Sınıfa gelmistim. Daha sonra Mirayla selamlasip geçtim sırama. Basımı koyup sıraya beklemeye başladım.
...........
Zil çaldı ve aşağıya indik, bugün ikinci gün dü onun için müdür konuşma yapicakti.
Sıraya geçince ,gözüme birşey çarptı bir çift göz siyah ,bana bakıyordu. Yani Öküz dediğim hoca , şuan bana dik dik bakmakta. Herneyse müdür konuşmaya başladı!
Müdür;"Evet, sevgili öğrencilerim ve değerli ogretmenlerim saygı değer çalışanlarımız; bir döneme daha geldik! Bugün okul'un 2. Günü ve ..........evet güzel bir donem gecirmeniz dilegiyle..!saygılar " dedi ve içeri girdi, bizlerde sınıflara ayrılmaya başladık.
..............
İlk ders tarih'ti ve zaman geçmek bilmiyordu. Vurup kafayı uyumustum ,3.4 ders matematik ti.
Zil çalmışti , ve öğrenciler dışarı çıkmıştı. Ben de lavobaya gidip ekimi yüzümü yikadim. Ve tekrar dan zil çalınca sınıfa doğru ilerledim.Siz diceksiniz ki! Bu kız'ın hic mi arkadaşı yok ta onlardan bahsetmiyor. Var hemde çok amaa ben pek takilmiyoetti. Yalnızlığı seviyorum çok insan çok dert az insan az dert. Düşüncesiyle yaşıyorum.herneyse sınıfa girdim, orta ön sırama oturdum. Ve beklemeye başladım.
...........
Kapı açıldı ve içeri Erkan hoca, girdi.
Erkan;'" iyi günler gençler " deyip masasına ilerledi bize donup " oturabilirsiniz" dedi. Yoklama almaya başladı.
Erkan;"Fatma"
Fatma;"burda"
Erkan;"doğan "
Doğan; "burada hocam"
Ve bla bla......boyle devam etti.
Erkan;"Zeyna Akdağ " dedi. Meraklı gözlerle sınıfa doğru bakarak, "burada " dedim ayağa kalkarak.
Bana döndü " demek sendin cıngıllı " dedi be gulumsedi, bende "benim bir adim var biraz önce soylemistiniz " dedim sert bir ses tonuyla! Bana bakarak " biliyorum Zeyna Akdag bende Erkan Gökdağ tanistigimiza memnun oldum" dedi yanıma gelerek ve elini uzattı. Sınıfta herkez bir ağızdan " oooooo" vs diyordu. Uzattığı eli tuttum ve "bende memnun oldum dedim." ismin çok güzel Zeyna" dedi Erkan hoca, bende " evet hocam biliyorum! İsmimi seviyorum" dedim gulumsedi ve masasına geçti. Bende sırama oturdum. Ve konu anlatmaya başlamıştı...
..............
Ve zil çaldı güzel, eğlenceli bir matematik dersi geçirmiştik! Yarısı espiriyle kaynayıp gitmişti. Erkan hoca da bizim gibiydi! Anlayışlı ve sabirli birine benziyordu. İlk karşılaşmamız pek iyi olmasada :D
Herneyse bugünde okulun sonuna gelmistik! Mira ve polatla vedalastiktan sonra koyuldum evin yoluna. Yanıma siyah bir arabanın durduğunu farkettim ve tamda düşündüğüm gibi BMW' ydi içindekini tahmin etmek zor değildi.
Cami indirip benden tarafa döndü Erkan hoca "cıngıllı hadi gel seni evine birakayim" dedi. "Gerek yok hocam ben giderim" dedim. Oda "Bi lafı ikiletmeyi sevmiyorum be cıngılli bin hadi su arabaya" dedi ses tonu farklı bi şekilde. Herneyse "peki " deyip kapıyı açıp bindim arabaya."Adresi verirmisin? Dedi hoca bende ".... Mah.... Sokak....cadde" diye tarif ettim. "Eyvallah" dedi. Araba daki direksiniyonun yan tarafındaki ekrana dokunarak ardesi yazdı, Ve önüne bakmaya devam etti.
Erkan; "eee anlat bakalım biraz kendini" dedi gülümseyerek " neyi anlatmami istersiniz" dedim ki o anda Erkan hocanın tlf çaldı."pardon" dedi ve tlf açtı.
Erkan;"efendim"
X:.........
Erkan;" tamam ama simdi müsait değilim "
X:........
Erkan; "tamam dedim müsait olunca ugricam" dedi sert bir tonla ve tlf kapattı. Zaten eve de gelmistik, arabayı duruttuktan sonra " burasimi" dedi."evet,tesekkur ederim" dedim. Bana döndü "kusura bakma iyi bi yolculuk olmadı, birdahakine söz telafi ederiz" dedi yan bir gülümsemeyle. " önemli değil hocam iyi günler "deyip arabanın kapısını açıp indim ,kapıyı kapatmak için döndüm ve hoca bana bakarak" sanada cıngılli sanada iyi günler " dedi. Ve arkami donup eve doğru ilerledim. Evin kapısına varınca kapıyı acar açmaz odama çıktım yorgundum. Nur ve annemde evde yok tu sanırım.
Herneyse uzerimi değiştirip doğru yatağa uzandim bugün ki olanları düşünürken uykuya dalmistim.
Desteğinizi bekliyorum😊 lütfen morel amaçlı istiyorum desteğinizi.😇