Era o zi de vineri.Tânărul Luke mai avea o ora si iesea de la scoala.Luke era un copil de 9 ani,cu o famile mai saraca dar iubitoare.Parintii lui,fosti muzicieni,acum ambii someri,erau niste oameni culti,modedesti si plini de viata.Desi pe partea financiara stateau destul de prost,ei incercau sa-i ofere lui Luke tot ce-si dorea,chiar daca asta insemna ca ei sa renunte la multe lucruri care probabil si le doreau.Luke era totul pentru ei,si nu exista nimic ce n-ar fi facut pentru el.Aaron si Emma(parintii lui Luke) aveau 43,respecitv 41 de ani si ambii au fost muzicinei intr-o trupa infiintata de Aaron.Trupa era formata de cei doi soti,si doi prieteni buni de-ai Emmei,Kramer si Colin.Dupa doi ani de la infiintarea trupei,au inceput sa existe certuri tot mai des pe zi ce trece.Aaron il acuza pe Colin ca ar fi prea apropiat de Emma,acuzand-o ca il inseala.Kramer ii lua tot timpul apararea lui Colin,chiar daca acesta nu ar fi avut dreptate.Colin era un tanar de 20 si ceva de ani,care facea parte dintr-o gasca destul de periculoasa.La 18 ani,el deja fusese inchis pentru furt si agresiuni multiple.Era un tanar destul de nechibzuit si devenea agresiv foarte repede.Avea un temperament slab.In al treilea an de la infiintare,trupa lui Aaron s-a desfiintat in urma unei certi aprinse.Aaron il prinse pr Colin in timpul "actului".Aaron,maniat,l-a luat le Colin de gat si-l tranti de podea,luandu-l la pumni.Cu greu,Emma il calma si acesta il lasa pe Colin in pace.Colin,jura ca nu va uita ce s-a intamplat si ca va veni o zi in care va regreta ce a facut.Dupa ce Colin pleca,Aaron ceru sa afle de ce il inselase Emma.
-Suntem casatoriti de 12 ani!Cum ai putut sa-mi faci una ca asta?!?
-Nu pot justifica ceea ce am facut...A fost ceva stupid...dar am facut-o pentru noi..
-Cum poti sa spui ca ai facut-o pentru noi????!
-Stii ca parintii lui Colin sunt oameni bogati..Asa ca i-am impus lui Colin o "taxa" daca vroia sa ne mai vedem.Doar il stii pe Colin...ii pasa numai de ce vrea iar el ma vroia pe mine...asa ca am profitat de ocazie!
Toti banii sunt pusi de o parte pentru....
-Pentru ce?!??
-Pentru copilul nostru...
Peste 9 luni,se nascu Luke.Dar Aaron fusese asigurat ca el este tatal copilului,nu Colin asa cum banuia.Dupa nasterea lui Luke,noua famile se muta in alt oras,lasand trecutul in urma lor,hotarati sa inceapa o viata mai buna,hotarati sa ii asigure lui Luke tot ceea ce puteau.Noua lor locuinta era exact ce le trebuia.Aveau un balcon cu privire spre oras,doua camere:una a lor si una pentru Luke,o bucatarie si o baie.In noul oras,cei doi soti se angajasera ca vanzatori la un magazin din apropiere.Insa asta nu dura prea mult.Dupa doi ani,magazinul se inchise si ei ramasera din nou fara un loc de munca.Insa lucrurile nu mai stateau ca inainte,acum au un copil ce trebuie crescut si asta necesita bani,multi bani.
Aaron avea un frate,Joel,care era mai tanar cu 5 ani.Joel era foarte diferit de Aaron.Daca Aaron era un om mai linistit,calm si iubitor,Joel era un om foarte agitat,nesabuit si violent.Isi petrecea noptile in baruri,agatand chelnerite dragute si luandu-se la bataie cu cine i se parea ca se uita "ciudat" la el dupa ce termina o runda de 10 pahare de wisky si doua beri.Norocul facuse ca Joel sa castige la lotto o suma destul de mare si,chiar daca era un om care nu punea valoare pe sentimente,se intelegea bine cu fratele lui si ii cunoastea situatia,asa ca s-a oferit sa-l ajute cu cat este nevoie.Pana la urma,fiecare persoana trebuie sa aiba si calitati bune...nu?
Luke crestea pe zi ce trece,se facea un baiat tot mai inalt,bine facut si dragut.Se intelegea bine cu toti colegii si mergea cu drag la scoala.Azi e vineri,Luke mai are o ora si iese de la scoala.In clasa,el statea langa cel nai bun prieten al lui le nume Roger.Parintii lui Roger erau amandoi contabili.
-Hei,Roger!sopti Luke.Dupa ce terminam orele,ai vrea sa vi pe la mine sa nd jucam?
Micul Roger se asigura ca invatatoarea nu e cu ochii pe el,apoi zise:
CITEȘTI
LIMITLESS
Non-FictionToti trecem prin momente grele,insa atunci cand este trecuta o limita,pana unde ai fi dispus sa mergi ca sa faci dreptate? •FII PREGATIT PENTRU ORICE•