) oprala sam zube  pocesljala se istusirala bilo je 8:45 sad jos sta cu obuc. Uzela sam cene uskw farmerke /pantole isto je to,gore crvenu malo siru majcu dole starke cevene u djep sam stavila svoj mobitel samsung G5 ^.^ dok sam ga stavljala sjetila sam se novina,i odlucila nazvati Harryja,duuuuubooooko sam uzdahnula i utipkala beoj,pisalo he,dosati br u.nove kontakte? joj nisam bas to htjeka ali sam napisala,,H.,, valjda neki nece razumjet i nazvala ga,,Halo,,.rekao je hraoavi njezni krupni lijepi glas xD

You are Styles??Where stories live. Discover now