1. DE CE EU?
Ploua. Stau afara si ma gandesc la trecut. Nu o sa stau prea mult cu gandul la el pentru ca nu imi cunosc trecutul...Defapt , nu l-am cunoscut , pana azi...
Toti ne jucam cu apa. Dar stiti ca la fiecare unda provocata de degetul uman intr-o balta ... se naste un copil si moare cineva? Nu . Eram sigura . Asa am patit eu ... Eu m-am nascut si mama a murit . Cateodata nu imi dau seama , de ce nu am murit si eu? De ce a trebuit sa imi i-a mama de langa mine , Cel de Sus ? Voi ati trecut prin asa ceva? Normal ca nu! Toti sunteti fericiti aveti frati sau surori de sange si eu nici macar o prietena cu care sa imi impartasesc gandurile.
Am fost adoptata de o familie bogata . Aveam tot ce si-ar dori o tipa de 16 ani. Dar...Am inceput sa fumez din cauza stresului provocat de moartea mamei . Eu am aflat asta acum o saptamana si de atunci simt ca plutesc . Ai "mei" m-au prins si m-au alungat din casa unde urma sa locuiesc timp de cati va ani buni impreuna cu fratii vitregi . Sunt gemeni . Rolly si Style.
De cele mai multe ori am avut ganduri sinucigase . Dar asa mi-am dat seama ca nu o sa o mai vad pe mama daca fac asa ceva...M-am dus de nenumarate ori la spital din cauza ranilor care mi le faceam singura cu un cutit neascutit si ruginit , pe picioare .
Cu dragostea?! O sa mor si eu si nu am avut nici o prietena dar sa am un iubit?
Am uitat sa va spun , eu am...
"-Sandra?! Hai la masa!"
"-Imediat vin! "
Am...am cancer , bine?!
"-Acum vin! "