1.Bölüm-Hanginiz ile evleneceğim?

704 46 11
                                    

Not:Eğer bu bölümü okursanız beğenince oy verip yorum atmanızı istiyorum.Eğer beğenmediyseniz yorumlarda benimle ilgili sorunları söyleyiniz.Boş geçmeyin lütfen!
İyi okumalar efendim.
Multi Nefes ve Tahir❤️

****

Sepetteki son çamaşırı da alıp astım.Sepeti yerden alıp eve doğru gittim.Kaynamakta olan çayı aldım ve masaya yerleştirdim.İlk önce babamı sonra abimi ve daha sonra ablamı uyandırdım.Hep birlikte kahvaltımızı etmeye başladık.Bugün abim biraz solgundu.

Nefes:Abi iyi misin?

İlyas:İyiyim iyi.Niye sordun?

Nefes:Biraz solgun görünüyorsun da.

Mehmet:Kardeşin haklı oğlum bugün biraz
durgunsun.Neyin var?

İlyas:Baba...

Mehmet:Anlat oğlum derdini söylemeyen dermanını bulamaz.

İlyas:Kahvaltımızı yapalım da biz seninle konuşuruz.

Mehmet:Tamam evlat.

Abimin ne diyeceğini çok merak etmiştim.Acaba ne derdi varda böyle durgun.Kahvaltımızı yapınca abim Salih işe gitti.Babam ve İlyas abim ise arka bahçeye gittiler.Ablam Sevda kahvaltılıkları toplarken bana seslendi.

Sevda:Kız Nefes acaba ne konuşuyorlar bir dinlesek mi?

Nefes:Abla ben de merak ediyorum ama birini gizlice dinlemek olmaz ki.

Sevda:Uff iyi be tamam.

^^
Mehmet:Anlat oğlum.

İlyas:Baba ben sevdalandım.Hemde hiç olmayacak birine.

Mehmet:Kime?

İlyas:Kaleli'lerin en küçük kızı Türkan'a sevdalandım.

Mehmet:Ne ettin ne ettin?

İlyas:Türkan'a sevdalandım.

Mehmet:Ulan oğlum onlar Mardin'in ileri gelen aşiretlerinden.Hiç olmayacak kişiye sevdalandın sen!Şimdi ne olacak senden başlık parası isteyecekler!

İlyas:Baba kızın gönlü var ama.

Mehmet:Kızın ister gönlü olsun ister olmasın!Başlık parasını ne edeceğiz biz?

İlyas:Baba bir şey diyeceğim ama kızma.

Mehmet:Nedir o diyeceğin?

İlyas:Berdel yapsak.Bak eğer Nefes'i,Tahir Kaleli'ye versek hem Nefes kurtulur hem de ben.

Mehmet:Ulan oğlum sen ne diyorsun?Ne berdeli?Ben kızımı kimseye vermen!

İlyas:Baba sana diyorum ki eğer berdel olursa hem ben ve Türkan rahat eder hem de sizler.Nefes o eve gelin gitse Türkan'da bu eve gelin gelse senin adını herkes duyar.Hem düşünsene Kaleli'lerden sana gelin geliyor.
^^
Akşam yemeği için masayı ablamla kurduktan sonra abilerimi ve babamı bekledik.Herkes geldi ama babam üzgün abimde gülüyordu.Bugün ne konuştuklarını bilmiyordum ama abimi mutlu babamda üzgündü.Hep birlikte masaya oturunca babam yemeğe bakıyordu.

Nefes:Baba sen iyi misin?

Mehmet:Nefes seninle konuşmam lazım.

Nefes:Kötü bir şey mi oldu baba?Ne oldu söyleyin Allah aşkına.

İlyas:Daha olmadı ama olacak.

Sevda:Ne olacakmış ya?

Salih:İlyas,baba söyleyin hadi çatlatmayın adamı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Berdel #NEFTAH#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin