22 глава

357 21 0
                                    

Криси
На сутринта се събудих с гадене.Изтичах в банята и започнах да повръщам на поразия.
-Добре ли си Крисо?
-Да, малко ми се гади.- не можех да спра да повръщам.
-Влизам.- заяви Шуга.-Много ли си зле?
-Не се прави на загрижен, защото знам, че не си.
-Защо се държиш така? В оня тефтер беше написала , че ме харесваш.
-Ти си ми чел дневника?
-Имам ли избор , сърдиш се за нещо , убиждаш ме и не знам, защо .
-Искаш ли да знаеш, защо,а искаш ли?- крещяхме си един на друг.
-Аз идвам, да ти кажа, че те обичам, като съм убедена, че интимни изпитваш същото и те виждам, да се натискаше с някаква, тъкмо щеше да ѝ кажеш , колко я обичаш и тя ти запуши устата с целувка.
Знаеш ли , как се почувствах?-следващото изречение го казах с много тих тон.-Знаеш ли, колко боли?- няколко сълзи се спуснаха по лицето ми и избягах в стаята си.
Юнги
Аз трябваше да ѝ обясня .
Отидох до стаята на жена си и я чух да си говори сама
-Защо трябваше, да му казвам, кой знае сега как ми се смее, защото ме е преметнал и съм му повярвала. - опитах да отворя вратата , но беше заключено. Знаех , че няма да ми повярва , затова отидох в галерята , за запис от камерата, пред съблекалнята. Намерих ги и го записах на флашка. Отново се прибрах у дома.
-Крисо, ела за мъничко. Искам да ти покажа нещо. Закачих я на лаптопа и отидох да я видя, какво прави . Отново повръщаше, чудех се , какво става. След малко тя излезе от банята , бледа като платно .
-Това, което ще ти покажа, ще те зарадва. -подадох ѝ лаптопа , а Криси гледаше презрително.

Видеото:

-Я ме пусни , аз обичам....- целувка

-Я се разкарай, обичам жена си и за нищо на света, няма да ѝ изневеря с теб, или с някоя друга пача
оскубах косата ѝ.

-Добре, добре, разбрах, че ти си шефа.

Край на видеото:
-Аз, като я чух да вика реших...
-Помислилс си си , че съм спал с нея ли?- Криси поклати глава в знак на съгласие.Гушнах си я .
-Е, значи мислиш , че съм красив и сладък и ти харесва да си с мен.-тя закри лицето си с длани, а след малко ги махна и погледна с едното око. Засмях се, защото ми бе толкова забавно.
- Значи , докосванията ми са , като оргазми , а?
- Стига , де , не виждаш ли , че ме е срам ?
-Виждам и точно , затова го правя , толкова си сладка , като се срамуваш. - гушнах си я силно и тя мен .
-Обичам те Юнюн. - прошепна тихичко .
-Я пак , че не те чух.
-Е , какво не чу... казах , че те обичам.
-Бягай .
- Защо?
-Ще те изям , сладурано.
-Е , хайде , да те видим.
Започна луд бой с възглавници .

Криси Моя Юнюн заспа сладичко , а аз се сгуших в него , но преди това, да не забравяме, че ходих да повръщам отново

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Криси
Моя Юнюн заспа сладичко , а аз се сгуших в него , но преди това, да не забравяме, че ходих да повръщам отново.

Любов или омраэа 18+Место, где живут истории. Откройте их для себя