ilk gün

127 8 3
                                    

Aslında herşey güzeldi uykum o kadar tatlıydı ki tâki o lanet alarm çalana kadar alarm dan nefret ediyordum melodisi şöyleydi "uyannnnnnn uyannnnnnn sabah oldu uyannnnnnnn" hemen kalktım banyo ya kostum sıcak bir duştan  sonra dolabımdan açık mavi bir yarım t-shirt ve buz mavisi şort aldım nedenmi mavi çünkü mavinin her tonunu cok severim. Hemen üstümü giydim saclarım sarıydı ve doğaldı gözlerim ise kahve rengiydi.üstümü giydikten sonra saclarımı açtım dogallık her zaman hoşuma gitmiştir. Annemin "miraç hadi kızım uyan okula gidicen daha hadi kızım " demesi hic hoş değildi yeni okul offff nefret ediyorum yeni okullardan hemen aşağı indim annem bana " yine mavilerdesin kızım " demesi hem hoşuma gitti hemde sinir oldum hemen sinir bozucu bi espiri yapmalıydım " ıhmm hayır anne evdeyim " demem annemin suratını astırmıştı hemen tostu bitirip meyve suyumu icip masadan kalktım turkuaz renk çantamı aldım bi değişiklik yapıp beyaz vanslarımı giydim çıktım okul evimden sadece 10 dakika uzaktı yürüye bilirdim . Kulaklığı taktım telefonumdan "Nicki Minaj - super bass " şarkısını açtım ben bu kadına hastaydım. Bu şarkının verdiği havayla koşmaya başladım okulun önüne geldiğimde çok güzel bir okul oldugunu sanmıştım diyen iç sesimi susturarak  okulun kapısından içeri girdim gözüm direk cool duran esmer çocuğa takıldı belliki bu çocukta okulun popisi bütün kızlar peşinde dolanıyordu  "hıııh zavallı sürtükler " diyerek okul müdürünün yanına gittim sınıfımı öğrendim 10 / h  miş sınıfımı buldum içeri girdiğimde bütün herkez bana dönmüştü tek bi kişi haric o cool çocuk tu herkez bana bakmayı kesti ve kendi hallerine döndüler ve o cool çocuk bana baktı gülümseyerek yanıma geldi kolumu tutup kendi sırasına götürdü oturduğumda bütün kızlar bana " tenefüste öldün sen " bakışları attı. Ve o cool çocuk bana bakarak " selam ben meriç bundan sonra benimle otur bak şanslısın " dedi şaşkın halde ona " bende miraç neyin şansı bu "dedim sadece göz kırptı önüne döndü merak etmistim neyin şansı diye hoca geldi selamladıktan sonra derse gectik ders matematikti ve o dersten hayatım boyunca nefret ettim ders sıkıcıydı kurtarıcı melodi tenefüs zili çaldı meric bana " derste görüşürüz civciv "dedi bu kelimeden hoşlanmıyordum ama o söyleyince hoşlandım .kafamı tam sıraya koyacakken " hayırdır kızım sana kimin sevdiginin yanında oturuyosun kalk lan ordan " dedi çok sinirlendim sırayı iterek " noluyo lan babanın yerimi kimi seviyosan sevuyosun umrumda değil ama bi daha bulaşırsan fena olur şimdi kaybol cici kız" dedim kız tokat atmak için elini kaldırdı meric hemen sınıfa girdi ve...

Evet arkadaşlar yeni bölüm gelicek beğenen beğenmeyen herkeze çok teşekkür ediyorum sizi seviyorum muck <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

okul aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin