O MĚSÍC POZDĚJI
I přes to, že to pro mě bylo ohromně těžké a skoro nemožné.
Konečně jsem dostala Jugheada ze své hlavy a přenesla jsem se přes tu noc.
Už se nikdy neuvidíme a jsme na dvou rozdílných stranách Riverdale.
Ty dvě rozdílné strany jsou vlastně nepřátelé.
I když jsem procházela chodbami Riverdale High a bylo tam špitání o mně, snažila jsem se to ignorovat.
I když mě trochu i zajímalo, jak si lidi povídají o mém rozchodu s Reggiem.
Už je to měsíc od té doby, co se to stalo, ale pořád je to neprobíranější drb.
Moje nejlepší kamarádka, Veronica byla hned vedle mě, když jsem zaslechla špitání.
Veronica je dcera Hirama Lodge, nejbohatšího muže v Riverdale.
Hiram není moc velký fanoušek Jižní Strany, tedy Hadů.
Ale, i přes to, jak monstrózně vypadá, ho má Veronica ráda. Po tom všem, je přeci její otec,
Jednou jsme já a Veronica šli do studentské haly, posadila se vedle svého kluka, Archieho.
Narozdíl ode mě a Reggieho, jsou Veronika a Archie spolu roztomilí.
A taky jsou do sebe zamilovaní.
Posadila jsem se na židli a snažila jsem se na ně nekoukat.
Protože jsem věděla, že si zase vzpomenu na tu noc.
Potom přiběhl Kevin a usadil se do židle.
"Slyšeli jste ty novinky?!" Zeptal se.
"Neříkej mi, že je Kylie Jenner znovu těhotná." Řekl Archie.
"Ne!" Zvolal Kevin a potom se porozhlédl, jestli nás někdo neposlouchá.
"South Side High se zavírá." Řekl nám. "A protože jsou tu jen jediné dvě školy v Riverdale, stěhují se k nám."
Nemohla jsem dýchat.
Všechno se začalo vracet zpátky.
Myslím, že mi něco Veronica říkala o Hadech nebo škole. Ale neslyšela jsem jí.
Místo toho, jsem si vzpomněla na Jugheadovo rty na mých a na ten pocit, že chci víc, ten pocit jeho teplých dechů na mém krku a taky jsem si vzpomněla na ten pocit v srdci, když se dotýkal jakékoli části mého těla.
Taky jsem si vzpomněla na tu bundu.
"Betty? Jsi v pohodě?" Zaslechla jsem Archieho.
"Je mi blbě." Zamumlala jsem a běžela na dívčí záchody.
Jakmile jsem se tam dostala, začala jsem zvracet do záchoda.
Tak moc jsem se snažila zapomenout na Jugheada, snažila jsem se ho brát za nepřítele a pořád jsem si říkala aby mě nepřitahoval.
Všechno to stálo za nic.
Spláchla jsem záchod zatímco jsem se snažila nebrečet.
Dveře od záchodů se otevřely a zaslechla jsem něčí hlas.
"B? Jsi tady?" Řekla Veronica.
"Jo." Odpověděla jsem.
Otevřela dveře a uviděla mě sedět na zemi.
"Jsi v pohodě?" Zeptala se. "Měla jsi úplně bílý obličej."
"Jo, jo, myslím, že začínam být nemocná." Zalhala jsem.
Povzdechla si Veronica. "Můžu ti něco říct?"
Stoupla jsem si. "Jo, jo, můžeš mi říct cokoliv."
Veronica se zhluboka nadechla. "Můj táta si koupil South Side High."
Moje čelist upadla. "Cože? Proč?"
"Protože z toho udělá věznici."
Pozvedla jsem obočí. "Věznici?"
"Jo, já vím, že to zní divně, ale bude to pro Riverdale dobrý." Řekla mi. "Budeme mít velkou a dobrou věznici pro všechny, který udělali něco špatného a navíc South Side High byla stejně hnusná, takže nikomu chybět ani nebude. Ale prosím nikomu to neříkej, protože jsi jediná, která o tom ví. Kromě mé rodiny."
"Dobře, neřeknu to." Řekla jsem jí.
Ten nápad s věznicí mi připadá divný, ale nechci se o tom s Veronicou hádat.
"Tak pojď, půjdeme zpátky." Řekla a chytla mě za ruku.
"Počkej." Zastavila jsem jí. "Nevíš, kdy sem přijdou studenti ze South Side High?"
"Kevin říkal, že zítra." Řekla mi. "Neposlouchala jsi?"
"Um, jo jenom jsem na to zapomněla." Řekla jsem. "Pojďme zpátky."
Zítra.
Zítra se potkám zase s Jugheadem.
Ahoj! Omlouvám se, že vyšel takhle pozdě další díl, ale i tak doufám, že si ho užijete a zase příště u dalšího dílu! Snad už bude tentokrát brzy!! Nezapomeňte dát vote, udělá mi to hroznou radost! Pa.
ČTEŠ
𝐆𝐚𝐧𝐠𝐬𝐭𝐚 (𝐵𝑢𝑔ℎ𝑒𝑎𝑑)
Fanfiction"Drž se pevně, Juliet." - Kniha, ve které se hodná holka - Betty Cooper - zamiluje do špatného - Jugheada Jonese. Kniha patří @xxxlejindaryxxx Překlad - _xbbyann