Becsaptam magam mögött az ajtót! Nem hiszem el! Elegem van az itteni életből!
Képzeljétek ma találkoztam egy sráccal. Elmondta nekem miket hallott a suli falai között..Kicsit elmerengtem azon,hogy ha nem mondom el Laurának..azt amit mondtam..akkor James nem is veszi észre magát?!
Ma megkeresett a folyosón, szó szerint kioktatott hogy mit képzelek magamról! Még ő volt felháborodva! Teljesen elment az esze..De persze tudom mi lett a vége a dolgoknak! James meg Laura újra egy pár lettek! De azt is tudom,hogy ez csak kamu..
Szóval!
Gondoltam keresek magamnak egy párt erre a szaros bálra,-és földbe tiprom a kamu szerelmeseket!
Igen-igen, tudom,..szar alak vagyok erre már én is rájöttem! Viszont, akik velem akarnak kibaszni azok sose járnak jól!!
Na de vissza térve 😸. Egy Ethan nevű srác megkért hogy menjek el vele. Igazából tök romantikusan adta a tudtomra 😅. Tudnotok kell a Nissenbe ez a bálos dolog nagyon komoly! A fiúk kétségbeesetten keresik a megfelelő ajándékot a lányok számára, akik azt vagy elfogadják vagy nem. Sok ribancnak csak a drága ajándék kellett semmi más. Volt olyan is akit láttam hogy az ajándékot elfogadta de nem fogadta el a kérést. Tiszta gáz szerintem..
Engem Ethan pár lufival lepett meg reggel az iskola folyosón. Azt mondta addig pukkasszam ki a lufikat amíg az egyikből valami kis cukiság ki nem esik! A 4.lufiban egy kis cetli volt, ezzel a pár szóval: Keress meg! 116-os terem!
Nagyon izgatott lettem. Pedig amúgy tudni rólam nem vagyok egy ilyen nyálas típus. De elmentem és megkerestem. Ethan jött utánam. A 116-os terem, a kémia termünk amúgy, szóval kicsit fura volt de izgalmas! Az én asztalomon a kém csőben volt egy szál rózsa arra pedig egy szív alakú papír aggasztva. Ez volt ráírva: eljönnél velem erre a kínos bálra?:)))
A jó az csak az hogy Ethan sem tartja valami "szuperfantinak" ezt a szar bált. De ő is végzős szóval úgy mond ez nekünk muszáj.. A lényeg hogy "igent" mondtam neki. Bár fogalmam sincs mit kell,-és mit fogok felvenni rá. A többi lány a suliból ilyenkor bezsongva elmegy vásárolgatni a barátnőivel, de én nem ilyen vagyok. Szerintem szólok anyának, ezzel csak foglalkozni fog egy kicsit nem? Mindig azt mondja viselkedjek már egy csöppet lányosabban mert olyan mintha két fia lenne.. Persze az egyik a vér szerinti a másik meg...na jó hagyjuk megkérdezem inkább segít e a kínomon!(?)-Anya!-kint állt a konyhában.
-Mi az?-továbbra sem nézett rám, csak a telóját nyomkodta.
-Figyi! Kéne egy kis segítség igazi "lányos" ügyben..
-Na! Végre!-erre úgy felcsillant a szeme, mintha azt mondtam volna milliárdosok lettünk..
-Szóval?
-Szóval!! Mi a nagy alkalom? Remélem nem azért a fiú miatt van aki itt volt a múltkor!-össze húzott szemmel bámult rám.
-Dehogy!! A suli bálra kellene..
-A mindenit!-szabályosan majdnem felkiáltott..Sose láttam még így!
-Kellene valami ruha meg ilyenek tudod..
-Nem valami ruha kell! Hanem A RUHA! Nem is tudod mennyire vártam ezt az alkalmat! Na öltözz megyünk vásárolni!-szuper..bezsongott mint egy korombeli ...fasza!:(((Őszintén szólva.. Nem ment valami túl jól ez a vásárlás anyával. Minden egyes "csini-bini" ruhát rám akart tukmálni.. Végül egy kék pánt nélküli (kicsit fodros:/#anyammiatt) ruhát választottam. Szerintem jó lesz, sőt még túl sok is.. :(
Ethan nem egy olyan fiú akit elakarnék csábítani bármilyen vacakkal magamon. Ő teljesen más. Ő.. Olyan mint én csak fiúba😄. Utálja ezeket a szaros bálokat meg mindent. Mint én 😏!
Szóval az estém azzal ment el hogy anyám ki-be járkált a szobámba enyhe kifejezéseket téve arra, hogy ha megpróbálnék mondjuk lefeküdni ezzel a sráccal akivel megyek akkor szóljak előbb neki, mert nem akarja hogy ilyen fiatalon (mint ő akkoriban) hibát kövessek el. Címszóval csak annyi hogy egyedül jöjjek majd haza ne többel s ne kevesebbel. Nem akartam már neki mondani hogy eszem ágában sincs elveszitenem a szüzimet azzal aki elvisz egy rohadt bálra.. De azért kösz Anya!..A reggelem ultra pocsékul telt.. Felkeltem lezuhiztam, majd szépen elbuszoztam a suliba. Nem mellesleg de csak tényleg így kisbetűkkel írva.. Közben majdnem elütött egy meglehetősen kettyós öregasszony, majd felcsaptam az egész ruhámat vízzel és sárral.. Tökre jó eddig nem a napom?!
Beértem a suliba.. (úgy ahogy xd). Ethan várt rám a szekrényemnél. Kicsit amúgy meglepődtem, ilyet nem szokott.
-Hali Ethan mizu? - léptem oda majd kinyitottam a szekrényem ajtaját.
-Szia Elena.. Figyu beszelhetnénk?-nem szóltam semmit csak kikandikáltam az ajtóm mögül rázkódott fejjel,(a perszére értve).
-Öhm.. Elég ciki mert tudom mennyire izgatott voltál meg minden, de ízé... Nem tudok eljönni a bálra!-mivan?! Én komolyan ezért vettem egy kurva ruhát?!!
-Én izgatott?! Nem voltam izgatott egy kicsit sem.. -megsértődtem na!
-De Elena tényleg ne haragudj rám.. Tudom hogy te sem repesdtél az örömtől emiatt.. -lélegzet visszafolytva magyarázott, de már nem számított.. Már megint felültettek!!
-Nem haragszom Ethan! Ez van.. Oké akkor csaó! - becsaptam a szekrényemet és elviharzottam, még azelőtt hogy lássa rajtam a megbántódást. Tudom mondtam én is hogy ez egy szaros bál meg nem nagy ügy, de mikor valaki vissza mondja a meghívást az gáz! Nagyon is.. Főleg hogy nem én mondtam vissza hanem az aki elhivott.. Előre tudom mi lesz egy-két nap múlva a téma a suliba: Úristen Elenát dobta Ethan a bál előtt címszó..
De nem baj.. Amúgy sem akartam elmenni annyira.. (annyira :/)
A suli után elmentem beültem a kedvenc kávézómba. Kicsit muszáj vagyok lenyugtatni magam. Folyton azon pörgött az agyam, hogy Ethan miért mondta még is vissza ezt a bált. Hiszen nem beszéltük meg hogy elhív, ő lepett meg engem.. De még is csak furcsa nekem egy kicsit.. 🤔
Miközben merengtem a hülye Ethanön, társaságom akadt. Meg kell mondjam hívatlan személy ült le az asztalomhoz.
-Szabad ez a szék? - egy kék szemű (irtó helyes) srác ült le velem szembe. Világos barna haja, és a ragyogó szeme csak úgy csillogott a besütött nap árnyéka alatt. Naaaa jó Elena fejezd be.. Valami frappáns válasz kéne.. Hmm!
-Hát már nem.. Ahogy látom! - ezzel rá mutattam. Ő elmosolyodott. (irtó cukin haha🤭)
-Vicces lány vagy. A nevem Nicolas. - nyújtott kezet.. Figyi már srácok fiú lennék? 😂 De nem voltam bunkó oda nyújtottam a kezem.
-Aha! Szóval Nick mi járatban vagy az én asztalomnál? - próbáltam kicsit tudtára adni hogy zavaró tényező most az én eltervelt chilles időmben.
-Be se mutatkozol? - mindezt egy félre húzott mosollyal az arcán kérte tőlem.
-Ah bocsánat a nevem Elena.
-Szép név! - és újra megfogta a kezem. Na jó ez most mit gondol de komolyan!? Hol vagyok én?!!! Kérem vissza New Yorkott azonnal!!!... Ki kaptam a kezemet az övé közül.
-Tényleg neharagudj hogy ezt kell mondjam de pillanatnyilag nem nagyon érek rá, mellesleg meg nem válaszoltál az előbbi kérdésemre.. Amely úgy szólt hogy mi járatban vagy az én asztalomnál??.. - ah kiakasztóóóaaan helyes.. :(((
-Oh bocsánat vársz valakit?
-Tudtommal nem, de bármikor ide ülhetnek az asztalomhoz, ahogy látom!! - az utolsó két szót csak halkabban mondtam nehogy megsértsem.. Annyiraxd.
-Haha vicces.-tényleg nevetett. XD.
-Öhm.. Szóval?! - hiába helyes ha ennyire hülye... 🙄
-Szóval! Azért ültem ide mert nagyon szimpatikus voltál ahogyan bejöttem a kedvenc kávézómba. És gondoltam megismerlek, hiszen eléggé új arc vagy itt. - hhhh!!! Nem akartam már mondani hogy haveeer ez az én kedvenc kávézóm. Mert nem akartam gyereknek tűnni. De szívesen a képébe ordítottam volna hogy bassza meg mindegyik fiú és nem akarok ismerkedni,viszont ezt nem tettem meg..
-Áh értem.
-Akkor nem bánod hogy ide ültem? - istenem.. Mit mondjak ennek a helyess..fiúnak?!
-Nem persze.. Hány éves is vagy?
-Tudtam hogy ezt fogod kérdezni.. Miért kérdezi tőlem mindenki ezt? - ez hülye.. 🤦♀️
-Talán csak érdeklődni akarnak ahogyan most én is, hogy még is hány éves palival is beszélgetek éppen..
-Hát oké.. Csak ez annyira abszurd! - talán még sem olyan buta fiú.. Xd
-Egyetértek! Szóval elmondod?
-19 éves vagyok. Tavaly végeztem.
-Ahaa! Ez szuper!
-Ha már itt tartunk akkor, és te?-hazudjak? Vagy most mit csináljak?.. Igazából nem nagyon akarok tőle semmit a közel jövőbe szóval nincs mit titkolnom. 2 év van köztünk csak, ami nem sokáig mert nemsokára betöltöm a 18-at hihixd
-17..Végzős vagyok. - néztem ahogyan reagál de nem láttam benne semmilyen meglepődést. Lehet hogy őt tényleg nem érdekli ezek az "éves" dolgok?..
-Az is jó. Itt laksz a közelben vagy hogy hogy itt vagy? - kezdem megkedvelni de tényleg.
-Nem, nem csak a sulim közel van ehez a kávézóhoz. Szeretek ide jönni.
-Értem. -ezzel csak bámult engem mintha várna valamit. Most mit mondjak? Vagy mit vár?! Nem értem..
-Öhhm figyelj nekem tényleg mennem kell most.-vágtam oda, mert komolyan nemtudtam mit mondhatnék.
-Rendben! Kísérjelek el valameddig? Persze ha nem akarod.. - basszus..
-Hagyjad csak! Egyedül is megvagyok! -bunkó Elena!!!!!! Felálltam és elsétáltam. Igazából kurvára nemtudom hogyan is kéne reagálnom ezekre a helyzetekre. New Yorkban sose volt ilyesfajta gondom.. Ha tetszett egy srác vagy fordítva valahogy még is egymás tudtára tudtuk adni. Nem volt semmilyen nyálas szitu,.. Jó! Ha az ember szerelmes nyilván másképpen viselkedik, de nem ennyire mint ezek itt!.. ITT minden a rózsaszínű felhőkről szól!
Ahogy ballagtam haza eszembe jutott, hogy most tényleg nincsenek barátaim.. Senki! Iszonyatosan egyedül érzem magam.. James és Laura voltak az első olyanok akiket megismertem és nagyjából barátkoztam velük. Ezidáig...!!
Oda értem a puccos házunkhoz, ezt nem hiszem el! Ez lehetséges!????
A kávézós fiú!😳 Nicolas...
YOU ARE READING
Just friend~..~
Teen FictionMinden ott kezdődött ahogy ő megjelent az életemben.. A nevem Elena Heltberg. 17 éves vagyok, aki megküzd a mindennapi szar dolgokkal!..