İyi okumalar...
"Herkes aynı anda geceyi yaşar ama bazılarının karanlığı farklıdır."
Gece gözlerinizi kapatırken zorlanıyorsunuz,sonra ise uyku tüm bedeninizi haps ederken gözlerinizi ele veriyorsunuz.
Genç kadın gece olsada karanlıga haps olmuş gözleriyle göz yaşı döküyordu.Karnına dokunuyor yalnızlığını daha çok hissediyordu.
Bebeğinden iyi haber bekliyor gün geçse de çıkması için günleri,haftaları,ayları sayıyordu.
Ama yarın ilk defa kendi oğlunu emzirecekti.Bu heyecan eşsizdi onun için kendinden bir parça en büyük duaydı.Gözlerindeki yaşı silen genç kadın yavaş adımlarla ayaga kalktı.Üzerine hırkasını alan genç kadın yavaş adımlarla kapıdan çıktı.Cihangir yengesini görmesiyle gülümseyerek yanına gidip koluna girdi.Genç kadın biranda korkudan nefes alamaz oldu.Cihangirin sesiyle kendine geldi."Mihrimah hanım kavalyeniz Cihangirim ben."
Genç adamın koluna vurdu genç kadın.
"Ödüm koptu uğursuzun biri sandım!"
"Aşk olsun ağabeyim fazlasıyla centilmen diğer ismiyle sadece saksıda fotosentez yapan bir bitki!"
Mihrimah haftalar sonra ilk defa gülmüş Boran Ağanın duymaması için Cihangiri uyarmıştı.
"Sus duyar!"
"Aman duysun gel biz seninle sohbet edelim."
"Bende seni çağırcaktım zaten iyi oldu karşılaştıgımız."
İkili avludaki sedire geçerken yer minderlerine kuruldular.
"Cihangir dapir(babaanne) söz için gün verdi kız tarafına neden hayatını mahvediyorsun?"
"Böylesi nasipmiş hat(abla)."
"Senin bir gönül yaranmı var?"
Genç adam başını kaldırıp karşısındaki kadından saklamadı.
"Delal."
Mihrimah gözleri dolu bir şekilde konuştu.
"Şaşırmadın."
"Nasıl yani?"
"Sizin delalle huylarınız birbirinize çok benziyor ki ben aramızdaki husumeti çözdüm ama ses çıkarmadım."
"Ben abim gibi değilim ama."
Elini genç adamın eline koyup konuştu.
"Değilsin o yüzden Delalden uzak duruyorsun sırf biz birgün kaçarsak sen engel olma diye Delali istemiyorsun."
Doğruydu,bazen dogru olan yolda gitmek varken yanlış yola gidip sonunu iyiye çevirmek vardır!Cihangir yürek yangınını bırakıp bu yolu seçmişti.Yengesi ve yigeni için en doğrusunun kaçış olduğunu biliyordu.Hayatına girecek olan kadın içinde hiçbirşey düşünemiyor alışmak için dua ediyordu.Ama herzaman bir köşesi Delal için atacaktı.
Siz evli olduğunuz halde ilk aşkınızı unutabildinizmi?
"Yiğenim,sen daha önemlisiniz yenge kardeşin arkasında seni bırakamayacagı için en iyi yol buydu."
"Bunu bende böyle istiyorum dogrusu Boran,Delali burada barındırmaz biz gittikten sonra sana çok teşekkür ederim kayınbro(kayınbiraderim)."
"Hem sen elti istemiyor musun?
Anladım ben yerini alacak diye korkuyorsun."Mihrimah haftalar sonra gülerken cevap verdi kayınbiraderine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Hayat
General FictionGörme engelli genç kız düşünün... En mutlu olduğu gününde kazada annesini ve babasını kaybetmiş onsekiz yaşında talihsiz bir kızdı ama aile sevgisi nedir bilenlerdendi. Aradan altı sene geçmesine rağmen acısı halen acı ve tazeydi onun için. Ailesi o...