3.bölüm

19 3 0
                                    

Sınıfa bi göz atınca arkalarda bir kızın bana el salladığını görünce gülümseyerek sessizce yanına gittim.Elini bana uzattı.
-ben Eva.
Elini tutup"bende katie"dedim.hızlıca yanına oturdum.
Katie:Ee ders ne?
Eva:Fizik.
Ben yapmacık bir şekilde "yuppii"deyince Eva güldü.
Eva:Merak etme gerçek hoca hastalandığı için gelemedi, bu kadını onun yerine getirdiler zaten bu da matematik fln anlatıyo.
Katie:he iyi o zaman.
Zil çaldı.
Eva:Seni arkadaşlarımla tanıştırmamı istermisin?
Katie:Olur.
Eva:Hadi gell.
Elimi tutup beni sıradan kaldırdı ve bahçeye doğru sürüklemeye başladı.Bir grup gencin yanına gelince durduk.Hepside aynı anda bana baktı.Sadece "merhana ben katie okulda yeniyim"diyebildim.Hepside tek tek adlarını söylediler.
-Danny
-Brenda
-Maria
-Mathew
-Alan
Katie:Sizinle tanıştığıma memnun oldum.
Eva:Aramıza hoşgeldin o zaman!
Biraz da sohbet ettikten sonra zil çaldı.Hepsine görüşürüz deyip Eva ile birlikte sınıfa doğru koşmaya başladık.Sınıfa girince hızlıca sıramıza oturduk.
Katie:Bana ders programını verirmisin?
Eva:Hayır.
Katie:Ama niye ya?
Eva:Şaka yaptım, veririm tabi.dedi gülerek
"Bu kızın şakalarından korkulur vallahi.Şaka olduğunu hiç belli etmiyor."
Eva:Korkucaksın tabi.
Katie:Sen benim zihnimi falanmı okuyorsun?
Eva:Hayır şapşik sesli konuşuyordun.dedi kafama vurarak.
Katie:Hee
Eva:Telefonunu bi verirmisin?
Katie:Tamam veririm, al.
Telefonu ona uzatınca alıp bi yerlere girdi.Sonra telefonu bana tekrar uzattı.Kendi telefonunuda uzatınca:
Eva:Ben kendimi kaydettim sende kendini kaydet.
Olumlu anlamda kafa salladım ve rehberine kendimi kaydedip telefonunu geri verdim.Sonra öğretmen geldi ve derse başladık.

Seçimini YapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin