31 dalis

145 10 0
                                    

Ji gulėjo ji visa bejėgė.

Man suskaudo labai mano širdį, nes aš žinojau, kad tai yra mano kaltė. 

Nereikėjo man taip elgtis. Ji man to niekada neatleis.

Jeigu aš taip jaučiausi pamatęs ją, tai ką kalbėti apie jos tėvus. Jos mama prisėdo ant kėdės esančios prie Gigi, ji atrodė dar prasčiau nei prieš tai.

- Atsiprašau, aš čia nebegaliu būti - tai pasakęs išėjau iš palatos. Draugai pamate mane nustebo, kad aš išėjau praėjus gal vos minutėlei. Visi pradėjo klausinėti kodėl aš taip greitai išėjau, bet aš tiesiog nieko jiems nesakiau ir tiktais pasišalinau. Eidamas kuo toliau iš čia pastebėjau, kad Bebe įėjo į jos palatą.

Ji tikrai nuoširdi ir visiems geriau jeigu ten bus jinai, o ne aš. Aš tiktais visiems trukdau, man jinai tikrai rūpi, bet manau, kad tikrai būtų buve geriau, kad nebūtume susipažinę, jai būtų buvę geriau be manęs.

Visiems būtų buvę geriau. aš jau buvau prie išėjimo iš ligoninės.

Kai tik nuėjau prie savo mašinos, aš turėjau kažkokia keista nuojautą.

Jau buvau beveik įsėdęs į savo mašina kai pajaučiau kažkokį smūgį į galvą. Po jo man aptemo akyse.

<<<<<<<<Bebe Pov.>>>>>>>>

Zayn išėjo iš jos palatos paskubomis, jis atrodė tikrai prastai, visi klausinėjo kodėl jisai taip elgiasi, tačiau jis nieko nesakė. Kai įėjau į palatą pirmiausia atkreipiau dėmesį į Gigi mamą. 

Ji atrodė labai susirūpinusi, nesistebiu, juk tai jos dukra. 

Kiek laiko pabuvusi prie jos nusprendžiau eiti iš palatos, nes nenoriu trukdyti jos tėvams. 

Prieš išeinant atsisveikinau su jos mama, ji yra labai maloni moteris.

Kai išėjau iš palatos visi čia pat laukė, ir žiūrėjo į mane klausiančiu žvilgsniu, bet aš nežinojau ką jiems be pasakyti.

- Kaip ji? - manęs paklausė susirūpinęs Niall

- Ne kaip, išėjau iš palatos, kad jos mama galėtų su ja pabūti.

- O kur Zayn? Niekas jo nematė? Aš privalau su juo pakalbėti - piktai  jau dabar visų paklausė Niall.

- Kokio velnio mums žinoti, jeigu jis prieš tai išėjo visas nervuotas? - Louis apsikabindamas mane per liemenį jam atsakė.

 - Kada jis nebūna nervuotas? - jau dabar įsiterpė ir Liam. - koks skirtumas, varom jo ieškoti - pasakė Niallui.

Tai nieko gero neduos. O mielasis Niall žinoma paklausė ir patraukė abudu link ligoninės išėjimo.

- Saulele, einu aš pažiūrėsiu, kad nieko blogo nebūtų jiem. - pakštelėjo man į žandą tai pasakęs Louis ir patraukė kitų vaikinų link. 

Jie tarpusavyje būna pasipeša, kaip koki vaikai. Bet Niall ir Liam tonas nieko gero nereiškė. Bijau, kad šį kartą jie gali labai rimtai susipykti, ir taip pat kažkuriam gali baigtis blogai.

<<< Bebes flash back>>> 

/Louis ir Bebe pažinties diena|

Aš su juo pažįstami tik dieną, bet jis toks simpatiškas ir man malonus, joks vaikinas nebuvo man niekada malonus. 

Mes vaikštinėjome atrakcijonų parku. Staiga jam kažkas paskambino, tuo momentu kai jis ruošėsi mane pabučiuoti!

- Labai atsiprašau saulele, bet tai gali būti kažkas svarbaus. - jis man pasakė, o aš supratingai linktelėjau galvele.

Jis paėjo biški į šoną.

Bet kai grįžo buvo labai piktas ir susinervavęs.

- Atsiprašau gėlelę, bet nutiko kai kas ir man reikia kai kur nuvykti - jis mane kiek nuvylė tokiais žodžiais, bet ko norėti? Juk mes pažįstami tik pirmą dieną.

- Galiu vykti kartu? Po to mes pratęsime šią nuostabią dieną? - aš jo paklausiau.

- Nežinau, bet prašau stenkis jei ką nesikišti, nes ten didelės problemos. - jis pasakė ir aš žinoma sutikau.

Mes nuskubėjome į jo mašina, jis tikrai skubėjo, bet dėl ko taip skubėti? Mes kurį laiką važiavome, jis buvo susinervaves. Labai gera pažintis. 

Po kiek laiko privažiavome kažkokį rajoną, ir prie vieno namo ant kiemo buvo keli vaikinai, ir du ar trys iš jų labai mušėsi. Baimė išsipildė, jis sustojo prie to namo. Kai iš mašinos išlipo jis patraukė link tų vaikinų, žinoma aš tą patį padariau. 

- Apsiraminat! - sustaugė Louis. 





Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)Where stories live. Discover now