Fly~

466 27 1
                                    

-Lulu szemszöge-

Átmentem a Leader szobájába. Éppen a füzetet vizsgálta, minden apró részre figyelve.
-Jó, de mégsem.-Mondta magának, észre se véve, hogy bementem. Csendben leültem mellé.
-Jól szórakoznak, de van egy külön személy, aki csöndbe van. Ez után ő egyedül lesz, és eltéved, a gondolatai közt. Visszatér a többiekhez, de nem veszik észre.-írta, és szavalta a történetet.- Mindenki egy álomba, mégis külön. Egy másik személy egy álomba kerül, egy madárral, innen ered a Fly. Az egyedüli személy tükörképben saját magát látja. Felkel az álomból, és ismét a többi jól szórakozik.-Inkább meg sem szólaltam, nehogy belerontsak gondolataiba.- Két főszereplőnkön kívűl a többi elkezd repülni. A "kettes" személy felszáll az ágyról körülötte a kék madár pontos másaival. Főszereplő nézi az eget egy magas épület tetejéről, végül elrugaszkodik, és hagyja magát esni. Mielőtt pedig meg lehetne tudni, hogy képes-e repülni vége lesz.
-Jézus!-szólaltam meg, mire teljesen megijedt JB.-Ez nagyon jó! És teljesen logikus! Szerintem mutasd meg a többieknek, ők is így lesznek vele!
-Lulu, te mi-? Mindegy. Köszönöm, hogy így gondolod! Megyek összehívom a csapatot! Gyere te is!-utasított.
-Rendben!
Csapatmegbeszélés. Tipikus mindenki meghallgatja egymás véleményét, és tiszteletben tartja.
-Emberek! Elkészültem egy ötlettel, amit olvassatok el, és mondjátok el róla a véleményetek!-Majd odaadta kis füzetét az első embernek. Mire végigért az ötlet, mindenki kerek szemmel figyelte a Leadert.
-Hyung! Wow! Nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle, szerintem nagyon jó!-Szólalt meg a Maknae.
-Szerintünk is!-Mondták egyszerre helyeselve a többiek.
-Akkor holnap elkezdem írni hozzá a dalszöveget, és ha végeztem leviszem a Managernek! Köszönöm nektek!-fejezte be egy szerény mosollyal Jaebum. Ezután mindenki ment vissza lustulni, vagy félbehagyott tervét folytatni.

~Sziasztok! Elnézést szeretnék kérni, hogy nem lett valami hosszú, de végig Teóriát olvasva elég nehéz írni. Mégegyszer bocsi!

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant