"baiklah semua, harini kita ada kedatangan CEO baru untuk Park's Holding Ok"
namja itu pun masuk dengan penuh perasaan gembira.
"Annyeong! nama saya Park Jimim, semua boleh panggil saya Encik Jimin. Saya akan menjadi CEO terbaru untuk Park's Holding ini ya. Saya harap semua boleh memberi kerjasama yang baik untuk menjayakan Park's holding ini, sekian terima kasih"
Semua memberi tepukan yang gemuruh untuk Encik Park Jimin iaitu CEO baru mereka.
selesai intro.
di dalam office Encik Jimin.
"fuh,lega juga akhirnya!Arghhh aku taknak jadi CEO !!!!! Appa ni pun satu dah tau aku tak pandai!nak paksa juga! huh! Agaknya ada matematik tak kalau jadi CEO ni? ayat tadi pagi pun aku google HAHAH nasib baik takde orang perasan"
bichi naneun Solo~
i am going sololololololo~
Iphone X Berbunyi menampakkan seseorang sedang menelphone Encik Jimin.
"Annyeong,Yeobsayo?"
"Baby!!!! are you done? Jom makan tengahari dengan i,pleaseee"
"Baby,i busy sorry ok,lain kali"
Tok Tok Tok!
bunyi ketukan pintu bilik office itu kedengaran dari luar. seperti ada seseorang ingin masuk.
"jap ye baby, ada makcik cleaner nak masuk bersihkan tempat kerja i"
"ok, jangan lupa tengahari ni ok"
tut tut tut.
Dengan penuh tergesa-gesa jimin membetulkan bajunya dan membuat seperti orang busy - busy.
"Coming! "
suara lantang itu terus menusuk ke dalam telinga Jihyo.
Jihyo pun membuka pintu office tersebut.
"Maaf Encik, saya datang sini sebab encik panggil tadi kan? Sebelum tu hmm sorry encik saya dah lambat dekat 3 kali, sorry encik!! jangan lah pecat saya"
Jimin terkejut.
"Sejak bila saya panggil awak sebab awak lambat? "
ehh kenapa suara dia tak sama dengan Encik park? suara seperti budak tak matang je.
kata jihyo dalam hati, dia pun melihat susuk tubuh manusia yang duduk di depannya itu.
What!?!?! sejak bila ada orang baru!?
"En... encik tak panggil saya? "
"tak, HAHHA saya baru lah kat sini, Nama saya Park Jimin, CEO baru Park's Holding"
"Ouhh, kalau takde pape lagi saya keluar ye"
"Ha, bagus-bagus, jangan ganggu saya lagi"
jihyo pun keluar dengan penuh perasaan marah.
dia menutup pintu dengan kuat.
jimin terkejut.
"Hush, bukan perempuan biasa-biasa ni, HAHAHAH nampaknya dia kena bully dengan kawan sekerja dia. "
Jihyo Pov.
Sampah betul lah betina tu! dia boleh pulak mempermainkan aku! kurang adab betul! sekali aku tumbuk dada kau tu, confirm kempis!
jihyo pun berjalan seperti gergasi yang ingin mencari mangsanya.
dia duduk di tempatnya.
"HAHAHAHAHA terkena ke? Best kena marah? "
"Kau ni kan betina tak guna! kau ada masalah apa dengan aku? aku pergi office sini kau ada, aku pergi restaurant sana, kau ada, aku pegi tandas pun kau ada. Apa masalah kau senanya? "
"Saja, nak kenakan budak skema macam kau ni HAHAHAH"
"Jihyo!! "
jihyo memalingkan kepalanya kearah sahabat sejatinya iaitu Kim Jennie.
"Jennie!!! "
"kau jangan layan beruk terlepas kandang ni, jom aku ajak kau bercoffee-coffee"
"Amboi kau. HAHAHAH ok lah Jom"
"Bye beruk terlepas kandang!! "
"Huh! "
di dalam bilik rehat.
(anyways dorang belum rehat lagi, disebabkan memang dorang pagi-pagi minum coffee, so dorang pegi la tempat rehat)
sambil meniup secawan coffee, jihyo bertanyakan sesuatu ke jennie.
"Jen, Jen"
"Apa Baby ku? "
"Kita ada CEO baru yeh? "
"HA'AH "
"tadi aku dikenakan dengan dorang, aku ingatkan Masih CEO Park. Kan haritu CEO park kata hari Isnin depan, harini baru hari Jumaat"
"Entah lah aku pun tak tau, tapi yang aku tau CEO kita gatal Aum aum giteww HAHAHAHA"
"kau... gatal eh? "
"Hehehe kalau gatal garu"
"hish yelah yelah jom bawak coffee tu, nanti CEO baru mengamuk susah tau HAHAAH"
"yelah. Jom"
Memohon agar ada Vote nya!!
YOU ARE READING
YOU/Park Jimin Fanfic
Fanfiction"You is my dream baby" *especially Story ni Hyun tak copy sesiapa ok*