Onu otutturudm ve kapısını kapatıp yan tarafa geçtim. Kapımı açıp oturdum direksiyon başına, ondan tarafa dönüp baktim ben den tarafa göz ucuyla bile bakmıyor iki elini bağlamış duruyordu. Arabayı çalıştırdm ve ilerlemeye başladım.
" eee anlat sana bakalım çıngıllı " dedim siridarak. Yine camdan dışarı tarafa bakıyor beni dinlemiyor bile, arabayla hizlandim ve kolumu önüne doğru uzattim ve bir anda frene bastım. Daha sonra ondan tarafa bakmaya başladım. Tabi çıngıllı yine açtı ağzını öf öf anam ,"siz napiyonuz ha bu genç yasimda ölüçektim az kalsın yaptığını begendinizmi acaba sorabilirmiyim hayır yani benim ödüm b*****a karistida onun için sordum" dedi gözlerinden alev çıkıyordu. Ne kadar da tatlı gözüküyor du o güzel dolgun dudakları, açık kahverengi gözleri, beyaz tenine düşen kızılımsı saçları , ben bu kızdan hoşlanmaya başlamıştım. Herneyse nerde kaldık bnm çıngıllı kırmızı görmüş azgın boğa gibi bana bakıyordu ki galiba birazdan saldıracak :D " ya çıngıllı gördünmu ne olduğunu konusmassan bana küslük beslersen daha neler yaparım sana, bu daha başlangıç " dedim siridarak. Çıngıllı önüne döndü ama dönüş ne dönüş burnundan soluyordu.
Her neyse evinin oraya gelmistik arabayı durdurdum. Ve ondan tarafa döndüm, göz ucuyla bana dönüp " teşekkür ederim. İyi günler hocam " dedi. Benim dicegimi dinlemeden indi. Ben de arkasından seslendim, " sanada çıngıllı sanada" dedim hic benden tarafa bi tepki bile vermedi. Bu kız çok dikkatimi çekiyordu , diğer arkadaşları benim agzimin içine düşecekken bu bildiğin benden 'uzak diyor'7, gibi tavırlar Yapıyor. Herneyse eve doğru sürmeye başladım. Evime yaklaşinca bir kac arabanın bnm evimin önünde durduğunu farkettim. Evimin karşısındaki otoparka arabami parkedip eve geçtim. Kapının ağzında duran korumalar babamın korumalariydi. Benim babam Tahir Gökdağ, 52 yasinda mesleği ticaret üzerine ama tam olarak ne yaptığını bilmiyordum. Uzun zaman dır cezaevinde ydi ,onun için uzun ca bir sure görmemiştim onu. Tek evladı benim , annem bundan 18 yıl önce öldü. Babamın pis isleri yüzünden hasta olmuştu , sinir stres yani . herneyse kapıdaki korumalara basimla selam verip kapıyı açıp içeri girdim. İçeride elinde sigarayla, oturan babamı farkettim. Yanina geçip elini öptüm.
Tahir bey;"hoşgeldin oğlum ozlemisim seni görmeyelu uzun zaman oldu çok degismissin ,tıpkı benim gibi yakışıklı birisi olmuşsun " dedi gülümseyerek. " evet baba ,değiştim büyüdüm artık kendime ait bir meslegim var , ve kendime yeni hayat kurdum. " dedim kendinden emin ciddi bi ses tonuyla , " Biliyorum oğlum, herşeyden haberim var. Benim asıl bura gelme sebebim senden birşey istiyorum" dedi babam. Meraklı gözlerle babama döndüm. " ne gibi birşey " dedim. " gel otur şöyle " dedi yanıni göstererek basimla onaylayıp oturdum " evet seni dinliyorum" dedim.
" Bak oğlum yıllar önce anneni kaybettin, daha sonra beni kaybettin, bensiz büyüdün o benim içimde büyük bir boşluk oldu." dedi nefes vererek " eee yani " dedim. " senden isteğim beni o 4 duvar, arasına kapatan kahrolası komserin hayatini maffetmek" dedi. Gözlerimi açtım " ne diyon sen niye boyle birşey yapım, adam senin suçun olmadan seni kapatirmiydi oraya haa soylesene" dedim yuksek sesle, ayağa kalkarak. Elimi sacimda gezdirmeye başladım, diger elimide beline koydum. Öyle sinirle dolaniyordum , utanmadan birde benden boyle birşeyi nsl ister bir türlü anlam veremedim.Annemin ölümünden o sorumluydu.Annem ona yalvarmıştı, yapma su pis isleri yediğimiz ictigimiz haram diye.Ama dinlemedi bu kahralosi herif ,yanı babam .Herneyse hastaydı zaten EE tabi bugüne kadar yediği haram lokma nasıl çıkacaktı?. Doktor'a babamın test sonuclarini götürdüğümde bundan 3 yıl önce, fazla yasamicani topu topu 4 yıl veya da 5 yıl yaşıcagını dile getirmişti.Napabilirim ne kadar kızsamda annemin kocası benim babamdı. Sonra babamdan tarafa döndüm," oğlum bak ben hastayım ölmek uzeriyim bitirdi o duvarların içi beni , tamam beni sevmiyorsun ama bu isteğimi öldüğünde gözü açık gitmek istemeyen bir adamın olarak düşün " dedi gözünden yaşlar akıtarak. Düşündüm benden ilk ve son isteği olacaktı belli ve başımı çevirip " peki simdi sen git daha sonra adamlarınla yollarsin bilgileri istediklerini vs " dedim. "Ama tam birsey diyemem,dusunmem ve ciddi bir karar almam lazim." dedim.Başıyla onayladı , tam giderken arkasına dondu. "Tamam oğlum" dedi ve gitti.
Destek lazım arkadaşlar!
Daha fazla bölüm yazmam ve fikir üretmem için...😇