Ти си изрод Юнги

377 23 0
                                    

Неутрален разказвач
Те си спяха гушнати и все така голи.Гушнали се с преплетени крака и опрели бузки.Телефона звънна и Юнги го вдигна сънит.
-Сине, къде сте с Криси фотосесия требваше да започне преди час?
-Ще дойдем, да,да идваме.
-Бързо слънчо ставай.
Криси
Отидохме на фотографията
и направихме няколко снимки.

КрисиОтидохме на фотографиятаи направихме няколко снимки

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Отидох до тоалетната, Шуга е толкова сладичък

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Отидох до тоалетната, Шуга е толкова сладичък.
Мисля да му кажа, колко си го обичам, вече съм сигурна , че любовта му е истинска
Върнах се в залата за сесията и това, което видях ме възмути...
Юнги
Изведнъж Криси изчезна и аз я чаках да се върне с нетърпение.Внезапно дойде едно от момичетата които ни носят дрехи за снимките.
-Заповядайте г-н Юнги.- гледаше ме странно и това не ми харесваше.
-Мерси.-преоблякох се и като излязох, оная започна да ми се натиска . Залепи ме за стената, а аз не можех да я избутам, беше МНОГО тежка.
-Я престани.Не те искам, аз обичам...-тук бях прекъснат от отвратителната ѝ целувка.
Бях много уморен, зареди вчера и не можех да избутам оня слон от себе си.Не отвърнах на целувката , а се дърпах.
Криси
...той се натискаше с някаква и ѝ каза.
-Обичам...-тук бе прекъснат от целувката ѝ.
Той ме мамо.Излъгал ме е, а аз като най-голямата глупачка повярвах че ме обича.Сълзи се спуснаха по лицето ми и едва ги спирах.Избърсах ги и се опитвах да съм безразлична.Отидох си и след малко чух викове.Той, ми е изневерил, без да му мигне окото.
Шуга
Ще я убия тая кучка.Освободих се от нейните груби и отвръщаващи ме ръце.
-Я се разкарай, обичам жена си и за нищо на света, няма да ѝ изневеря с теб, или с някоя друга пача
-държах я за косата, а тя викаше.
-Добре, добре, разбрах, че ти си шефа.-измъца парцала.
Върнах се в залата а там седеше Криси червена, като домат и бясна , като звяр.Седнах до нея и я погалих.
-Какво ти е?
-Я ме остави , олигофрен такъв. Не е твоя работа , какво ми е.Ти си един безсрамен лъжец.-говореше с такава злоба и омраза.Стана и избяга.
-Какво съм направил?
-И питаш.-злобата която изкреше от очите ѝ, както и омразата , не разбирах , с какво съм ги предизвикал.
Нещо все едно ме разкъсваше отвътре.
До края на снимките тя седеше и си говореше с Един мъж,как ми се искаше да го тресна по главата с нещо. Той посегна да я целуне и кръвта ми кипна.Взех стола на който стоях и тръгнах към него, Криси ме гледаше учудено.Вдигнах мебелна в ръцете си нависоко с думите.
-Ако не се разкараш моментално от моето момиче , ще те убия, буквално.
-Нещо много си вярваш пич.Тя не е твоя.
-Сега ще видиш не е ли.- щях да го ударя със стола...
-Ти да не откачи?Какво ти става Юнги?Това, какво правя си е моя работа.
-Твоя работа ли, твоя работа.Я не ме нервирай - крещяхме и всички ни гледаха.
-Или, какво, ще преспиш с още някоя ли?
-Какво ги говориш?Какво ти става?
-Отлично знам какво говоря.-Вече всички бяха излезли от стаята.-Не ме прави на глупава.Толкова си лесен.Данеби да реши , че съм твоя, само защото сме женени?Знам, какво си намислил, ,,Обичам те,, да ама друг път. Няма по отвратително същество от теб Мин Юнги.Ти си изрод и винаги ще си останеш, такъв.

Ти си изрод и винаги ще си останеш, такъв

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Любов или омраэа 18+Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ